۱۳۸۷ آذر ۱۱, دوشنبه

تغییر لوگوی یاهو و گوگل به مناسبت روز ایدز


دو سایت بزرگ گوگل و یاهو به مناسبت روز اول سپتامبر- روز جهانی ایدز - روبان قرمزی در کنار لوگوی خود قرار دادند.
گوگل در صفحه خانگي خود و در زير كادر جست‌وجو روبان قرمزي با لينك دريافت اطلاعات بيش‌تر در مورد روز جهاني ايدز قرار داد كه كاربران با كليك به روي آن به لينك سايت‌هايي هدايت مي‌شوند كه اطلاعاتي در اين مورد ارايه مي‌كنند.
ياهو نيز در سمت راست لوگوي خود روبان قرمز و در سمت چپ دو كاراكتري قرار داده بود كه پرچم قرمزي به دست داشتند و كليك به روي لوگوي ياهو كاربران را به صفحه‌اي هدايت مي‌كرد كه آن‌ها را به اهداي كمك براي مبارزه با اين بيماري دعوت مي‌كرد.
گوگل و یاهو تغییر لوگوی خود در مناسبت‌های مختلف را به شکل یک رسم و سنت درآورده‌اند.

عكسي كه دنيا را تكان داد

در پي شورش و ناارامي در زنداني در گواتمالا دست هفت نفر کشته شدند. به گزارش شبکه تلويزيوني الجزيره انگليسي ،بر اثر شورش و درگيري بسيار شديد در زنداني در گواتمالا هفت نفر از زندانيان سربريده شدند و دو نفر ديگر نيز بر اثر اصابت گلوله کشته شدند.شورش در اين زندان شنبه گذشته در اعتراض به انتقال اعضاي باندهاي تبهکار از زنداني ديگر به اين زندان شروع شد. کارشناسان مي گويند نظام جزايي گواتمالا بسيار خراب است و اعضاي باندهاي تبهکار و قاچاق مواد مخدر حتي در پشت ميله هاي زندان هم گروههاي زير دست خود را هدايت مي کنند.




Grusom afstraffelse i spjældet
Fem fanger blev halshugget under massakre i et fængsel i Guatemala. Advarsel: Stærke billeder

صحنه های از زمین خوردن پلیس دانمارک با موتور





لطفا کمی اینده نگر باشید

Hele holdet fra Harry Potter med gråt hår.
Leonardo DiCaprio med nogle flere år på bagen, men ikke med flere rynker på panden.

Den glatte hud er udskiftet med rynker og håret er blevet gråt. Nogle har sågar mistet tænderne. Se billeder af, hvordan de kendte ser ud om 40 år uden kirugiske indgreb.

Christina Aguilera som 88 år. Stadig en køn kvinde.

آب خيابان هاي ونيز را فراگرفته است

درپي بالا امدن سطح اب دريا ،اب تقريبا سطح تمامي خيبانهاي ونيز را فراگرفته است. به گزارش شبکه فرانس24،احتمالا سطح اب در اين شهر به يک متر و شصت سانتيمتر خواهد رسيد که از سي سال گذشته بي سابقه است. هم اکنون رفت و امد در ميدان تاريخي سنت مارک به دشواري صورت مي گيرد.
در پي هشدار مقامات ايتاليا در مورد بالا آمدن بي سابقه سطح آب در شهر ونيز، مرکز پيش بيني وضع جذر و مد دريا اعلام کرد
سطح آب دريا پس از رسيدن به ارتفاع يک متر و پنجاه و شش سانتي متر، به علت تغيير جهت وزش باد به تدريج پايين آمد



Oversvømmelse i Venedig den 1/12 2008.

ايسلند بدون عضويت در اتحاديه اروپا يورو را رايج مي کند

ايسلند براي خروج از بحران کنوني مالي در نظر دارد يورو را به عنوان پول ملي رايج کند. به گزارش دانمارك نيوز:نخست وزير ايسلند يکي از راه حلهاي اقتصادي را براي مبارزه با سقوط ارزش پول اين کشور رايج کردن يورو به عنوان پول ملي بدون عضويت اين کشور در اتحاديه اروپا عنوان کرده است. دولت ايسلند تحت فشار شديد مخالفان خود قرار گرفته است و تظاهرات هر روز براي استعفاي وي گسترده تر مي شود. برنامه اي ده ميليارد دلاري براي کمک به اقتصاد ايسلند از سوي صندوق بين المللي پول به تصويب رسيده است.

در آستانه بهار و نوروز باستاني كنسرت موسيقي اصيل ايراني با عنوان «روز نو»از 20 تا 27 اسفند دردانمارك برگزار مي‌شود.


به گزارش دانمارك نيوز:محمد علي كريمي مدير برنامه كنسرت روز نو گفت: شهرهاي هامبورگ آلمان، كپنهاك و آرهوس دانمارك و يوتوبوري سوئد ميزبان اجراهاي كنسرت موسيقي روز نو خواهند بود. وي تصريح كرد: اجراي آوازها و تصنيف هايي در دستگاه هاي ماهور، سه گاه، دشتي و بيات اصفهان از جمله قطعاتي است كه در اين برنامه پيش بيني شده است. وي افزود: از جمله كارهايي كه علاوه بر ساخته‌هاي كيوان ساكت اجرا خواهد شد تصنيف‌هايي است كه برخي از آنها جزيي از ميراث شفاهي و ماندگار موسيقي ايران زمين است كه خالق آنها روح ا...خالقي، علينقي وزيري، موسي معروفي و ديگر اساتيد عرصه موسيقي ايران هستند. وي تاكيد كرد: در اجراي آوازها و تصنيف‌ها از اشعار سعدي، مولوي و حافظ و همچنين از آثار شاعران معاصر از جمله زنده‌ياد فريدون مشيري، هوشنگ ابتهاج و دكتر شفيعي كدكني استفاده شده است. به گفته كريمي با برنامه‌ريزي انجام شده، تحليل و بررسي ويژگي‌هاي موسيقي‌ سازي و آوازي ايران به صورت كارگاه آموزشي (work shop) براي دانشجويان دانشگاه «ريتم و موسيقي» كپنهاك و دانشگاه شهر آرهوس دانمارك برگزار خواهد شد

ساکنان روستاهاي شمال غربي المان در نزديکي مرز دانمارک و سواحل درياي بالتيک


آلماني ها به برنامه تصويربرداري گوگل اعتراض کردند.

به نوشته شماره امروز روزنامه لوموند در اينترنت ، ساکنان روستاهاي شمال غربي المان در نزديکي مرز دانمارک و سواحل درياي بالتيک با اعتراض به برنامه پايگاه اينترنتي گوگل براي تصوير برداري ان را وسيله اي براي تسهيل در سرقت و کلاهبرداري توصيف کردند. در اکتبر گذشته خودروهاي گوگل که روي سقف خود مجهز به هشت دوربين بودند اقدام به تصوير برداري از خيابانها و خانه هاي اين منطقه از المان کردند. اين برنامه که "گوگل استريت ويو" نام دارد در ماه مه دو هزار و هفت در سانفرانسيسکو راه اندازي شد. گوگل اميدوار است اين بار با تصوير برداري زميني (برخلاف گوگل ارث که از طريق ماهواره تصويربرداري شده بود) و با کمک تصاوير سه بعدي کل بافت شهري جهان را به تصوير دراورد. اين طرح تا کنون در بسياري از شهرهاي بزرگ جهان انجام شده است.

يکي از بزرگترين حاميان طرح نجات بيماران ايدزي در کشورهاي فقير بوده است


نشريه گاردين در روز جهاني مبارزه با ايدز، طي مقاله اي دولت انگليس را به تبعيد بيماران ايدزي از اين کشور محکوم کرد.به گزارش دانمارك نيوز: به نقل از" نشريه گاردين"، در حاليکه دولت انگليس اعلام کرده است از الزامات تعيين شده از سوي سران گروه جي 8، مبني بر درمان بيماران ايدزي در کشورهاي فقير تبعيت خواهد کرد، اما بررسي ها نشان مي دهد مقامات اين کشور هر يک از بيماران خارجي مراجعه کننده به مراکز پزشکي را که مشخص شود مبتلا به ويروس ايدز هستند از انگليس اخراج کرده و به کشورهايي تبعيد مي کند که هيچ اميدي براي نجات آنها وجود ندارد."شبکه سياست گذاري روند مبارزه با ويروس ايدز در آفريقا" که طي سالهاي اخير تلاش زيادي براي متقاعد کردن دولت انگليس به پذيرفتن بيماران ايدزي انجام داده است، در بيانيه اخير خود ضمن محکوم کردن اين اقدام اعلام کرد، تبعيد يک بيمار ايدزي به کشوري که از حداقل امکانات براي درمان اين بيماري برخوردار نيست، نمي تواند چيزي به جز "حکم اعدام" براي يک بيمار ناتوان تلقي شود.

زنان و مردان فنلاندی بی قید و بندترین افراد در میان كشورهای اروپای هستند


به گزارش دانمارك نيوز:، به نوشته شماره امروز روزنامه انگلیسی گاردین در اینترنت، یك بررسی جدید بین المللی درباره سلامت اخلاقی و پایبندی به اصول خانوادگی در كشورها مشخص كرد، مردان و زنان انگلیسی كمتر از مردم دیگر كشورهای صنعتی، از جمله استرالیا، آمریكا، فرانسه، هلند، ایتالیا و آلمان، اصول اخلاقی و خانوادگی را رعایت می كنند. نتایج این بررسی كه از حدود 14 هزار نفر از 48 كشور جهان صورت گرفته است نشان می دهد، زنان و مردان فنلاندی بی قید و بندترین افراد در میان این كشورها هستند و انگلیسی ها در جایگاه یازدهم قرار دارند. بر اساس این گزارش، كاهش پایبندی به اصول مذهبی، افزایش برابری حقوق برای زنان و فراگیر شدن فرهنگ برهنگی عمومی، از مهم ترین علل این موضوع در كشورهای اروپایی و آمریكایی بیان شده است.

نازکی و ریزش موها به ویژه در خانمها ابتدایی ترین عارضه ناشی از کمبود این ویتامین است.

D بررسیها نشان می دهد یکی از عوامل موثر در ریزش مو کمبود ویتامین
در بدن است.
به گزارش دنیای اشپزی:، این ویتامین نقش قابل ملاحظه ای در وضعیت بافت پوست و مو در بدن دارد.
نازکی و ریزش موها به ویژه در خانمها ابتدایی ترین عارضه ناشی از کمبود این ویتامین است.
از دیگر عوارض ناشی از این کمبود می توان به احتمال بروز بیماریهایی نظیر دیابت- فشار خون بالا- بیماریها و سکته های قلبی- افسردگی – بیماریهای دهان و لثه و هم چنین ام.اس اشاره کرد.