۱۳۸۷ آذر ۱۲, سه‌شنبه

تصاویری از دنیای زیبای حیوانات

گراز هایی دریایی دومین عضو عظیم از گروه سیلها و شیر ماهی ها هستند. آنها حیواناتی اجتماعی هستند که در گروههای بزرگ گرد هم جمع می شوند و بر روی تکه های شناور یخ و یا سواحل صخره ای به استراحت می پردازند. آنها از عاجهای بلند خود برای بیرون آوردن صدفها جهت خوردن استفاده می کنند. عاجهای حیوان نر همچنین برای جذب و جلب جفت نقش مهمی دارد. هرچقدر عاجها بلندتر باشد، برای ماده ها جذاب تر خواهد بود.
Monday was the new Istanbul Delfinarium in Turkey opened its doors to the public, but now flocking to the spectators to see the walrus Sara, who can play saxophone.
She has also learned to sit at a desk, nonchalantly with the one Luffe in the head, and looks as if she bored.

نوعي مورچه خطرناک ،اروپا را تهديد مي کند


دانشمندان درباره گسترش سريع نوعي مورچه خطرناک در کشورهاي اروپايي هشدار دادند. پروفسور سيلوي کريمر از دانشگاه ريگنسبورگ المان در تحقيقي که در نشريه "بلوس " امريکا منتشر شد گفت محققان نگران هستند که اين گونه جديد مورچه ها به بسياري از پارکها در المان و انگليس و کشورهاي اسکانديناوي حمله و خسارات مادي زيست محيطي زيادي وارد کنند. اين نوع مورچه نخستين بار در سال 1990 در مجارستان شناسايي شد. خبرگزاري المان از سان فرانسيسکو گزارش داد ، اين نوع مورچه که " لاسيوس نگليکتوس " نامگذاري شده به بسياري از کشورهاي ديگر از جمله پاريس و ورشو رسيده است
Mægtig myrehær marcherer mod Danmark
Myrer fra Sortehavsområdet, der lever i gigantiske kolonier, spreder sig i Europa og vil også komme til Danmark

«دم خروس را قبول كنيم يا قسم حضرت عباس را؟»

مدیریت وب سایت ايران اکونوميست اگه قتل عام دلفين‌ها در دانمارك یک فاجعه هست? اعدام 29 انسان در یک روز در ایران باید چه چیزی گفت

واقعآ عجیبه یک ادم بخاطر دو تا کوپن و نون که ... جلوش میندازن تا کجا و چه مقدار میتونه خودش بفروشه ؟تا حد دیدن قتل همسایه و هموطنش و خوشحالی کردن از ان؟تا حد زیر پا گذاشتن هر نوع اخلاقیات و جوانمردی که برای توجیه قتل سی نفر از برادرهاش اینکه هیچ دادگاه و محکمه ای که در اون عدالت رعایت شده باشه برای اونها اجرا نشد و یا اینکه توجیه قتل یکنفر بجرم تظاهرات مستانه؟ قتل و تجاوز؟ بگذریم از اینکه اگر تجاوز و قتل مجازاتش اعدام بدون محاکمه است پس چرا متجاوزین و قاتلهای زهرا کاظمی و زهرا بنی یعقوب الان ازاد و حتا در راس قدرتند؟شرم و غیرت و حیا مثل اینکه در وجود بعضیها یک در نایابه!!!
خبری که ايران اکونوميست امروز درج کرد
قتل عام دلفين‌ها در دانمارك

ايران اکونوميست- گروه اخبار روز: واقعا انسان مي‌ماند كه ادعاي حقوق بشر را چگونه از سوي غرب متمدن! بپذيرد؟ به گزارش ايران اکونوميست،
به قول خودمان «دم خروس را قبول كنيم يا قسم حضرت عباس را؟!» عكس ها خود گويا هستند. اين تصاوير مربوط به جزاير فارو در کشور دانمارک است. اين جنايت، سنتي ديرينه است كه در اين كشور اجرا مي‌شود. سازمانهاي حمايت از حيوانات پس كجا هستند؟ کشتن دلفين هاي زيبا و باهوش هر ساله در اين منطقه توسط جواناني انجام مي‌شود که تازه به سن بلوغ رسيده‌اند. نژاد مردم جزاير فارو وايكينگ‌ها هستند

اتحاديه اروپا قصد دارد با هدف مبارزه با عادت بد خوردن کودکان ، ميوه و سبزيجات در مدارس توزيع کند


اتحاديه اروپا قصد دارد با هدف مبارزه با عادت بد خوردن کودکان ، ميوه و سبزيجات در مدارس توزيع کند. به گزارش شبکه يورونيوز ، کميسيون اروپا در ماه ژوئيه پيشنهاد اختصاص مبلغ نود ميليون يورو براي توزيع ميوه و سبزيجات در مدارس کشورهاي عضو اتحاديه اروپا از سال تحصيلي اينده ارائه کرد. اما پارلمان اروپا با بيان اينکه اين ميزان مشارکت کافي نخواهد بود اعلام کرد بايد ميزان اين کمک به پانصد ميليون يورو برسد. هدف از اين طرح دادن يک نوع ميوه و سبزيجات در روز به دانش اموزان شش تا ده ساله عنوان شده است. مسئولان بهداشتي اروپا تلاش دارند با ارائه ميوه و سبزي در مدارس عادات غذايي کودکان را تغيير دهند. هم اکنون حدود بيست و دو ميليون کودک در اتحاديه اروپا دچار اضافه وزن و پنج ميليون نفر مبتلا به چاقي اند. کارشناسان بهداشتي معتقدند پيشگيري از چاقي مي تواند راه موثري براي مبارزه با بيماري هاي قلبي و عروقي در اينده باشد. سازمان بهداشت جهاني نيز مصرف چهارصد گرم ميوه و سبزيجات را در روز توصيه کرده است. علاوه بر مصرف ميوه و سبزي ، نکته با اهميت تغيير عادات غذايي است. هم اکنون هفت درصد بودجه درمان در اتحاديه اروپا صرف عوارض ناشي از چاقي مي شود.

خوردن ماهي از بروز بيماري هاي كليوي در افراد ديابتي جلوگيري مي كند


نتايج تحقيقات نشان داده كه خوردن حداقل دوبار ماهي در هفته امكان بروز بيماريهاي كليوي را در افراد ديابتي كاهش مي دهد.
به گزارش دانمارك نيوز:به نقل از دنیای اشپزی ، محققان مجله امريكايي بيماريهاي كليوي گزارش كرده كه با اينكه به بيماران ديابتي توصيه مي شود تا ميزان پروتئين دريافتي شان را براي جلوگيري از پيشروي بيماري هاي كليوي كاهش دهند مشاهدات اخير گوياي اين است مشكل آنها در مورد پروتئين به خاطر منبعي است كه از آن پروتئين دريافت مي كنند نه به ميزان پروتئين دريافتي شان.

بابا، من هم موبايل مي خواهم


شبکه های مافیایی قاچاق مواد افیونی ، سلاحی خودکار در اختیار دارند که به شکل گوشی موبایل است. به گزارش دانمارك نيوز:پلیس مخفی جنوب ایتالیا ، یک شیکه بزرگ قاچاق مواد مخدر را در نزدیکی «ناپل» متلاشی کرد و چندین سوداگر مرگ را به زانو دراورد.تبهکاران حرفه ای ، سلاحی پیچیده و بسیار پیشرفته «موبایل نما» در اختیار داشتند که می تواند چهار گلوله در کم تر از چهار ثانیه شلیک کند.ماه گذشته نیز «دومینکو ماگنولی» از سرکردگان شبکه مافیای ایتالیا که تحت تعقیب پلیس بین الملل (اینترپل) بود پس از جراحی زیبایی دستگیر شد.این جنایتکار 27ساله برای لیپوساکشن (جراحی زیبایی شکم) به یک درمانگاه در «رم» ایتالیا رفت.همان موقع پزشک باهوش ، این عضو مافیا را شناخت و پنهانی با پلیس تماس گرفت.دانمارك نيوز به نقل از روزنامه اکسترا :می افزاید، پس از جراحی تبهکار پیشینه دار ، ماموران به اتاقش رفتند و وی را بی دردسر ستگیر کردند.«دومینکو» از فوریه 2007 میلادی به جرم قاچاق کوکایین در آمریکای جنوبی و اروپای غربی تحت تعقیب پلیس بین الملل بود.همچنین پلیس ایتالیا برای کشف مخفیگاه وی جایزه نقدی تعیین کرده بود.