۱۳۹۰ بهمن ۱۵, شنبه

اسرائیل بین فروردین تا تیرماه ۹۱ به ایران حمله میکند

روزنامه واشینگتن پست روز پنجشنبه در مطلبی نوشته است که لئون پانه تا، وزیردفاع آمریکا، معتقد است که اسرائیل در بهار سال جاری میلادی به تاسیسات هسته ای ایران حمله خواهد کرد.
این درحالی است که به گزارش خبرگزاری فرانسه، لئون پانه تا درپاسخ به خبرنگاران  مطلب  نوشته شده توسط دیوید ایگنیشس، روزنامه نگار واشنگتن پست، را رد کرده است.
لئون پانه تا گفته است:«من در این خصوص اظهار نظر نمی کنم. دیوید ایگنیشس می تواند هر چه می خواهد بنویسد، اما درباره اینکه من چه فکر می کنم ونظر من چیست، این ها را من حوزه خودم می دانم وبه کسی مربوط نیست.»
وزیردفاع آمریکا گفته است:«اسرائیلی ها  مطرح کردند که درحال بررسی این (یک حمله) هستند، ماهم نگرانی هایمان را  دراین مورد مطرح کردیم.»
دیوید ایگنیشس  در واشینگتن پست نوشته  که لئون پانه تا معتقد است که « احتمال خیلی زیادی وجود دارد که اسرائیل درماه آوریل،مه یا ژوئن، به ایران حمله کند،  پیش از این که ایران به مرحله ای برسد که اسرئیل آن را «منطقه مصونیت» برای ساخت بمب می داند.»
درهمین زمینه یک مقام بلندپایه دولت آمریکا به شبکه «سی ان ان » گفته است: لئون پانه تا به این نتیجه رسیده است احتمال زیادی وجود دارد که اسرائیل به تاسیسات هسته ایران دربهارآینده حمله کند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر