۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۲, شنبه

راسموسن سفير دانمارک در ترکيه را رئيس دفترش کرد


اندرس فوگ راسموسن، دبير کل اتي ناتو، يسپر وار، سفير دانمارک را در ترکيه به عنوان رئيس دفتر خود انتخاب کرد. راسموسن، نخست وزير سابق دانمارک اوائل ماه اوريل در پي مذاکرات فراوان با ترکيه به عنوان دبير کل بعدي سازمان پيمان اتلانتيک شمالي (ناتو) انتخاب شد تا از اول اوت کار خود را اغاز کند, راسموسن در بيانيه اي اعلام کرد" من يسپر وار را به دليل تجربه فراوانش و همکاري نزديک با ياپ دو هوپ شفر دبير کل کنوني ناتو درباره اصلاحات اين سازمان انتخاب کردم." اين ديپلمات دانمارکي در سال 2005 تا 2006 مشاور دبير کل ناتو در گروه کاري اصلاحات اين سازمان بود. خبرگزاري فرانسه از کپنهاگ به نقل از راسموسن اعلام کرد، وي در نظر دارد به تلاش براي اصلاحات در ناتو ادامه دهد.

دانمارک و بلژيک محدوديت هاي بازار کار خود را بر مي دارند

کميسيون اروپا روز چهارشنبه اعلام کرد بلژيک و دانمارک تصميم گرفته اند بازار کارشان را از اول ماه مه به روي اتباع کشورهاي اروپاي شرقي باز کنند. به موجب اين تصميم اتباع کشورهاي لهستان ، جمهوري چک ،اسلووني ، اسلوواکي ، مجارستان و سه کشور حوزه بالتيک مي توانند براي کار به کشورهاي بلژيک و دانمارک بروند. به‌ گزارش خبرگزاري فرانسه از بروکسل، کميسيون اروپا با انتشار بيانيه اي اعلام کرد در حالي که بلژيک و دانمارک تصميم گرفته اند بازار کار خود را به روي اتباع کشورهاي اروپاي شرقي باز کنند ، کشورهاي المان و اتريش برعکس اعلام کرده اند بازار کار خود به روي شهروندان کشورهاي اروپاي شرقي را محدود خواهند کرد . المان و اتريش تصريح کرده اند که اين تصميم انها تا اوريل سال دو هزار و يازده اعتبار خواهد داشت. دانمارک همچنين تصميم گرفته است که بازار کار خود را به روي اتباع بلغارستان و روماني نيز که از سال دو هزار و هفت به عضويت اتحاديه اروپا در امده اند باز کند. اين کشور اعلام کرده است همه محدوديت هايي را که تاکنون درباره ورود اتباع کشورهاي اروپاي شرقي داشت بر مي دارد.

نخستين مورد آنفلوانزاي خوکي در دانمارک تاييد شد

مقامات بهداشتي دانمارک روز جمعه اعلام کردند نخستين مورد بيماري آنفلوانزاي خوکي در اين کشور تاييد شده است. به گزارش خبرگزاري دانمارك نيوز:از کپنهاک ، دانمارک تا بيست و هشتم آوريل از دوازده مورد مشکوک به بيماري آنفلوانزاي خوکي خبر داده بود که بعد از بازگشت از مکزيک و آمريکا در بيمارستان هاي اين کشور تحت مراقبت قرار گرفته بودند. آزمايش هاي به عمل آمده از اين افراد اين بيماري را تاييد نکرده بود.

بارسلونا، رئال را در برنابئو دفن کرد

تیم فوتبال بارسلونا در سی و چهارمین هفته از رقابت های لالیگا موفق شد در زمین رئال مادرید این تیم را درهم بکوبد.
به گزارشدانمارك نيوز، رئال مادرید مزد ارائه یک بازی باز و رو به جلو را گرفت و با نتیجه سنگین 6 بر 2 در سانتیاگو برنابئو مغلوب بارسلونا شد. این درحالی بود که رئالی ها گل نخست بازی را نیز به ثمر رسانده بودند. بارسلونا در هر نیمه 3 گل به رئال زد و یک گل دریافت کرد تا بسیاری دریابند که چراکه گاس هیدینک و چلسی در بازی سه شنبه شب گذشته جام قهرمانان آنگونه در نیوکمپ دست به یک بازی تماماً تدافعی زدند. کاری که رئال مادرید انجام نداد و سودای پیروزی بر بارسلونا بلایی بر سرش آورد تا هواداران رئال هیچگاه آن را فراموش نکنند

اگه گفتی رو این موتور سیکلت چند نفر نشستن

موتور سيكلت نيز يك وسيله نقليه مانند تمام وسائل ديگر است

جديدترين مدل سوار شدن موتور سيكلت - عكس


اعتماد به نفس دختر ایرانی ازدواج با میلیونر آمریکایی

مرد میلیونر آمریکایی که در یاهو تبلیغ برای یافتن زن مورد علاقش کرده و پس از آن شنیدین این ماجرا توسط یک دختر خانم ایرانی و بسیار با اعتماد به نفس بیش از حد!!! که به برنامه فیس تو فیس در طپش زنگ میزنه برای گرفتن اطلاعات در مورد این مرد پولداربقیش رو هم که خودتون بخندید!! نه ببخشید خودتون ببینید!!! هههههم میشه متاسف شد و هم میشه بسیار خندید حتما ببینید

زايمان طبيعي يك بز

A GOAT GIVING BIRTH