۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

آهنگ جدید داریوش : نترسون

«اتحاد برای ایران» یک ائتلاف جمعی غیر سیاسی از فعالان و سازمان های حقوق بشر است و هیچ برنامه سیاسی را تبلیغ نمی کند. ما نقض گسترده و سازماندهی شده حقوق مردم در ايران را محکوم می کنيم و خواستار تامين حقوق بشر آنها هستيم

راه اندازی کانال تلویزیونی عرب زبان چین


دولت چین شنبه کانالی تلویزیونی بین المللی به زبان عربی راه اندازی کرد
تلویزیون دولتی چین اعلام کرد، این کانال جدید در بیست و چهار ساعت شبانه روز به منظور پخش اخبار و برنامه های آموزشی و سرگرمی فعال خواهد بود و 300 میلیون بیننده بلقوه در 22 کشور جهان خواهد داشت.
ژانگ چانگ مینگ، معاون تلویزیون دولتی چین گفت این کانال تلویزیونی به مثابه یک پل ارتباطی بسیار مهم برای تقویت ارتباطات و درک بین مردم چین و کشورهای عربی خواهد بود.
این شبکه تلویزیون که قبلا به زبان های انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی راه اندازی شده است، همچنین در آینده نزدیک یک کانال روسی زبان نیز خواهد داشت.
تلویزیون دولتی چین از سپتامبر گذشته تلاش برای راه اندازی این شبکه عرب زبان را آغاز کرد.
این کانال ماهواره ای در سراسر خاورمیانه، شمال آفریقا و منطقه آسیا-اقیانوس آرام قابل دریافت است.
روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست، چاپ هنگ کنگ، اعلام کرد پکن 45 میلیارد یوان معادل 6.6 میلیارد دلار برای توسعه بخش رسانه خود اختصاص داده است. این خبر هنوز از سوی منابع چینی تائید نشده است

اتريش قوانين پناهندگي را سخت تر مي‌كند



وين - اتريش از جمله كشورهايي است كه تعداد قابل توجهي از پناهندگان، آن را به عنوان مقصد خود انتخاب مي‌كنند اما به نظر مي‌رسد با اجراي قوانين سختگيرانه‌اي كه از زمان روي كار آمدن احزاب دست راستي در اين كشور اجرا مي شود، جاذبه خود را براي اين گروه از مهاجرين از دست داده است.
بررسي‌هاي آماري ايرنا حاكي از آن است كه روند مهاجر پذيري در اين كشور كه از اواخر دهه ‪ ۹۰‬سير صعودي يافته و در سال‌هاي ‪ ۲۰۰۱‬تا ‪ ۲۰۰۳‬به اوج خود رسيده بود، طي سال‌هاي اخير روندي نزولي داشته است.
بررسي مليتهاي پناهندگان نشان مي‌دهد كه طي سالهاي اخير اتباع روسيه بيشترين ميزان را در بين متقاضيان پناهندگي در اتريش به خود اختصاص داده اند و پس از آن اتباع صربستان و افغانستان در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند

تصاویری از تابستان گرم ایتالیا

Hedebølge i Italien den 22/7 2009


Hedebølge i Italien den 22/7 2009