۱۳۸۷ شهریور ۷, پنجشنبه

حرکات شهوت انگیز" را در ویدیو کلیپ


جنبش مقاومت اینترنتی "حماسنا" از حزب الله لبنان خواست تا با تاثیرگزاری بر هیفا وهبی خواننده مشهور لبنانی ،که معمولا هنگام اجرای ترانه هایش لباسهای نیمه لخت برتن میکند ،او را تشویق کند تا با وقار وحشمت ظاهر شود ،این درخواست "حماسنا" به دنبال اظهارات اخیر هیفا وهبی مطرح می شود که گفته است :"من تحت فرمان حزب الله ورهبرش سيد حسن نصرالله هستم وآماده اجرای دستورات او می باشم" .به گزارش العربیه ، حماسنا با پخش بیانیه جنجال برانگیزی روی وبگاه خود گفت :" ما حزب الله را تشویق می کنیم از فرصت استفاده کرده و اظهارات هیفا وهبی را غنیمت شمرده او را تشویق به برخوداری از وقار وحشمت وپایبندی به ارزشهای اسلامی کند ."شایان ذکر است که "حماسنا" از چهار سال پیش این خواننده زن لبنانی را وارد لیست سیاه خود کرده واو را متهم می کند که"برهنگی و حرکات شهوت انگیز" را در ویدیو کلیپ های خود تبلیغ می کند .قبلا روزنامه قطری "الرایه" وبرخی وبگاههای اینترنتی به نقل از هیفا وهبی نوشته بودند که او مایل است "به صفوف جنبش مقاومت حزب الله تحت فرماندهی سید حسن نصر الله بپیوندد ".

قيمت گوشت موش در كامبوج 4 برابر شد


در پي تورم شديد در كامبوج و عدم توانايي مردم در خريدن گوشت، قيمت گوشت موش در اين كشور 4 برابر شده است. به گزارش دانمارک نیوز به نقل از رويترز از فنومپن، مقامات كامبوجي چهارشنبه اعلام كردند در حالي كه بر اساس آخرين آمار بانك مركزي ميزان تورم در اين كشور به 37 درصد رسيده است تقاضاي زياد باعث شده قيمت هر كيلوگرم گوشت موش از حدود 1200 ريل( واحد پول كامبوج) در سال گذشته به 5 هزار ريل در حال حاضر برسد. در حالي كه قيمت گوشت گاو به حدود 20 هزار ريل رسيده است خوردن گوشت موش با ادويه و سير محبوبيت زيادي را در اين كشور پيدا كرده است. مقامات نيز اعلام كرده‌اند با فرار كردن موش‌ها از مناطق سيل گرفته و رفتن به ارتفاعات بالاتر گرفتن موش‌ها براي مردم هم راحت‌تر شده است. لاي مارونگ از مقامات كشاورزي كامبوج گفت:"براي بسياري از كودكان كامبوجي گرفتن موش و فروش آن به كاري پردرآمد تبديل شده است. اين موش‌ها علاوه بر اينكه به مصرف غذايي خانواده‌ اين كودكان هم مي‌رسد به ويتنامي‌هاي هم مرز با كامبوج نيز فروخته مي‌شود." وي تخمين زد كه كامبوج روزانه بيش از يك تن موش زنده را به ويتنام مي‌دهد.

هشدار نسبت به 'فاجعه بمباران ایران'


بی بی سی :نیکولا سارکوزی رئیس جمهور فرانسه برای دومین بار هشدار داده است که اگر تحریم ایران برای مهار برنامه اتمی آن کشور بی نتیجه بماند نتیجه "فاجعه بار" آن "بمب ایرانی یا بمباران ایران" خواهد بود.آقای سارکوزی در کنفرانسی با شرکت سفرای فرانسه در پاریس گفت در صورتی که ایران موضع خود در مورد برنامه اتمی را تغییر ندهد، تحریم ها علیه ایران باید در همه عرصه ها تشدید شود. وی گفت: "همه از آلترناتیو فاجعه باری که جهان با آن روبرو خواهد شد خبر دارند؛ چیزی که سال گذشته در چند کلمه خلاصه کردم: بمب ایرانی یا بمباران ایران. هیچ کس نمی خواهد کار با این فاجعه پایان پیدا کند." او همچنین به پیشقدم شدن اروپا برای حل مناقشه مربوط به برنامه اتمی ایران اشاره کرد و افزود استراتژی اروپا براساس این "اعتقاد تنظیم شده که جامعه بین المللی نمی تواند به ایران اجازه مجهز شدن به سلاح اتمی را بدهد". نیکولا سارکوزی گفت: "اروپایی ها به همراه آمریکا، روسیه و چین باید قاطعانه مسیر حرکت خود را حفظ کنند، و در صورت ناکامی ایران در دادن پاسخ (مثبت)، باید تحریم ها در کلیه عرصه ها تشدید شود." آقای سارکوزی درخواست خود از رهبران ایران را چنین مطرح کرد: "من می خواهم که دیالوگ با ایران ادامه یابد و رهبران ایران جدی بودن وضعیت برای کشورشان را تشخیص دهند. من آنها را ترغیب می کنم داوری نسل های آینده درباره گزینه های امروز را در نظر بگیرند، زیرا تصمیم گیری در این زمینه بر عهده ایران است."

بر اساس گزارش ScienceDaily، محققان اعلام كردند


درمان سرطان به كمك گل ياس
محققان پس از ده سال بررسي بر روي اين گياه موفق به توليد دارويي از مشتقات آن شده اند كه مي تواند در درمان سرطان تاثير مشهود و چشمگيري داشته باشد.
محققان موفق به توليد داروي ضد سرطاني شده اند كه عناصر سازنده آن از گل ياس حاصل شده است. مشتقات اين گياه از گذشته به صورت گسترده اي در صنايع كشاورزي و آرايشي مورد استفاده قرار گرفته كه اين امر نشانگر غيرسمي بودن آن است.محققان پس از ده سال بررسي بر روي اين گياه موفق به توليد دارويي از مشتقات آن شده اند كه مي تواند در درمان سرطان تاثير مشهود و چشمگيري داشته باشد.آزمايشات نشان مي دهند كه تاثيرات اين دارو بر روي سرطان خون و تومورهاي بدخيم بيشتر از ساير انواع سرطان بوده و تا به حال اثر سويي از اين دارو در مصرف كنندگان ديده نشده است.بر اساس گزارش ScienceDaily، محققان اعلام كردند داروي جديد كه از مشتقات شيميايي گياه ياس به دست آمده است از نظر ايمني و سازگاري با بدن خود را به اثبات رسانده و در مراحل اوليه استفاده، اين دارو فعاليتهاي گزينشي ضد سرطاني از خود نشان داده است. اين امر مي تواند آغازگر گسترش در توليد داروهاي گياهي ضد سرطان و دليلي براي ادامه تحقيقات بر روي اين داروي جديد باشد.

فقط عشق است اینترنت نفتی خودمون



ارائه سرويس اينترنت خانگي
با سرعت بارگذاري 24 مگابيت در ثانيه در آمريكا
يك سرويس دهده اينترنت در آمريكا به نام internode بارگذاري اطلاعات از اينترنت با سرعت 24 مگابيت در ثانيه را براي كاربران خانگي امكان پذير كرده است. سرعت آپلود اطلاعات از طريق سرويس مذكور نيز يك مگابيت بر ثانيه است.
به گزارش دانمارک نیوز internode.on.net، اين سرويس با انواع ترافيك ماهيانه 10، 25، 40، 55، 80 100 گيگابايت براي كاربران ارائه مي شود و با استفاده از آن بارگذاري محتواي يك دي وي دي در چند دقيقه ممكن است. قيمت اين سرويس ها بر مبناي ترافيك ماهيانه ذكر شده به ترتيب حدود 60، 70، 85، 100، 130 و 160 دلار در ماه است. ISP مذكور اين سرويس را با 5 حساب كاربري رايگان email، نرم افزار رايگان ضد هرزنامه و ضد ويروس و 50 مگابايت فضاي رايگان در وب به مشتريان ارائه مي كند.

اب و برق و بنزين كه سهميه بندي شد !! از فردا نوار بهداشتي هم سهميه بندي ميشه!!


به علت كمبود پودر ماشين لطفا بيشتر از 3 عدد خريداري نكنيد
مادرم بنده خدا، تقريباً از پا درد و كمر درد و خلاصه همه جا درد كه البته بين همه مادران ايراني شايعه، اذيت مي شه و اين وضعيت، به ايشون اجازه خروج از خونه رو نمي ده و نتيجتاً وقتي بعد از مدتي تصميم به خروج از خونه مي گيرن، جائي نمي تونن برن الا براي خريد مايحتاج منزل كه هر چند وقت يكبار توسط ايشون انجام مي شه.
دوشنبه گذشته طبق روال، ايشون رو برداشتيم و با هم رفتيم فروشگاه كوثر تو خيابون ساحلي(قميها اونجا رو خوب مي شناسن) كه هم همه چيزهائي رو كه لازم بود تهيه كنيم و هم كمي ارزونتر برامون در بياد چراكه اين فروشگاه، قيمتهاش كمي متعادل تر از بقيه جاهاست. وقتي با اين كلام مادر مواجه شدم كه: ((ببين پودر رختشوئي هم هست بردار ))، رفتم تا پودر پيدا كنم و از قضا ديدم قفسه اين رقم جنس، براي خودش صندوقيه و جمعيت نسبتاً زيادي روبروش صف وايسادن و وقتي نزديك تر شدم ديدم يك كاغذ زدن بالاي كمد و خلاصه اينكه 3 تا بيشتر برنداريد و نيست و كميابه و از اينجور چيزها. داستان رو براي مادر نقل كردم و ايشون هم با لبخندهائي كه مانندش رو در پدر هم سراغ دارم گفتن: محسن جان، من يادم نمياد در جنگ هم ما پودر رختشوئي رو سهميه اي خريده باشيم. اگر هم بوده مقطعي بود ولي الآن ما بايد اينجوري و با اين قيمت اون رو بخريم، عيبي نداره حالا سه تا رو بردار چونكه احتمالاً از چند روز ديگه پودر رو بايد با پياله بيايم بگيريم.
داشتم خبري رو با اين عنوان مي خوندم كه آقاي رئيس جمهور فرموده بودن:ظرف 3سال گذشته اندازه 16سال رشد داشته‌ايم.