۱۳۸۷ دی ۲۳, دوشنبه

زنی که با شكنجه اعترافات كرد

.عرب ها با حقوق بشر مسئله دارند

لطفا تا انتها فیلم را ببینید

گزارش تصويری بهشت و جهنم از سرباز زن در دنیای

کجا و چگونه درباره حق زنان صحبت کنيم؟

صبحانه ؛ بفرماييد ميوه

محققان مي‌گويند بهترين روش و دستور براي از بين بردن چربي‌هاي اضافي و لاغر شدن استفاده از ميوه‌هايي با چربي و قند كمتر در هنگام صبحانه است.
نتايج تحقيقات نشان مي‌دهد مصرف مركبات، انواع آلو، گلابي، ميوه‌هاي فصلي تازه و ميوه‌هاي با مزه ترش در زمان صبح كه داراي بهترين ويتامين‌ها و املاح و فلزات هستند در عمل ساختن و ترميم بافت‌ها و سلول‌هاي مختلف بدن دخالت دارند.
پزشكان مي‌گويند اين ميوه‌ها به دليل چربي و قند پايين موجب مي‌شوند بدن در طول روز براي سوخت و ساز از ذخيره‌هاي چربي خود استفاده كرده و در نتيجه به لاغري فرد منجر مي‌شود.

مراسم اعطای جوایز گلدن گلوب ۲۰۰۹ صبح روز دوشنبه در بورلی هیلتن لس آنجلس برگزار شد

فيلم «ميليونر زاغه‌نشين» به کارگرداني «دني بويل» در چهار رشته از جمله بهترين فيلم درام و بهترين کارگردان برنده شصت و ششمين دوره جوايز گلدن گلوب شد.

Afdøde Heath Ledger fik filmpris
Det kom næppe bag på ret mange, at den afdøde skuespiller løb med en Golden Globe søndag aften. Til gengæld var der et par andre overraskelser




تمشك سياه در پيشگيري از بروز سرطان موثر است


مطالعه صورت گرفته در دانشگاه اوهايو كه نتايج آن در شماره ژانويه 2009 مجله
منتشر شده است، نشان مي‌دهد كه ميوه گياه تمشك سياه موجب مهار سرطان مري در موش‌ها شده است.
در اين پژوهش به موش‌ها عصاره تخليص شده تمشك سياه كه غني از آنتوسيانين بود، داده شد و مشخص گرديد كه اثربخشي اين عصاره در جلوگيري از بروز سرطان مري مشابه تمشك كامل است.
محققان اين مركز در گذشته نيز مطالعات خود را بر استفاده از پودر تمشك در بيماران متمركز ساخته و دريافتند كه نياز روزانه به اين ماده براي اثربخشي كامل، مقادير بالاتر از 60گرم مي باشد.
بنا به گفته آنها؛ ميوه تمشك سياه حاوي تركيبات ضد سرطان موسوم به آنتوسيانين از دسته فلاوونوئيدها است كه موجب مهار رشد سرطان مري مي‌شود و اين يافته نشانه محكمي بر اهميت ماده آنتوسيانين در جلوگيري از بروز سرطان است.

تونل هاي نوار غزه براي انتقال كمكهاي انساني است

گفتني است كه امروزه تقريبا 750 تونل در زير مرزهاي شهر رفح واقع در نواز غزه با مرزهاي مصر وجود دارد

برندگان شصت‌وششمين جوايز :گلدن گلوب

شصت‌وششمين مراسم سالانه اعطاي جوايز "گلدن گلوب" آمريكا شب گذشته برگزار شد و فيلم «ميليونر زاغه‌نشين» توانست با درخشش خيره‌كننده‌اش، نام خود را به‌عنوان يكي از اميدهاي دريافت جوايز اسكار مطرح كند.
Brad Pitt og Angelina Jolie havde fået en børnefri aften, hvilket de så ud til at nyde i fulde drag.




بسیاری از بخش‌های اروپا با کاهش دائمی نرخ زاد و ‌ولد روبرو هستند


براساس مطالعه‌ای با نظارت موسسه‌ی ماکس پلانک در زمینه‌ی پژوهش‌های جمعیتی، بسیاری از بخش‌های اروپا با کاهش دائمی نرخ زاد و ‌ولد روبرو هستند. بدون جبران این فرایند از طریق ورود مهاجران، میزان جمعیت بسیاری از کشورهای اروپایی، از جمله آلمان رو به رکود خواهد گذاشت. در این میان به ویژه کشورهای اروپای مرکزی و جنوبی گرفتار این مشکل هستند. این در حالی است که در کشورهای شمالی و غربی اروپا نرخ زاد و ولد بیشتری به چشم می‌خورد.بر اساس یافته‌های دانشمندان، هیچ یک از کشورهای اروپایی به سطح جایگزین متوسط به میزان ۲،۱ باروری برای هر زن نمی‌رسند. این رقم میزانی است که نسل کودکان با رسیدن به آن، می‌توانند جایگزینی کافی برای نسل والدین به شمار آیند.

فریادهای اعتراض یک زن هموطن در تبریز