۱۳۸۷ شهریور ۲۹, جمعه

مرداي ايراني بلانسبت حيوان هستن و همين كه موي سر يا پر و پاي يه خانوم رو ديدن اختيار از دستشون ميره وحمله ميكنن .



واقعا جالبه , خيلي هم جالبه .
عكس بالا , عكس روزنامه اعتماد هست كه از رژه ارتش كره شمالي چاپ كرده با يه خبر در مورد همون كشور و خواسته با فتوشاپ زور زوركي شلوار پاي افسرهاي زن كره شمالي كنه .
عكس پائين هم عكس اصلي اين رژه هست . آخه يكي نيست بگه , شماها چرا اينطوري مي كنيد ؟ اون كشور , كشور خودشونه , لباس رسمي زنهاي ارتششون همينه كه تنشونه . چرا كاري مي كنيد كه هر كسي مال ايران نباشه فكر ميكنه مرداي ايراني بلانسبت حيوان هستن و همين كه موي سر يا پر و پاي يه خانوم رو ديدن اختيار از دستشون ميره وحمله ميكنن . حالا خوبه كه با اين همه بگير و ببند آمار جرم و جنايت و تجاوز و فسادمون از كشورهاي بي حجاب كمتر هم نيست .

اينجا مجلس شواري اسلامي ايرانه و اين آقايون نماينده هاي شهرهاي مختلف ايران



اگه گفتين اينجا كجاست ؟
اينجا مجلس شواري اسلامي ايرانه و اين آقايون نماينده هاي شهرهاي مختلف ايران در مجلس هستن.
بابا يه ديزي آبگوشت پياز بغل هم ميزاشتين وسط بخدا .
حتما كفش رو جايزه مسابقه گذاشتن .

عكس روز



دوستان اين يكي از صحنه هايي هست كه من تا عمر دارم از ياد نخواهم برد. مسابقه فوتبال پارا المپيك پكن و مسابقه بين تيم هاي ايران و ايرلند بود و وقتي بند كفش يكي از بازيكن هاي ايراني باز شد و داور ميدونست كه بازيكن قادر به بستن بند كفشش نيست بازي متوقف شد و داور خودش زانو زد و بند كفش رو بست . به نظر من اين عكس بايد برنده جايزه بشه البته اين نظر منه .

بزرگترین سینه دنیا


جایزه بزرگترین سینه دنیا در سال 2008 به این خانم داد شده

وقوع چهار فقره تيراندازي در دانمارک در 24 ساعت گذشته


مردم کپنهاک روز گذشته شاهد چهار فقره تيراندازي جداگانه در اين کشور بودند. به گزارش شبکه تلويزيوني http://tv2.dk/ ،اين تيراندازي ها تنها در بيست و چهار ساعت روي داد و وقوع چنين حادثه اي در دانمارک تاکنون بي سابقه بوده است. يکشنبه هفته گذشته نيز بر اثر تيراندازي افراد مسلح دو نفر جان خود را از دست دادند و گفته مي شود تيراندازي هاي روز گذشته نيز در ادامه حوادث هفته گذشته بوده است.در همين ارتباط پليس کپنهاک شش نفر مظنون به اين تيراندازي ها را بازداشت کرد.

اقدام 6 بانک بزرگ دنیا برای نجات دنیا


اقدام شش بانک بزرگ جهان برای آرام کردن بحران مالی بازارهای دنیا، تا حدودی اوضاع بازارها را بهبود بخشیده است.به گزارش بی بی سی، این بانک ها قرار است 180 میلیارد دلار برای تامین اعتبار مالی، وارد بازار کنند.

ارزش سهام در بازارهای مالی آمریکا تحت تاثیر بازارهای اروپا افزایش یافت. خرید موسسه مالی "اچ باس" توسط بانک "لویدز تی اس بی" بریتانیا نیز برخی از نگرانی ها درباره اوضاع مالی جهان را رفع کرد. با این حال انتظار می رود بازارها به خاطر نگرانی از ناتوانی شرکت های دیگر از تحمل بحران موجود، همچنان متغیر بمانند. در آمریکا جورج بوش، رئیس جمهور این کشور امروز اعلام کرده که بازارهای مالی را از نزدیک تحت نظر دارد و گفته است که اقدامات بانک مرکزی این کشور "ضروری و مهم" بوده است. امروز در آغاز کار بازار اوراق بهادار توکیو، قیمت بسیاری از سهام به سرعت کاهش یافته بود و در پایان معاملات، نیکی - شاخص اصلی بهای سهام 2 درصد تنزل کرد و همین روند در سایر بازارهای آسیا و اقیانوسیه نیز مشاهده شده بود. با این حال در بورس نیویورک شاخص سهام داو جونز با 1.34 درصد رشد نسبت به روز گذشته به 10751.8 رسید. پیشتر، بازارهای بورس در ایالات متحده نیز در معاملات روز چهارشنبه همین روند را دنبال کرده و داو جونز - شاخص بهای سهام در بورس نیویورک - 4.06 ارزش خود را از دست داده بود. روند نزولی بهای سهام در بورس های عمده آسیایی پس از آن گزارش می شود که بانک های مرکزی تعدادی از کشورهای جهان اقداماتی را برای متوقف کردن روند سقوط بازارهای مالی در روزهای اخیر به اجرا گذاشته بودند. اوایل روز پنجشنبه، بانک مرکزی ژاپن اعلام کرد که به منظور افزایش نقدینگی در بازار مالی، چهارده میلیارد دلار دیگر را به بازار تزریق کرده است. در روزهای چهارشنبه و سه شنبه این هفته نیز بانک مرکزی ژاپن دست به اقدامات مشابهی زده بود.بانک های مرکزی سایر کشورهای آسیایی نیز بیش از سی و سه میلیارد دلار را برای مقابله با بحران کنونی اختصاص داده اند.هدف از این اقدامات، از میان بردن نگرانی سرمایه گذاران در این مورد است که موسسات مالی با کمبود نقدینگی مواجه هستند و قادر نخواهند بود به تعهدات خود عمل کنند و در نتیجه، به زودی ورشکست خواهند شد.