۱۳۸۷ بهمن ۱۱, جمعه

توهین آخوند روحانی مطهری ایران

من شاهد اعدام و زجرکش کردن آن زن بودم


اعدام
زبانی که 30 سال، نماد
عدالت در ج.ا بوده است

گاوهايي كه اسم دارند در سال 4/3 درصد بيشتر از ساير گاوها، شير توليد مي‌كنند


آنها معتقدند عاملي به غير از داشتن اسم نيز در افزايش توليد شير گاوها نقش دارد. "كاترين داگلاس" و "پيتر راويلينسون" از دانشگاه "نيوكاسل" در مطالعه اي كه بر روي 516 دامداري صورت گرفت، دريافتند توليد كلي شير در دامداري هايي كه هر گاو را با اسم آن صدا مي‌زنند، بيشتر از ساير دامداري ها بود. : همه حتي گاوها هم دوست دارند به صورت تك به تك مورد توجه قرار گيرند. داگلاس گفت: درست همانطور كه مردم به يك نشان شخصي واكنش بهتري نشان مي‌دهند، گاوها نيز اگر به صورت يك به يك مورد توجه قرار گيرند، احساس شادي و راحتي بيشتري مي‌كنند. وي افزود: توجه به تك تك گاوها، مانند صدا زدن يك گاو با اسم يا برقراري ارتباط با اين حيوان در حين رشد، مي‌تواند توليد شير آن را افزايش دهد.

افزايش طول عمر يكي از نشانه هاي بهداشت و درمان خوب است

دانمارک نیوز به نقل از روزنامه بت دانمارک
کسانی که چربی دور شکم دارند بین سن ۴۵ و ۴۰ احتمال ابتلا به بیماری دمنز یا جنون پیری و الزایمیر دارند
افرادی که رنگ چشم سبز. ابی و خاکستری دارند بیشتر از دیگران بیماری پوستی می گیرند. این بیماری شاکلید سرطان های دیگر هم می باشد
زن هایی که پاهای کوچولویی دارند هنگام زایمان مشکلات بیشتری پیدا می کنند به دلیل تنگی لگن و مخلفتاتش. بررسی از بیمارستانی در سوئد نتیجه تحقیقات را تایید کرده.
زن های قدبلند زودتر به سن بلوغ می رسند و فعالیت هورمونی انها روی بدن تاثیر می گذارد و بیشتر از زنان قدکوتاه به سرطان خصوصا پستان مبتلا می شوند. اندازه سینه ها از سی باید بزرگتر نشود. ا. ب و سی. دی.
مردهایی با انگشتان بلند زمینه بیشتری برای ابتلا به افسردگی دارند. علتش برمی گردد به طرز قرار گرفتن جنین در شکم مادر... و رشد هورمون بیشتر در بدن. البته این تحقیق در زنان انجام نگرفته.
مردهای قدبلند حدود ده سانتی از میانگین بلندتر زمینه بیشتری برای ابتلا به بیماری پروستات دارند. باز هم مسایل هورمونی است که تاثیر می گذارد.

ظهر امروز، يك هواپيماي ديگر در فرودگاه مهرآباد دچار سانحه شد


ظهر امروز، يك هواپيماي ديگر در فرودگاه مهرآباد دچار سانحه شد. پرواز شماره 1017 عسلويه ـ تهران كه طبق برنامه در ساعت ده صبح فرودگاه بين‌الملي «خليج فارس» را به مقصد تهران ترك كرد، هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد با تركيدگي دو لاستيك روبه‌رو شد كه با مهارت خلبان عمويي، هواپيماي «ايرباس 310» با تكان‌هاي شديد در انتهاي باند ايستاد.به دنبال تكان‌هاي شديد به وجود آمده، وحشت زيادي در ميان مسافران پديد آمد.بنا بر اين گزارش، تعدادي از مديران عالي‌رتبه شركت‌هاي نفت و گاز منطقه نيز در اين پرواز بودند و اين سانحه هيچ خسارت جاني در پي نداشت.گفتني است، چندي پيش نيز يك هواپيماي فوكر مسير اردبيل ـ تهران به علت نقص فني در لاستيك‌ها دچار سانحه شد

واکسن جديد انفلوانزاي مرغي در ژاپن تهيه شد


پژوهشگران ژاپني روز پنجشنبه از از ابداع نوعي واکسن جديد انفلوانزاي مرغي خبر دادند که مي تواند از شيوع ويروس کشنده اين بيماري جلوگيري کند . پژوهشگران انستيتو ملي مبارزه با بيماريهاي عفوني در توکيو اعلام کردند اين واکسن بر روي موشهاي ويژه ازمايش شد و نتايج ازمايشها نشان داد واکسن جديد حتي در صورت بروز جهش در ويروس انفلوانزاي مرغي ، مي تواند اين ويروس را مهار کند . گفتني است در واکسنهاي قبلي انفلوانزاي مرغي از پروتئيني استفاده شده که سطح ويروس را مي پوشاند ولي بروز جهش هاي پيوسته در ويروس ، کارايي اين واکسن را خنثي و ان را بي اثر ساخته است . پژوهشگران ژاپني تاکيد مي کنند واکسن تازه بر اساس نوع معمولي از پروتئين داخل هسته ويروس انفلوانزاي مرغي تهيه شده است که امکان تغيير ان بسيار اندک است و بنابراين انتظار مي رود واکسن تازه بر روي گونه هاي جديد موثر واقع شود .