۱۳۸۸ تیر ۲۳, سه‌شنبه

احمدی نژاد آمد تا


بله،به نظر من هم ایشان آمدند تا ثابت کنند که میتوانند.
میتوانند، کردان دیگری را با مدرک دکترای جعلی بر صندلی ریاست بنشاند.
میتواند مدیر شهرداری را به عنوان رئیس تربیت بدنی کشور گذاشته تا ده تا، ده تا گل بخوریم و صد سال، صد سال مدالی در المپیک نگیریم.
میتواند جوانان را به جرم عقیده ی آزاد بگیرد،دختران و پسران را زیر باتوم سیاه کند،زندانی های سیاسی را چندبرابر کرده و مفقودشان کند،در خیابان به مو و لباس و رفت و آمد و حرف زدن و آرایش ملت گیر داده و آنها را با خود به مرکز ارشاد اسلامی ببرد،تا ازین به بعد دختران و پسران مجبور باشند برای ملاقات هم به خانه هم دیگر بروند و گند کار، نه ماه بعد بالا بیاید.
میتواند جلوی نشریات را بگیرد تا خبر درست و حقیقی به مردم ندهند.
میتواند از انتشار کتابی که در آن زن بی حجاب دارد و نام خدا برده نشده است و ماجرای عشقی دارد و جادو و جادوگری در آن میباشد جلوگیری کند.
میتواند جلوی فیلم هایی که حقیقت جامعه اش را به نمایش گذاشته اند مانند (سنتوری)را بگیرد و اجازه اکران ندهد.
میتواند صدا و سیما را تبدیل به رسانه حزبی کرده و هرچه دوست دارد در آن نشان دهد و هر اخباری که میخواهد به گوش مردم برساند.
میتواند به سازمان ملل رفته وآنقدر بی ارزش باشد که سران دیگر کشور ها آدم حسابش نکرده و از مجلس خارج شوند و اینگونه آبروی ایران را ببرد.
میتواند پیام تبریک به رئیس جمهورجدید کشوری بفرستد و در کمال ضایعگی جوابی دریافت نکند.
میتواند تورمی را که از چهارده درصد به بیست وپنج درصد رسانده بود حالا به دویست و پنجاه درصد برساند.
میتواند فقر را افزایش داده و بد بختی را در میان مردم رایج کند.
میتواند با یدک کشیدن نام دموکراسی عقاید ملت را لگدمال کند و ادعای اهمیت دادن به نظرات مردم داشته باشد.
میتواند لایحه ای به مجلس ارائه دهد که مردان ده تا ده تا بدون اجازه همسرشان زن اختیار کنند و زنان حق اعتراض نداشته باشند.
میتواند بیش ازین شخصیت زن را پایین بیاورد.
میتواند مفاد حقوق بشر را بیش از پیش زیر پا بگذارد.
میتواند یک ملیارد دلار دیگر از پول نفت را گم و گور کند و بعد هم با یک مقلطه سروته ماجرا را هم بیاورد.
میتواند آمار غلط به جامعه تحویل بدهد.
میتواند باعث ورشکستگی بیشتر شرکت ها شده و نرخ بیکاری را بالا ببرد.
میتواند خود را مهدی موعود بنامد،همانطور که حاله نوری را دید و ما ندیدیم.
میتواند آمریکا را متهم به دخالت در کشورش کند،آنوقت خودش به کوچکترین مسائل کشور های دیگر دخالت کند.
میتواند اسرائیل را متهم به کشتار مردم بی گناه فلسطین کند ،اما مردم کشور خودش را به گلوله و باتوم ببندد و گروه عظیمی از مردم عادی و دانشجویان و مردان و زنان را اختشاش گر بنامد.
میتواند بیش ازین ایران را در میان کشورهای جهان منفور کرده و سختی بیشتری به مردم کشورش بدهد.
میتواند باز و باز دروغ بگوید و مردم ساده و بی سواد را فریب بدهد.
میتواند بگوید نفت به مردم میدهد،اما سیب زمینی بدهد.
میتواند خود را نخبه بنامد،اما هنوزنفهمد که نیمی از مردم زیر خط فقرهستند.
میتواند از حسادت آنکه زنان بیش ازین پیشرفت کنند،تعداد برداشت دانشجویان دختر را در دانشگاه ها از این هم کمتر کند.
میتواند به زنی که تمام مدارک تحصیلیش موجود است خرده بگیرد که چرا تحصیل کرده است،آنوقت خودش که ادعای دکترا دارد،هنوز نمیتواند به یک زبان زنده دنیا صحبت کرده و همه جا با خود مترجم ببرد،در حالی که همه میدانند تا به زبان انگلیسی مسلط نباشی مدرک فوق لیسانس هم نمیدهند،چه برسد به دکترا.
بله،ایشان میتوانند خیلی کارها بکنند.
خیلی بیش ازین کارهایی که من نام بردم

عکس: تهديد خدا ! در راهپيمايی ياوران مصباح و احمدی نژاد


اخطار سازمان بهداشت جهانی: آنفولانزای آخوندی! عامل بیماری: ویروس، نوع سرسفید و سرسیاه میزان خطر: مسری وکشنده، ویرانگرتر ازحمله اسکندر و اعراب و مغول علائم بیماری: خفقان، سانسور، حبس، شکنجه، اعدام، سنگسار کشورمحل ظهور: ایران کشورهای آلوده: عراق، لبنان، غزه، سودان، افغانستان، پاکستان، عربستان، مصرو.. ریخت شناسی ویروس: معمولا فربه و پشمالوهستند اما ریخت کوسه هم در بین آنها وجود دارد. ساختمان ویروس: این ویروسها اشکال انحطاط یافته انگلهای داخل سلولی هستند. ناقل بیماری: عنکبوت پا کوتای استبداد دوران نهفتگی: این ویروس سالیان متوالی،ازظهورادیان تاکنون،می تواند نهفته بماند. واکسیناسیون، طریق پیشگیری، وپادزهر: دمکراسی تاریخچه: ویروس این بیماری دردوران معاصر اولین بارتوسط انگلیسی ها درانقلاب مشروطه برای مقابله با آزادیخواهان فعال شد. سپس برعلیه مصدق بکار گرفته شد. بعدها آمریکایی ها برای مقابله با کمونیسم از آن استفاده کردند. طریق تشخیص: این ویروس با فریب عموم درظاهربا آنتی ژنهای نوع آ مریکایی وانگلیسی جنگ دارد اما درعمل و پشت پرده با آنها مذاکره ومعامله تجاری می کند. طریق فعال شدن: این بیماری در کشورهایی که دچار بیماری مزمن دیکتاتوری هستند به منظوراشاعه جهل وعقب ماندگی درسلولهای میزبان فعال میشودوهمزمان درخلاء نبود گلبولهای سفید مترقی وآگاه که به حبس افتاده اند دریک فرصت شش ماهه به شدت رشد کرده به تدریج کنترل اندامهای بیمار را به دست می گیرد. طریق تکثیر: پس ازفعال شدن، فرمانده ویروسها خود را ولی و قیم اندام آلوده شده اعلام کرده، با کمک عامل ژنتیکی انصارحزب الله اقدام به ایجاد رعب و وحشت می کند. سپس برای قلع وقمع سلولهای آزادیخواه احکام مرتد سلولی ومفسد فی اندام را ابداع کرده پس ازبستن گلبولهای روزنامه ای وسرکوب ژنهایاحزاب و سازمانها وتشکلهای مقاوم، ازگله حقوق بگیران خود امت درصحنه بوجود می آ ورد

نتیجه انقلاب سبز سرانجام به حاکمیت تحمیل خواهد شد

فیلم را ببینید ! پاینده باد ایران ما

چشم و گوش میلیون ها ایرانی، پس از دو دهه، به روی واقعیاتی باز شده که هرگز آن را فراموش نخواهند کرد. هرگز در 30 سال گذشته، در چنین وسعت میلیونی مردم ایران با چهره واقعی حاکمیت دو دهه گذشته جمهوری اسلامی آشنا نشده بودند. بحث از میلیون ها ایرانی است، نه روشنفکران و سیاسیون فعال ایران که تاکنون هرچه می گفتند در محدوده ای تنگ باقی می ماند. تمام اهمیت تاریخی رویدادهای ناشی از انتخابات 22 خرداد درهمین است و آینده ایران را نیز همین شناخت میلیونی مردم ایران رقم خواهد زد. مردم حتی تاکنون نمی دانستند رهبر چند فرزند دارد، و حالا میدانند که فرزند دومش بزرگ چماقداران است! آن نفرتی که در همین سه هفته اخیر در سراسر ایران شکل گرفته، حالا به سوی هدف مشخصی شلیک می شود: بیت رهبری!
شعار های سالگرد 18 تیر، شعارهائی بود که از دل این آگاهی و شناخت بیرون آمده بود. "مجتبی! بمیری- رهبری رو نبینی". "مرگ بر خامنه ای". اینها را روی دیوارها می نویسند، وقتی به راهپیمائی های سکوت حمله می شود، سکوت فریاد می شود و بربام خانه ها، در میان بانگ "الله اکبر" بصورت شعار سرداده می شود. اینها کم است؟ بهای زیادی برای این آگاهی ملی داده شده؟
انتخابات 22 خرداد یک سونامی بود. برج قدرت تبدیل شد به منارجنبان اصفهان. رئیس جمهوری که مانور سفرهای استانی می داد و رهبر این مانورها را ستایش می‌کرد، حالا دیگر تا سر خیابان پاستور هم بعید است بتواند بدون دهها محافظ برود. رئیس جمهوری که رهبر مدعی است 63 در صد رای آورده، یعنی 24 میلیون به او رای داده اند، از جمع کردن 40 - 50 هزار نفر در تهران 12 میلیون عاجز ماند و تازه آنهائی را که در میدان ولیعصر جمع کرد، چماقداران همیشه در صحنه بودند! فرمانده نیروی انتظامی روز 5 شنبه گذشته گفته بود مردم تظاهر کنندگان 18 تیر را زیر پای خودشان "له" می کنند. کجا بودند آن مردم در روز 18 تیر؟ در صف تظاهر کنندگان بودند یا در صف "له" کنندگان سوار بر موتور سیکلت ها؟
کجاست آن 24 میلیون رای ادعائی احمدی نژاد؟ آنها را به خیابان و به تظاهرات به نفع احمدی نژاد فرا بخوانند!
نماز جمعه ها چنان فرو ریخته که حالا می ترسند مردم به هوای نماز به آنجا بروند و یکبار انفجار تظاهرات از آنجا سر باز کند، حصارها از هم دریده، ترس و یاس جای خود را به جسارت و آگاهی داده، کودتاچی ها همه قدرت خود را نشان دادند و تظاهرات 18 تیر نشان داد که دیگر چیزی فراتر از آنچه در خیابان ها نشان دادند ندارند که نشان بدهند. و این از اشتباهات بزرگ همه رژیم های استبدادی، در اوج ترس و وحشت است، که به یکباره همه نیروی خود را برای مقابله با مردم به میدان می آورند و مردم با ادامه مقابله و مبارزه خود، در عمل می بینند که قدرت همین مقدار است که هست! و از آن پس راه ها و ابتکارات خود را برای تقابل با این قدرت به کار می گیرند. ابتکار دراینسوست و جمود در آنسو!
همه ابتکارها، درخیابان ها نیست، بر بام خانه ها نیز خلاصه نمی شود. جنبش مقاومت منفی در ایران در حال شکل گیری است. همان جنبشی که آزادی هندوستان را بدنبال آورد. دهها پیشنهاد ابتکاری را مردم به هم توصیه می کنند، که از جمله آنها "استفاده از همه وسائل برقی خانگی" در آن زمانی است که رئیس نامشروع دولت در سیمای کودتا ظاهر شود. چنان که برق تهران و بتدریج و با به کار گیری همین شیوه در شهرهای دیگر برق قطع شود و تلویزیون از کار بیفتد

Federal Building - Los Angeles Protest - July 12, 2009 After Iran Election 2009 - Iranian Protest - Support Iranian People from Los angeles - Video Produced By Amir Lahijy , Javedan Productions Presents

بچه هاي شيطون بامزه- ویدیو

Baby Beat it - Michael Jackson babies dancing