۱۳۸۷ مهر ۲۶, جمعه

بهترین مواد غذایی برای مقابله با افسردگی شکلات، موز و آجیل هستند



"تاتیانا دمیتریوا" مدیر مرکز علمی دولتی روانشناسی به خبرنگاران اعلام نمود که برای مبارزه با افسردگی و کسالت در فصل پاییز موز، آجیل و شکلات بسیار مفید هستند.
وی گفت: "اگر انسان دائماً مواد غذایی یکسانی را مصرف کند، دچار افسردگی می شود".
بهترین مواد غذایی برای مقابله با افسردگی شکلات، موز و آجیل هستند. بی دلیل نیست که بلژیک که مردم آن بعلت کمبود انرژی خورشیدی دچار افسردگی هستند، یکی از زادگاه های شکلات محسوب می شود. در مواد غذایی مردم اسکاندیناوی موز نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

اين معالجه هست يا شكنجه - عكس


آب بطری های پلاستیكی از آب لوله كشی بهداشتی تر نیست



آب بطری های پلاستیكی از آب لوله كشی بهداشتی تر نیست .
كارشناسان در آمریكا پس از تحقیقات دو ساله متوجه شدند: آب بسته بندی شده از نظر پاكیزگی تفاوت چندانی با آب لوله كشی ندارد ، اما چندان هم برای سلامت خطرناك نیست .
محققان به این منظور ، آب های بسته بندی شده توسط هشت شركت بزرگ را آزمایش كرده و سی و هشت ماده مختلف در آن ها كشف كرده اندكه از جمله آنها می توان انواع حلال ها ، كود شیمیایی و مواد شیمیایی به كار رفته در ساخت بطری های پلاستیكی را نام برد.
علاوه بر این ، در دو مورد نقض استانداردها نیز مشاهده شده است .
به گفته آنها در برخی موارد آب بطری از آب لوله كشی آلوده تر است و این در حالی است كه بهایی كه مردم برای خرید این آب ها می پردازند به مراتب بیشتر است .

سرآشپز یک رستوران در پنسیلوانیا ، توانست یک سوپر همبرگر 7 کیلویی را در عرض 4 ساعت و 39 دقیقه بخورد.


سرآشپز یک رستوران در پنسیلوانیا ، توانست یک سوپر همبرگر 7 کیلویی را در عرض 4 ساعت و 39 دقیقه بخورد «برد سیالو» 21 ساله که دارای 178 سانتیمر قد و 90 کیلو وزن است، قبل از خوردن آن، 2 کیلو هم سس و سایر ادویه جات به آن اضافه کرد!وی خود نیز از اینکه موفق به انجام این کار شد شگفت زده بود و دلیل آن را آزمایش توانایی خود اعلام کرد.
همبرگر مذکور از تکه بزرگ گوشت، نان، کاهو، گوجه، پنیر، پیاز، فلفل ملایم موز، سس خردل و ادویه اشتها آور تشکیل شده بود .
"برد" بخاطر این کار برنده 400 دلار جایزه ، سه تی شرت و گواهینامه ای با عنوان غول همبرگر شد.