۱۳۹۱ مرداد ۲۰, جمعه

آیت‌الله خامنه‌ای از انتقاد استقبال می‌کند؛ منتقدان روانه زندان می‌شوند


 در سرزمینی که نام حکومتش میان چهار دشمن اصلی اینترنت در جهان قرار دارد و دولتش بنا بر گزارش نهادهای ناظر مستقل بین المللی (ازجمله «سازمان گزارشگران بدون مرز») دسترسی به اینترنت را تا اندازه‌ای سانسور می‌کند که عملاً شهروندانش هیچ سهمی از مزایای عصر اطلاعات و دنیای ارتباطات ندارند، عالی ترین مقام سیاسی اش این حق را بر خود مغتنم می داند که عضو شبکه اینترنتی – اجتماعی توئیتر شود و بیش از سه هزار پیام برای مخاطبان خود ارسال کند.
آیت الله خامنه ای در حالی این روزها به عضویت وب سایت «اینستگرام» درآمده است که بسیاری از شهروندان ایرانی هنوز که هنوز است به دلیل سرعت کند اینترنت و محدودیتهای فنی و فیزیکی اعمال شده از سوی حاکمیت حتی قادر به استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک یا توئیتر هم نیستند؛ و در میان زندانیان سیاسی هستند کسانی که تنها به خاطر عضویت در فیس بوک و اظهار نظر کوتاه علیه آیت الله خامنه ای و یا مجموعه حاکمیت در زندان به سر می برند.

اوباما گزارشی اطلاعاتی درباره پیشرفت ایران در زمینه سلاح اتمی دریافت کرده است

ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل پنجشنبه 9-8-2012 گفت که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اخیرا گزارشی اطلاعاتی دریافت کرده که با دیدگاه اسرائیل مبنی بر پیشرفت بی سابقه و ناگهانی ایران در مسیر دستیبای به سلاح اتمی مطابقت دارد.

به گزارش روزنامه هاآرتص باراک در مصاحبه با رادیو دولتی اسرائیل اظهار داشت که این گزارش اطلاعاتی در اختیار مسئولان بلندپایه در واشینگتن قرار داده شده و دیدگاه آمریکا در خصوص ایران را به دیدگاه اسرائیل نزدیک کرده است. 

او تاکید کرد که گزارش یاد شده، تعامل با پرونده اتمی ایران را به مساله ای فوری تبدیل می کند. 

این گزارش می افزاید که وزیر دفاع اسرائیل گفته است، توافقی پایه ای میان تل آویو و واشینگتن درباره "آن چه ایرانی ها برای آن برنامه ریزی می کنند" وجود دارد. او ادامه داده است که آمریکا و اسرائیل در باره نحوه تعامل با برنامه اتمی ایران هم با یکدیگر تفاهم دارند. 

ایهود باراک با تاکید بر این که اسرائیل باید "تصمیم خود را در خصوص برنامه اتمی ایران بگیرد" افزود: "همچنان تمام گزینه ها مطرح است. ما وقتی سخنی بر زبان می آوریم منظور ما همان است که می گوییم."

وزیر دفاع اسرائیل در ادامه اظهار داشت: "هیچ تصمیمی تا کنون گرفته نشده است.

ما خطرناک بودن وضعیت را درک می کنیم. همچنین می دانیم که وقت زیادی برای تصمیم گیری نداریم. ما با گزینه های سختی روبرو هستیم. همه ارزیابی ها را می شنویم و هنگامی که زمان تصمیم گیری برسد، وارد عمل خواهیم شد."

فراخوان کمپین برای شعار نویسی های گسترده در سراسر ایران

با شعارنویسی روی دیوارها اسکناس ها و... کمپین را به دل جامعه ببریم
اکنون هنگام آن فرا رسیده تا با وسایل ساده نظیر فیکساتور رنگ که هم ارزان است و هم راحت شعار نویسی را در محلهای با تردد آغاز کنیم و تمام شهرها را بخصوص روی دیوار ادارات و ارگانها و بانکها را با شعار رنگین کنیم 
شعارهای پیشنهادای کمپین :
راه تهران از دمشق می گذرد
مرگ بر دیکتاتور
دیکتاتور به پایان سلام کن
خامنه ای بدونه به زودی سرنگونه
با شنیدن خبر سقوط بشار اسد به خیابانها می ریزیم
زنده باد انقلاب زنده باد آزادی
وشعارهای خلاقانه ای که می توان در این باره نوشت

ناقوس جنگ در اسراییل به صدا در آمده / فرانسه در حال برنامه ریزی برای خروج شهروندان خود

فرانسه در حال برنامه ریزی برای خروج شهروندان خود از خاک اسراییل است از سوی دیگر عربستان سعودی به اسراییل هشدار داد که از حریم هوایی این کشور در حمله به ایران استفاده نکند
بحث جنگ و طرح حمله اسراییل علیه ایران در محافل اسراییل هر روز شدت بیشتری میگیرد