۱۳۸۷ مهر ۸, دوشنبه

Kronprinsesse Mary i Uganda

خانم ماریا عروس ملکه دانمارک برای هم دردی وکمک های انسان دوستانه دولت دانمارک به اوگاندا رفته و با مردم فقیر اوگاندا احساس هم دردی کردن گزارش تصویری

هنوز هم اگه چيزي تو اين دنيا مونده باشه تو دل اين جور آدم ها ميتوني پيداش كني



گزارش تصویری: تصاویر bt.dk

YOGO یک خانم هندی گزارش تصویری: تصاویر ورزش





عکس جالبی از تفاوت دو نسل

نماز جمعه تهران و عکس جالبی از تفاوت دو نسل ساکت و نسل شعار دهنده

گویا جوانانی که در سمت چپ تصویر لباس های یک شکل پوشیده اند جوانانی هستند که دوران سربازی را می گذرانند .بی تفاوتی اینان در هنگامی که سایر نمازگزاران مشغول سردادن شعار هستند ، جالب است

موتور جست‌وجوي اينترنتي براي كودكان


يك سرويس جست‌وجوي نروژي موتور جست‌وجوي اينترنتي به نام Kvasir Junior را براي كودكان شش تا 12 ساله راه‌اندازي كرد.
هدف اين سايت فراهم‌سازي يك راه ايمن در اينترنت براي كودكان بوده و يادگيري، اطلاعات و سرگرمي را در مركز توجه قرار مي‌دهد.
بر اساس اين گزارش، داشتن محتواي متنوع معيار ثبت شدن سايت‌ها در اين موتور جست‌وجو بوده و همچنين سايت‌ها بايد در حال فعاليت و به‌روز بوده و با محتواهاي داراي كپي‌رايت يا سايت‌هاي بازي ارتباطي نداشته باشند.
دو فیلم " اندیشه های رهبر











و "نتیجه تفکرات رهبر" را ببینید

دو فیلم را از روی شبکه یوتوب ارسال داشته و خواسته اند چند جمله در باره آنها بنویسیم. یکی از این دو فیلم، سخنرانی تحریک و تهدید آمیز رهبر در دیدار با خاتمی و کابینه اوست( اوائل دوره دوم) و دیگری فیلمی است که در دولت احمدی نژاد و اجرای طرح امنیت اجتماعی گرفته شده است. در سخنرانی رهبر زمینه های ذهنی وی که موجب روی کار آوردن احمدی نژاد و گسترش سرکوب های دانشجوئی و سیاسی و باصطلاح طرح امنیت اجتماعی شد آشکار است. و در فیلم دوم صحنه های مضحک دستگیری یک دختر کم حجاب توسط نیروی انتظامی چادر به سر که عملا نمی داند چادرش را جمع و جور کند و یا دختر را دستگیر کند. و البته در پناه چندین مامور با لباس فرم و لباس شخصی که یک عده شان مامور چادر به سر را کمک می کنند و عده ای دیگر مردم را عقب می زنند تا به کمک دختر نیآیند. سخنان رهبر بی نیاز از توضیح است. باید آن را دید و شنید تا دقیقا دانست کسی سکان 70 در صد قدرت حکومتی و بویژه نظامی کشور را دراختیار دارند، در سرش چه می گذرد و یورش و حمله و ترور و... از کجا آب می خورد. در همین سخنرانی، او استدلال حیرت انگیزی در باره تنکنولوژی غرب می کند و مدعی است که اگر کشورهای اسلامی زودتر به تکنولوژی دست یافته بودند، فرهنگ و معیارهای خودشان را که حجاب باشد به غرب تحمیل می کردند! درعین حال که می گوید تکنولوژی فرهنگ جدید را به غرب آورد! ساده ترین پرسش آنست که اگر تکنولوژی باعث تغییر رفتار و فرهنگ و سنت ها می شود- که بموجب علم می شود- چه کسی می تواند مدعی شود اگر این تکنولوژی اگر ابتدا در کشورهای اسلامی رشد کرده بود، باعث آن تغییری نمی شد که رهبر می گوید درغرب شد؟ احتمالا همین استدلال مضحک، درکنار باقی حرف های تحریک آمیز و خطر خیز رهبر است که حتی امثال علی لاریجانی و علی اکبر ولایتی نیز در همان حیرتی غرق اند که خاتمی در کنار رهبر غرق است.