۱۳۸۷ شهریور ۲۰, چهارشنبه

راه دشوار حماسه كوهستاني.


راه دشوار حماسه كوهستاني براي كمك به افغانستان

حماسه كوهستاني، نخستين دختر مسلماني بود كه ملكه زيبايي انگلستان شد.

او تلاش دارد با استفاده از محبوبيت و جايگاه خود به زنان و كودكان افغانستان كمك برساند. هرچند نا امني در افغانستان مانعي جدي بر سر راه اوست.

براي تماشاي ويدئوي " راه دشوار حماسه كوهستاني براي كمك به افغانستان"

اينجا را كليك كنيد


با احساس ترین عکسی که تا به حال دیده اید


با احساس ترین عکسی که تا به حال دیده اید

زن 59 ساله فرانسوي در بيمارستاني در پاريس از طريق عمل سزارين 3 قلو زاييد


زن 59 ساله فرانسوي در بيمارستاني در پاريس از طريق عمل سزارين 3 قلو زاييد كه حال همه فرزندان وي خوب است.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از پاريس، اين زن كه اصليتي ويتنامي دارد براي فرار از قانون محدوديت سني به كلينيكي در ويتنام رفته است تا با انجام لقاح مصنوعي بچه‌دار شود.
اهداي تخمك و لقاح مصنوعي در فرانسه قانوني است اما اكثر كلينيك‌هاي لقاح و باروري حداكثر سن براي انجام اين كار را 42 سال مي‌دانند.
اما اگر فردي بالاي اين محدوده سني قصد بچه دار شدن را داشته باشد مي‌تواند به خارج رفته و اين كار را انجام دهد. در سال 2001 هم يك زن فرانسوي 62 ساله از طريق لقاح مصنوعي داراي يك فرزند شد. در اوايل امسال هم يك زن 70 ساله هندي از طريق لقاح مصنوعي دو قلو زاييد.
3 قلوهاي اين زن، دو پسر و يك دختر هستند كه به طور تقريبي 5/2 كيلوگرم وزن دارند. تولد 3 قلو براي زني در آستانه 60 سالگي در فرانسه بي سابقه بوده است و احتمالاً نخستين مورد آن در جهان هم هست.
اما اين خبر باعث نگراني كارشناسان بهداشتي در فرانسه شده است كه نگران هستند پيشرفت علم باعث افزايش نامحدود سن مادر شدن ‌شود.
همچنين جامعه شناسان ابراز نگراني كرده‌اند كه اين روند مي‌تواند باعث ايجاد مشكلات اجتماعي و آموزشي براي فرزندان شود.
كارشناسان همچنين معتقدند كه فرزند يك زن پير مي‌تواند درباره نقش مادر و مادربزرگ در زندگي خود دچار تعارض شود.

قتل های کشور بدون انگیزه قبلی است و بیشتر به علت عصبانیت های لحظه ای رخ می دهد.


روزی 6 زن و مرددر ایران به قتل می رسند

جانشین فرمانده "ناجا" نیز، روی دیگر سکه ای را که رئیس پلیس آگاهی کهکیلویه و بویر احمد رو کرد دیروز در تهران و در ارتباط با قتل وجنایت در کشور فاش کرد.(خبر مربوط به کهکیلویه را در همین شماره می خوانید)
او که سرتیپ "حسین ذوالفقاری" نام دارد در یک مصاحبه خبری اعتراف کرد که ظرفیت عصبی مردم به نقطه ای رسیده و خشونت چنان در بطن جامعه رسوخ یافته که با عصبانیت های لحظه ای نیز بیم وقوع قتل وجود دارد. او گفت:
50 درصد قتل های کشور بدون انگیزه قبلی است و بیشتر به علت عصبانیت های لحظه ای رخ می دهد.
26 درصد قتل ها با سلاح گرم (شلیک گلوله)، 40 درصد وسیله سلاح سرد (چاقو، قمه و دشنه)، 10 درصد بر اثر خفه کردن انجام می شود.
در سالی که در آن هستیم، از جمع به قتل رسیدگان 26 درصد زن و 47 درصد مرد بوده اند. 48 درصد قتل ها در استان های فارس، خوزستان، تهران، تهران بزرگ، سیستان و بلوچستان، اصفهان بوقوع پیوسته است. ایلام با 6/6 درصد بالاترین آمار قتل را دارد. روزانه بطور متوسط 6 نفر در ایران بقتل می رسند.
سرتیپ ذوالفقاری در پایان مصاحبه خود یک آمار قابل توجه دیگری هم ارائه داد. بموجب این آمار: از ابتدای ماه رمضان تاکنون 6 هزار نفر بعنوان روزه خوار علنی و در ملاء عام از پلیس تذکر گرفته اند. البته او نگفت که این آمار مربوط به تهران تهران است و یا کل کشور؟