۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

شعبده‏بازی صدا و سیما درباره پیامک


از روز 21خرداد، سامانه پیام کوتاه در کشور قطع است اما جالب است که هنوز رادیو و تلویزیون پیام کوتاه می‌خواند و از مخاطبان می‌خواهد که برایش پیامک جدید بفرستند.
به گزارش دانمارك نيوز، در برنامه دوشنبه شب25خرداد گفت‌وگوی ویژه خبری مجری برنامه هم از همین شیوه استفاده کرد و سوالی را که مثلا خوانندگان از طریق پیامک ارسال کرده بودند از میهمان برنامه پرسید.
یکی از کاربران "دانمارك نيوز" در پیامی در همین زمینه خطاب به رئیس سازمان صداوسیما با عنوان: داستان بی‌احترامی همکاران شما به ملت فهیم و بزرگ جمهوری اسلامی ایران، چنین نوشته است:
نمی دانم که آیا شما برنامه گفتگوی خبری شبکه دوم را در دوشنبه شب ( 25/3/1388 ) ملاحظه فرمودید یا خیر؟ گزارشی تقدیم می شود و امیدوارم به احترام تمام ملت نتیجه اقدام خود را در خصوص آن، به مجموعه مخاطبین خود اعلام نموده تا شایسته نام رسانه ملی باشید.
طبق روال معمول برنامه گفتگوی خبری حدود ساعت 45/22 دقیقه شروع شد. موضوع آن هم نقش نظارتی شورای نگهبان بر انتخابات بود. آقای دکتر کدخدایی سخنگوی شورای محترم نگهبان نیز مهمان برنامه بودند. زیر نویس برنامه شماره پیامک 30002230 را اعلان می‌کرد تا نظرات بینندگان را دریافت کند.
این موضوع را تلفنی با همکاران شما در روابط عمومی مطرح کردم و یادآور شدم که از اواخر روز پنج شنبه امکان ارسال پیامک وجود ندارد. دوستان شما هم این بخش را از زیرنویس حذف کردند. در اثنای برنامه نیز مجری نامسلط برنامه با اشاره به پیامک های دریافتی از بینندگان مواردی را به عنوان سئوال از مهمان برنامه می پرسید؟!
من دخالتی در نحوه برخورد شخصیت حقوقی مهمان برنامه با این موضوع ندارم و پیش داوری هم نمی کنم که ایشان با اطلاع یا بدون اطلاع تنها قرار بوده به سوالات مشخص برنامه پاسخ بدهد و یا قرار بوده به سوالات مردم هم پاسخ دهند. اما برای خودم این حق را قائلم که رسانه ای که با پول مالیات بنده فعال است و نام خود را رسانه ملی می گذارد به اینجانب بی احترامی و توهین نکند و برای من نیز حداقل به اندازه دست اندرکاران آن شعور قایل باشد.

تجمع خودجوش معترضان در برابر صدا و سیما - تصویری

حامیان میر حسین موسوی عصر امروز در یک تجمع آرام در خیابان ولی عصر تهران حضور یافتند.اما نیروی انتظامی در آرامش و با اقدامی که موجب تشویق مردم شد تعدادی از مهاجمین به این تجمع را دستگیر کرد
عصر امروز در یک تجمع آرام در خیابان ولی عصر تهران




تظاهرات پزشکان و پرستاران بیمارستان رسول اکرم در اعتراض به کشتار دیشب

حکومت نظامی رسما اعلام شد


لحضاتی پیش شبکه یک سیما طی چندین بار زیر نویس اعلام کرد از ساعت 8 شب به بعد احتمال درگیری با اقتشاش گران وجود دارد و از خانواده ها خواست از این ساعت به بعد از خانه های خود بیرون نروند و از سفرهای درون شهری غیر ضروری خودداری کنند

کانال پی ام سی به احترام شهدای دیروز برنامه خود را قطع کرده

از صبح امروز کانال های پی ام سی و کانال می برنامه های خود را قطع کرده اند و آهنگ پخش نمی کنند اما تلویزیون ایران به شکلی کمدی کلاسیک پخش می کند که انگار قصد توهین دارد

عکس از حوادث اخیر درایران پخش از تلویزیون دانمارک





اعتراض‌ایرانیان دانمارک به کودتای انتخاباتی ایران

در پی اعلام نتیجه نهایی دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تعدادی از ایرانیان دانمارک به نشانه اعتراض در مقابل سفارتخانه ایران در کپنهاگ تجمع کردند

ویدیو : اعتراض ایرانیان دانمارک