۱۳۹۰ بهمن ۲۴, دوشنبه

راهپیمایی ملی ۲۵ بهمن متعلق به تمامی ایرانیان است



ضمن حمایت از راهپیمایی ۲۵ بهمن اعلام می‌داریم که راهپیمایی ملی ۲۵ بهمن متعلق به تمامی ایرانیان است و در صورت حضور پرتعداد نیروهای سرکوبگر در مسیرهای راهپیمایی پیشاپیش آگاه باشیم که به صحنه کشیدن این مزدوران، خود پیروزی برای جنبش آزادی‌خواهی است و شعار ما همان گونه که بارها گفته ایم «مرگ بر اصل ولایت فقیه» است حتی اگر در سکوت آن را فریاد زنیم. همچنین در صورت امکان تشکیل هسته‌های تظاهراتی چنان حماسه‌ای خلق خواهیم نمود که تا ابد بر تارک تاریخ این سرزمین مقدس درخشان بماند.
‎به سالگرد قیام پرفروغ ۲۵ بهمن ۸۹ نزدیک می‌شویم، روزی که مهر پایانی بر اصلاح طلبی حکومتی در جمهوری ولایت فقیه کوبیده شد و بساط مشاطه گری در نظام شیطانی ولایت فقیه به تاریخ پیوست. روزی که امامان جمعه و بوق‌های تبلیغاتی دستگاه ارتجاعی ولایت فقیه  پس از یک سال عربده کشی و یاوه گویی گل بر دهان گرفتند. روزی که فردای آن ملیجکان بارگاه یزید زمان در طویله ولایت فریاد «اعدام باید گردد» سر دادند و «فعل حرام شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۵ بهمن» چوب‌های دو سر طلای جمهوری ولایت فقیه را بار دیگر رسوا کرد

فریاد “یاحسین میرحسین” و “مرگ بر دیکتاتور” زندانیان سیاسی بند ٣۵٠ در شب ٢٢بهمن

سحام نیوز: همزمان با اعلام دعوت برای گفتن “تکبیر” از سوی صدا و سیما در شب ٢٢ بهمن زندانیان بند ٣۵٠ اوین ساعت ٢١ یکپارچه شعار “یاحسین میرحسین” و “مرگ بر دیکتاتور” سر دادند.
به گزارش کلمه، یکی از یاران گمنام جنبش سبز در اوین در شرح آنچه رخ داده گفت: درحالی که جمعه شب ساعت ٢١ در محوطه زندان مشغول قدم زدن بودم فریاد زندانیان بند ٣۵٠ باعث شد تا به سمت این بند بروم و با نزدیک شدن به درب آن، شعار زندانیان سیاسی شفاف و واضح به گوش می رسید.
وی در ادامه گزارش ارسالی خود افزود: شعارها از بند ٣۵٠ پس از چند دقیقه به گونه ای افزایش یافت که صدای زندانیان تا بهداری اوین نیز شنیده می شد.
وی در پایان گزارش خود برای کلمه نوشت که برخی از پرسنل زندان نگهبانان شب جمعه وقتی شعار یا حسین میرحسین را می شنیدند آرام و زیر لب با زندانیان بند ٣۵٠ همراهی می کردند