۱۳۸۷ آبان ۲۴, جمعه

پس از هلند، بهترین سیستم درمانی اروپا از آن دانمارک است.


بر اساس گزارش یک موسسه بهداشتی معتبر در اروپا هلند بهترین سیستم درمانی اروپا را دارد .
به گزارش روز جمعه دانمارك نيوز به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،بر پایه گزارش یک موسسه پژوهشی بهداشت در بروکسل، به نام موسسه سلامت مشتریان، هلند بهترین سیستم درمانی اروپا را دارد.این گزارش پس از بررسی کیفیت درمان در 27 کشور عضو اتحادیه اروپا، سوئیس، نروژ، کرواسی و مقدونیه تهیه شده است.پس از هلند، بهترین سیستم درمانی اروپا از آن دانمارک است.بر اساس گزارش این موسسه تحقیقاتی اروپایی در این جدول پایین تر از مقدونیه، لتونی قرار دارد که سیستم درمانی آن بدترین در اروپا شناخته شده است.بر اساس این رتبه بندی آلمان در رتبه ششم، فرانسه در رتبه دهم و انگلستان در رتبه سیزدهم کشورهای دارای بهترین سیستم بهداشتی در اروپا هستند

تصویری زیبا از خانم Heidi Klum سوپر مادل آلمانی

Heidi Klum

Alessandra Ambrosio, Selita Ebanks, Adriana Lima og Heidi Klum


کاریکاتوریست دانمارکی این بار کتاب جدیدی را در ماه دسامبر منتشر می‌کند

کاریکاتوریست دانمارکی این بار کتاب جدیدی را در ماه دسامبر منتشر می‌کند که در آن تصاویری اهانت آمیز از حضرت محمد شخصیتهای دینی و سیاسی ترسیم کرده که این رویکرد هم مورد انتقاد رهبران دینی قرار گرفته است.
به گزارش دانمارك نيوز:این کتاب جدید که در آغاز ماه دسامبر منتشر می‌شود، شامل کاریکاتورهای موهنی از حضرت محمد (ص)، شخصیهای سیاسی، علمای دین، حکام و پادشاهان است.
این کتاب که با همکاری یک مورخ و مؤلف دانمارکی تنظیم شده است، شامل کاریکاتورهای موهن و مقالاتی از این مورخ است. وسترگارد همان کاریکاتوریستی است که در سال 2005 به انتشار کاریکاتورهای در روزنامه یولندپستن پرداخته بود.
امام عبدالواحد پیترسون یکی از رهبران اقلیت مسلمان در دانمارک اظهار داشت: کاریکاتورهای جدید در گفتگوی بین ادیان تأثیر می‌گذارد.
این رهبر دینی نسبت به واکنشهایی که پس از کاریکاتورهای اهانت‌آمیز انتشار یافته بود، هشدار داد و گفت که پس از انتشار این کتاب، واکنشهای وسیعی در سطح جهان اسلام مشاهده می‌شود.
وی با بیان اینکه این کار احمقانه است، یادآور شد: انتظار نداشتم که وی پس از بحرانی که سه سال پیش ایجاد کرد، دوباره به آن اقدام کند. نمی‌دانم که او با این کار چه اهداف و یا معنایی را دنبال می‌کند. اما به هر شکل گفتگوی بین ادیان را زیر سؤال می‌برد. اینک که همایش گفتگوی ادیان در نیویورک در حال برگزاری است، امید است که شرکت‌کنندگان اختلاف میان کشورهای اسلامی و کشورهای غربی را در خصوص آزادی بیان و عدم تعرض به ادیان مورد توجه قرار دهند.
پیترسون با اشاره به اینکه کاریکاتورهای موهن امنیت جامعه دانمارک را به خطر می‌اندازد، تصریح کرد: نمی‌دانم او چگونه می‌اندیشد که به این کار دست زده است.
وی در ادامه مؤلف و کاریکاتوریست را به تنفر از مسلمانان متهم کرد.
وسترگارد کاریکاتوریست این کتاب افزود: من با اسلام مشکلی ندارم من با تروریستها مشکل دارم که مانند دینامیت فکر می‌کنند

سازمان اطلاعاتي دانمارک از وجود تهديدهاي تروريستي قابل توجه خبر داد

دانمارك نيوز به نقل از
سازمان اطلاعاتي دانمارک روز پنجشنبه اعلام کرد هنوز خطر قابل توجهي از جانب افراطيون اسلامي عليه اتباع و منافع دانمارک در خارج از اين کشور وجود دارد. اين سازمان افزود نشانه هايي از تهديدها از جانب ستيزه جويان بويژه در شمال افريقا ، خاورميانه ، پاکستان و افغانستان مشاهده شده است. سازمان اطلاعات و امنيت دانمارک اظهار داشت چاپ مجدد کاريکاتورهاي به تمرکز تشديد يافته توجهات به دانمارک منجر شده است. اين سازمان اعلام کرد القاعده از چاپ مجدد اين کاريکاتورها براي تبليغات استفاده مي کند. سازمان اطلاعات و امنيت دانمارک گفته است " بيانيه هاي اعضاي برجسته القاعده بر تمرکز راهبردي القاعده بر دانمارک حکايت دارد و به حفظ تمرکز افراطيون ستيزه جو بر دانمارک و منافع اين کشور کمک مي کند." کارشناسان امنيتي دانمارکي و بين المللي پيشتر گفته اند اين کشور اسکانديناوي به علت انتشار اين کاريکاتورهاي موهن و حضور نظامي اش در عراق و افغانستان مي تواند بدل به يک هدف تروريستي شود. به گزارش دانمارك نيوز : از کپنهاگ دانمارک سال گذشته سربازان خود را از عراق خارج کرد اما هنوز ششصد نفر از نيروهاي اين کشور در قالب نيروهاي چند مليتي تحت رهبري ناتو در افغانستان حضور دارند

بازرسان دادگاه جنايي اتريش، «جوزف فريتزل» را به جرم قتل و تجاوز به دخترش، به حبس ابد محكوم كرد.

بازرسان دادگاه جنايي اتريش، «جوزف فريتزل» را به جرم قتل و تجاوز به دخترش، به حبس ابد محكوم كرد.
به گزارش دانمارك نيوز:، بازپرس ويژه پرونده‌ «خانه وحشت»، جوزف فريتزل 73 ساله را به اتهام تجاوز به دخترش به مدت 24 سال در يك سلول بسيار كوچك و قتل يكي از كودكاني كه از دخترش داشته به حبس ابد محكوم كرد.
جوزف فريتزل در دادگاه گفت: اگر هشتمين كودكم كه از دخترم به دنيا آمده بود را به موقع به بيمارستان مي‌رسانديم، زنده مي‌ماند، اما براي آن كه كسي متوجه رابطه من با دخترم نشود، مانع از انتقال كودك به بيمارستان شدم.
دادگاه عالي اتريش جوزف فريتزل، برق كار بازنشسته و 73 ساله را به علت تجاوز، زناي به محارم، زنداني كردن دختر و فرزندان و برده‌داري متهم دانسته و به حبس محكوم كرد.
مقامات پليس اتريش در اين باره گفتند: انتظار مي‌رود به علت سنگين بودن جرايم انجام شده توسط اين مرد، دادگاه نهايي تا ماه مارس سال آينده ادامه يابد.
براساس گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، اين در حاليست كه اگر تمامي جرايم منصوب به اين مرد جاني به اثبات برسد، وي به حبس ابد با اشد مجازات و بدون قرار وثيقه محكوم مي‌شود؛ چرا كه اتريش همانند ديگر كشورهاي اروپايي حكم اعدام را در قانون خود ندارد.
«رودولف ماير» ــ وكيل مدافع جوزف فريتزل گفت: هيچ استينافي براي موكل خود در نظر ندارد .
اين در حاليست كه بازرسان در بازجويي از جوزف فريتزل گفتند : اين مرد با محبوس كردن و تجاوز مداوم به دخترش اليزابت، كه هم اكنون 42 سال دارد، در يك اتاق زير زميني، صداگير و بدون پنجره، او را شكنجه روحي وجسمي داده است. اين تجاوز درست پس از 18 سالگي اليزابت و در سال 1948 ميلادي آغاز شده بود.
بازرسان اين پرونده‌، شكايت نامه‌اي 27 صفحه‌اي با تمامي جزئيات مربوط به محل زندگي اليزابت و رفتارهاي پدرش با وي تهيه كرده و به دادگاه ارائه كردند
Josef Fritzl forsøgte for første gang at forgribe sig på sin datter Elisabeth, da hun var 11 år, skriver Aftenposten.
Elisabeth klarede i første omgang at afværge overgrebene, men i
1983, syv år efter farens første tilnærmelser, orkede den 17-årige ikke længere farens slag og trusler. Derfor stak hun af til Wien, hvor hun blev hentet af politiet og bragt hjem.
Den 29. august 1984 begyndte 24 års mareridt for Elisabeth. Her blev hun spærret inde i kælderen under huset i Amstetten af sin far. I kælderen blev hun seksuelt misbrugt og
måtte føde syv af sin fars børn. .

تبلیغات شرکت هواپيمايي Ryanair برای سال 2009 در اروپا

Stewardessers bikini-kalender forarger
Ryanairs stewardesser smider tøjet i ny kalender, som skaber forargelse blandt kvinderettigheds-organisationer



هيلاري کلينتون وزير امور خارجه امريکا مي شود

دانمارك نيوز به نقل از روزنامه دانمارکی اکسترا
شبکه تلويزيون ان بي سي روز پنجشنبه اعلام کرد هيلاري کلينتون که در انتخابات داخلي دمکراتها از باراک اوباما شکست خورد قرار است وزير امور خارجه دولت اوباما شود. خبرگزاري رويترز از واشنگتن به نقل از اين شبکه افزود اطلاعاتي از دو مشاور باراک اوباما رئيس جمهور منتخب ، که نامشان را فاش نکرد ، به دست امده است که نشان مي دهد کلينتون نامزد اول سمت وزير امور خارجه امريکا است. دفتر هيلاري کلينتون درباره اين موضوع فقط گفته است هرگونه تصميم به رئيس جمهور منتخب مربوط مي شود
Hillary som udenrigsminister
Barack Obama overvejer at vælge Hillary
Clinton som udenrigsminister som tak for hjælpen under præsidentvalget.