۱۳۹۱ خرداد ۲۴, چهارشنبه

پیامی به اپوزیسیون خواب: «آسوده بخواب شهدای سبز بیدارند»

انتقادات مطرح در این مقاله هیچ گروه و تشکل خاصی را هدف نگرفته و منکر ارزش زحمات بسیاری از گروهها و فعالان عرصه اپوزیسیون  نمی باشد،بلکه با نشانه روی روندهایی نادرست که تبدیل به اتمسفر فکری غالب اپوزیسیون شده سعی در بازنگری  این اشتباهات دارد
 دقایقی پیش از شنیدن اخبارصدای آمریکا سر درد گرفتم ؛ به آتش کشیدن مخزن موزه رضا عباسی تهران با پنجاه هزار اثر تاریخی بی نظیر، هشدار یونسکو به خروج میدان نقش جهان از فهرست آثار تاریخی جهان، تخریب میراث باستانی پشت سد گتوند خوزستان، انتقال پنج فعال سیاسی خوزستان برای اعدام، … همه اینها در یک بخش خبری ۵ دقیقه ای از ایران.
سی و سه سال است هرشب داریم مانند این ها و بدتر از این ها را می بینیم و میشنویم؛ غارت موزه ایران باستان، دزدیدن و آب شدن لوح زرین کاخ آپادانا، غرق شدن کوره های ذوب فلز سه هزار ساله، راه شاهی ،کوشک داریوش ، گورستان سربازان اشکانی پشت سد سیوند، محو نام خلیج فارس از نقشه گوگل ،اهدای ریتون طلای هخامنشی به نماینده اوپک ،  اعدام آزادیخواهان، شهادت هاله سحابی در مراسم پدر بزرگوارش، مرگ هدی صابر در اعتصاب غذا ، اعدام  معلّم این مملکت فرزاد کمانگر، اختلاس سه هزار میلیارد دلاری، رشوه یک و نیم میلیاردی از اداره بیمه به محّمد رضا رحیمی معاون رئیس دولت کودتا، پیامک ایرانسل در تعلق جزایر سه گانه به امارات، عکس یادگاری احمدی نژاد با نقشه ای با نام جعلی برای خلیج فارس ،کشف کانتینر حاوی میلیاردها دلار پول و طلای ارسالی از ایران در ترکیه ، تجاوز جنسی به آزادیخواهان در زندانهای رژیم ، به آتش کشیدن کتابخانه حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، حمله به کوی دانشگاه، از دست رفتن عزت و پرستیژبین المللی ایران و ایرانی ،از دست رفتن دریای مازندران، قراردادهای ترکمانچای گونه ایران برباد ده با اجانب ، ویرانی خوزستان بعد از جنگ و آبادی لبنان با پول ایران، فقر و فلاکت مردم، دزدی و فساد و ارتشا، وفور کراک و هروئین در دست جوانان ایران زمین،ترک تحصیل های ناشی از فقر، فرار مغزها، سقوط و انحطاط اخلاق جمعی و اجتماعی ایرانیان که زمانی سمبل اخلاق و جوانمردی بودند، نابودی گسترده محیط زیست ایران ، خشکاندن دریاچه ارومیه، آتش سوزی و نابودی جنگل ها، تجاوز جمعی به نوامیس مردم در عروسی، حمله دسته جمعی موتورسواران به ماشین های مردم، فروش زنان و دختران ایرانی در امارات ، پرونده سازی برای نوریزادها و مخالفان استبداد و صدها خبر از این دست که هر روز و هر روز سی و سه سال است که میشنویم . گویا دیگر گوشمان  از این اخبار خانمان برباد ده پر شده و خرفت شده ایم. دیگر هیچ چیز برایمان مهم نیست. از ایران دوستی فقط  شعار کوروش پرستی و شیروخورشید پرستی سر دادن و یک گردنبند اهورامزدا به گردن آویختن  را آموخته و با چاشنی کردن چند فحش آبدار نثار مقدسات مردم آنرا تکمیل می کنیم ( که رژیم برای پیشبرد اهداف خود همواره از آن استقبال کرده است

پنج تن از این زندانیان توسط گارد ویژه به انفرادی و بهمن احمدی امویی نیز به زندان رجایی‌شهر منتقل شدند.

پیش از آن نیز ۲۵ تن از زندانیان این بند از حضور در سالن ملاقات با خانواده‌های خود خودداری کرده بودند. این "اعتصاب ملاقات" در اعتراض به نقض حقوق بدیهی و قانونی آنان در عدم برخورداری از ملاقات حضوری و تماس تلفنی صورت گرفت.

دوشنبه هفته گذشته (۱۵ خرداد) که در ایران "روز پدر" بود، به بهانه تعطیل بودن این روز، زندانیان از ملاقات با خانواده‌های خود منع شدند. تماس تلفنی با خانواده‌ها نیز از چندین ماه پیش قطع شده است.

در سالروز ۲۲ خرداد این زندانیان همچنین از حضور در آمارگیری روزانه بند خودداری کردند.
ژیلا بنی‌یعقوب همسر بهمن احمدی امویی که یکی از این زندانیان است به دویچه‌وله گفت گارد ویژه زندان هنگام مراسم زندانیان به محوطه هواخوری حمله کرده و بهمن احمدی امویی را در حالی که زیر پیراهنی و زیرشلواری به پا داشته به زندان رجایی‌شهر کرج منتقل کرده‌اند.
سعيد جلالی‌فر، سعيد متين‌پور، آرش سقر، فرشاد قربان‌پور و جواد عليخانی  را نیز به انفرادی منتقل شده‌اند.خانواده این زندانیان صبح روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد به منظور پیگیری اخبار مربوط به فرزندانشان به دادستانی تهران مراجعه کردند. به گفته‌ی خانم بنی‌یعقوب در دادستانی به آنها گفته شده که حرکت روز ۲۲ خرداد زندانیان یک حرکت سازمان‌یافته بوده و انتقال بهمن احمدی به رجایی‌شهر و دیگران به انفرادی یک اقدام تنبیهی است.