۱۳۸۷ دی ۱۹, پنجشنبه

ممنوعیت خرید سکس در نروژ

از اول ژانویه سال نو میلادی در نروژ خرید سکس جرم محسوب می‌شود. اما موافقان ممنوعیت خرید سکس هنوز در مورد دلیل و کارآیی این اقدام دولت تردید دارند.
گفته می‌شود تعداد زیادی از روسپی‌هایی که از کشورهای دیگر برای کار به نروژ آمده بودند، حال این کشور را ترک کرده‌اند.
خبرنگاری که چند هفته پیش برای تهیه گزارشی در این مورد به دروازه کارل یوهانس، محله معروف خرید و فروش سکس در اسلو رفته بود، در گزارش خود نوشته است، در طی یک ربع ساعت ۱۷ مورد فروش سکس به او پیشنهاد شد. در هفته های آینده در این محله وضع به گونه ای دیگر خواهد بود. از اول ژانویه خرید سکس در نروژ ممنوع است. در واقع مردانی که در هنگام خرید سکس دستگیر شوند، مجازات تا یک سال زندان در انتظارشان خواهد بود. به عقیده اولاف لگدنه، نماینده کلیسا در امور شهر، «به نظر می‌آید که بعد از به اجرا در آمدن این قانون، نیمی از روسپی‌ها از کشورهای اروپای شرقی و نیجریه اسلو را ترک کنند.»

اينجا هم ايران است , كجاست پول نفت ؟

چهره نظامی- پليسی تهران و شهرهای بزرگ

خيابان های تهران، اين روزها هر شاهد انقلاب 57 را به ياد آن سال و آن روزها می اندازد. شهر كاملا چهره نظامی به خود گرفته است و اين چهره روز به روز هم غليظ تر و پررنگ تر می شود.

آقا جان معتاد رشتی ندیده بودیم که دیدیم

دانمارک و هلند پيشنهاد استقرار پليس در مرز غزه را مطرح کردند


دانمارک و هلند روز چهارشنبه به اتحاديه اروپا پيشنهاد دادند نيروهاي پليس خود را در مرز مصر و نوار غزه مستقر کند. وزارت امور خارجه دانمارک با اعلام اين مطلب افزود اين پيشنهاد براي کنترل مرزي بين مصر ونوار غزه صورت گرفته است. اين پيشنهاد پر استيگ مولر وزير امور خارجه دانمارک و ماکسيم ورهاگن وزير خارجه هلند به جمهوري چک که رياست دوره اي اتحاديه اروپا رابر عهده دارد ارائه شده است. اين پيشنهاد در چارچوب تلاش هاي ديپلماتيک براي دستيابي به راه حلي براي پايان دادن به حملات اسراییل به نوار غزه ارائه شده است.

دانمارك از اتحاديه اروپا خواست تا نام گروهك منافقين را از فهرست سازمان‌هاي ترويستي خود خارج كند.


دانمارك از اتحاديه اروپا خواست تا نام گروهك منافقين را از فهرست سازمان‌هاي ترويستي خود خارج كند.پس از آنكه ماه گذشته ميلادي دادگاه اروپا دستور لغو بلوكه شدن دارايي‌هاي سازمان مجاهدين خلق را صادر كرد "پر استيگ مولر" وزير امور خارجه دانمارك ديروز به خبرنگاران گفت: در صورتيكه درخواست استيناف تا پيش از پنجم فوريه (17 بهمن) به دادگاه ارائه نشود، حكم دادگاه اروپا بايد به اين منتهي شود كه اتحاديه اروپايي نام اين گروه را از فهرست سازمان‌هاي تروريستي خود خارج كند. استيگ مولر پس از آن با خبرنگاران صحبت مي‌كرد كه نشست كميسيون امور اروپايي پارلمان دانمارك برگزار شده بود و به گفته وي اكثر سياستمداران مخالف، علاقمند خروج گروهك منافقين از فهرست اتحاديه اروپايي بودند. وي تصريح كرد: موضع سياستمداران فوق باعث شده تا دولت راستگراي دانمارك موضع خود در قبال اين موضوع را تغيير دهد. دو ماه گذشته دادگاه اروپا در حكمي 20 صفحه‌اي بار ديگر تصميم اتحاديه اروپا مبني بر باقي‌ماندن نام سازمان تروريستي منافقين يا مجاهدين خلق در فهرست سازمان‌هاي ترويرستي را "غير مستدل" شناخته بود. در بيانيه دادگاه اروپا ادعا شده بود: اتحاديه اروپا براي تصميم اتخاذ شده در تاريخ دسامبر 2007 مبني بر حفظ نام سازمان مجاهدين خلق در فهرست سازمان‌هاي تروريستي و توقيف حساب‌هاي آن، استدلال كافي در اختيار ندارد. اين در حالي است كه اتحاديه اروپا در سال 2002 نام گروهك منافقين را در فهرست سازمان‌هاي تروريستي قرار داد و نام اين گروهك در فهرست گروههاي تروريستي آمريكا نيز قرار دارد
Danmark kræver gruppe af EU’s terrorliste
07. jan 2009 12:26 Trods sejre ved EF-Domstolen har en iransk organisation svært ved at slippe for EU's terrorstempel. Nu kræver Danmark, at det sker..

احمدی نژاد رفتنی است؟ یا بُردنی؟

معجزه 20 درصدی هزاره سوم،ايرانی ها را به تنگی نفس انداخته

هفته اي چهار بار ورزش 20 دقيقه اي 15 سال عمر را افزايش


همزمان نتايج آخرين نظرسنجيها در آمريکا نشان مي دهد که يک سوم افرادي که ورزش مي کنند در ماههاي زمستان ورزش را متوقف مي کنند. انجمن ملي ورزش دردانمارك مي گويد ورزش در زمستان و در هواي سرد نيز مفيد بوده و با رعايت يک سري اقدامها توصيه مي شود. توصيه هاي اين انحمن براي ورزش در هواي سرد شامل موارد زير مي باشد. - گرم کردن قبل از ورزش و توقف آن بصورت تدريجي ضروري است. هواي سرد عضلات را منقبض مي کند و زمان بيشتري براي کشيدن و نرم کردن عضلات قبل از آغاز فعاليت ورزشي لازم است. - پوشيدن کفشهاي مناسب در هواي سرد ضروري است. بدن خود را با لباس مناسب عايق بندي کنيد. - منتظر عرق کردن نباشيد. در هواي سرد فعاليت ورزشي مناسب هم ممکن است بدون عرق کردن باشد. پس از ورود به داخل ساختمان لباسهاي خود را به سرعت بيرون نياوريد. اين امر ممکن است منجر به کاهش خطرناک دماي بدن (هيپوترمي) شود. - استفاده از نوشيدني و مواد غذايي مناسب مانند نان، بادام و گردو و نوشيدني هاي ويژه ورزش توصيه مي شود.

تصاوير منتخب سايت هاي خبري در سال 2009

Den svenske komiker/trykkekunstner Carl­Einar Hackner optræder til det frække cirkusshow La Clique i Sydney