۱۳۹۱ مرداد ۲۲, یکشنبه

ننگ بر صدا و سیمایی که پخش دعای جوشن کبیر از جان مردم کشور با ارزش تر است

در حالی که مردم آذربیجان در زیر آوارها خاک رفته اند و صدها نفر جان خود را از دست دادن صدا و سیما بجای اطلاع رسانی به مردم و درخواست برای کمک به زلزله زدگان شروع به پخش دعای جوشن و کبیر و انوع و اقسام دعاهای دیگر کرده است .من میخواهم بدانم آیا جان انسان مهم تر است یا پخش دعا از تلوزیون. برای آخوند که جان انسان ذره ای ارزش ندارد و بارها این را ثابت کرده اند. ولی ما اهورمزدایی را میشناسیم که از نجات دادن جان انسانهای خشنود میشود و از گرفتن جان انسان خشمگین.

گریه کن مادر، انگار خون فرزندت به رنگینی خون بحرینی و لبنانی ها نیست!

گریه کن مادر، خون گریه کن بر نعش فرزندت، انگار خون فرزندت به رنگینی خون بحرینی و لبنانی ها نیست
اشک بریز مادر، بر کودکی که دیروز پس از شیطنت های کودکانه اش با زبان عاقش میکردی و در دل دعایش
گریه کن مادر، بر نعش ما زنده نمایان به واقع مرده گریه کن.
به اشک بشوی چرک و خون را از این سرزمین پاک، سرزمینی که حتی حاضر نیست خبری از وضع تو به دیگران بدهد

تو چندتا استان زلزله اومده صدا و سیما حتی شبکه استانی داره موعظه آخوندی پخش می کنه


صدا و سیمای جمهوری اسلامی از پوشش اخبار دو زمین لرزه پر قدرت در آذربایجان شرقی که تاکنون بیش از ۱۸۰ کشته و دست‌کم هزار و ۳۰۰ زخمی داشته٬ خودداری کرده است.
عصر روز شنبه (۲۱ امرداد) دو زمین لرزه در آذربایجان شرقی رخ داد که شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی جمهوری اسلامی در اقدامی بی‌سابقه از پوشش اخبار مربوط به این حوادث خودداری کرده‌اند.
مسئولان این سازمان تاکنون در خصوص علت سکوت در برابر این حادثه غم‌انگیز توضیحی ارائه نکرده‌اند.
در ۳۳ سال گذشته سابقه نداشته که صدا و سیمای جمهوری اسلامی از کنار حوادثی از قبیل زلزله که قربانیان قابل توجهی داشته است٬ بی‌اعتنا گذشته باشد.
اخبار این دو زمینه لرزه در شرایطی از سوی خبرگزاری‌های رسمی پوشش داده می‌شود که صدا و سیما به عنوان مهمترین رسانه ملی در این خصوص عملکردی بسیار انتقاد آمیز داشته است.
احتمال دارد مقام‌های جمهوری اسلامی تاکنون درباره نحوه اطلاع‌رسانی این زمین‌لرزه‌ها به توافق و جمع‌بندی نهایی نرسیده باشند.

گرانی مقدمه حضور امام عصر(عج)است، بوی پیراهن یوسف به مشام می‌رسد!


کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در بخشی از خطبه  های امروز نماز جمعه  با اشاره به تحریم‌ها تصریح کرد: مردم ما بصیرت کافی را دارند و تحریم‌ها تازگی ندارد؛ چراکه در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر تحریم بر ما آتش می‌گشودند و حالا تحریم‌ها تشدید شده و فکر می‌کنند با فشار می‌توانند ملت به پا خواسته شهید داده ما را از آرمان‌های مقدس خود دور کنند، اما آن‌چه مسلم است این‌ها فرزندان عاشورایی هستند و فشارها ملت حسینی ما را نورانی‌تر می‌کند.
وی همچنین با اشاره به این‌که «امروز تمام دنیا گرفتار بحران اقتصادی است» مدعی شد: همه دنیا امروز گرفتار گرانی و بیکاری است و ما این را مقدمه حضور امام عصر(عج) می‌دانیم و بوی پیراهن یوسف به مشام می‌رسد

بحران ارزی رژیم و افزایش انگیزه‌های اقتصادی ملت برای خیزش سراسری

تا چند ماه پیش غیر از صاحبنظران اقتصادی و پاره‌ای تحلیلگران سیاسی کمتر کسی‌ می‌توانست تصور کند اقتصاد جمهوری اسلامی به چنان فلاکت و بحرانی‌ دچار شود که قیمت دلار از مرز۲۲۰۰ تومانگذشته وصفهای طویل مواد غذایی نه تنها برای رسانه‌های ایران مهمترین سوژه خبری باشد بلکه بخش بزرگی‌ ازاخبار دنیای آزاد را به خود اختصاص دهد. اکنون التهاب و نوسان، تمام بازارهای اقتصاد ایران را فرا گرفته است و بحران اقتصادی ایران بر خلاف تبلیغات دروغ صدا و سیمای جمهوری اسلامی بسیار شدید است.