۱۳۸۷ بهمن ۹, چهارشنبه

مزاحم تلفني به روش يوزارسيف

سانسور سریال"یوسف" در شبکه ماهواره ای صدا و سیما

سانسور سریال"یوسف" در شبکه ماهواره ای صدا و سیما شبكه تلويزيوني "الكوثر" وابسته به صداوسيماي ايران، بخشي از مجموعه "يوسف پيامبررا با حذفياتي پخش كرد.به گزارش دانمارك نيوز:شبكه تلويزيوني "الكوثر" ايران كه برنامه‌هاي خود را به زبان عربي پخش مي‌كند، حدود 3 دقيقه و نيم از قسمت ششم مجموعه تلويزيوني يوسف پيامبر را حذف كرد.بخش حذف‌شده مربوط به قسمتي است كه در آن، يوسف در قعر چاه با پيري روشن‌ضمير مواجه مي‌شود كه فرستاده خداوند است و به او مي‌آموزد كه براي رهايي از مشكلات، به رمز موعود در آخرالزمان كه در اعداد پنج و 14 نهفته است متوسل شود.به نظر مي‌رسد حذف اين بخش به علت حساسيت‌برانگيز بودن آن براي مسلمانان اهل‌سنت بوده باشد

طرز لباس پوشیدن و موهای بافته شده خانم"یولیا تیموشنکو


طرز لباس پوشیدن و موهای بافته شده خانم"یولیا تیموشنکو نخست وزیر اوکراین ، توجه خبرگزاری دانمارك نيوز: را به خود جلب کرده است.به گزارش دانمارك نيوز: به نقل از این خبرگزاری روس ، اولین چیزی که در ظاهر این نخست وزیر جلب نظر می کند و او را از دیگر زنان سیاستمدار متمایز می سازد ، موهای بافته شده اوست که به طرز خاصی دور سرش پیچیده است ، به گونه ای که شایعاتی وجود دارد مبنی بر این که این موها ، طبیعی نیستند اما تیموشنکو در پاسخ به سوال خبرنگاری در ا ین مورد گفته است: شوهرم خواسته موهایم را بلند کنم، اما از آنجایی که نمی توانم در کار رسمی و سیاسی با موی باز ظاهر شوم، بهتر است آنها را ببافم.او برای اولین بار در سال 2002 با این مدل مو در انظار عمومی ظاهر شد.لباس های تیموشنکو نیز از موارد مورد علاقه رسانه ها به شمار می رود و این مساله آنقدر جدی است که وی در واکنش به اخبار مختلف منتشره درباره لباس هایش

گفته است: می خواهم زیبایی را وارد سیاست کنم.گفته می شود ، تیموشنکو ، خود طراح لباس است و در کنارکشورداری ، بخشی از وقت خود را به طراحی لباس های خودش می پردازد و سپس طرح هایش را جهت اجرا به "آینا گاسا" طراح معروف لباس می دهد.او لباس های مارک و زینت آلات را ترجیح می دهد و همیشه کفش پاشنه بلند می پوشد.با این حال ، دانمارك نيوز: می نویسد که برخی منتقدان غربی ، طرز لباس پوشیدن وی را مناسب یک بانوی سیاستمدار نمی دانند و استدلال می کنند که این نوع پوشش ، باعث جلب توجه مردان می شود ؛ این انتقادات وقتی تشدید شد که وی در یک مراسم رسمی ، لباسی بدن نما پوشیده بود! البته برخی نیز می کوشند نوع لباس پوشیدن وی را به پیام های سیاسی اوکراین مرتبط کنند ، از جمله وقتی در جریان اختلافات گازی ، لباسی سرخابی رنگ پوشید، از سوی رسانه ها به عنوان نماد "صلح گازی" تعیبر شد. یولیا تیموشنکو ، 27 نوامبر 1960به دنیا آمده، در سن 19 سالگی ازدواج و در رشته اقتصاد تحصیل کرده است . او اکنون با دختر 29 ساله اش اوژنیا وشوهرش در اوکراین زندگی می‌کند.وی غیر از فعالیت‌های سیاسی، از سرمایه داران بزرگ کشورش در صنعت گاز است .نشریه در سال 2005 او را سومین زن قدرتمند جهان پس از کاندولیزا رایس در آمریکا و وویی در چین معرفی کرد.

نخست وزیر ایسلند امروز در پی تظاهرات گسترده خیابانی در این کشور، از استعفای دولت خبر داد


به گزارش دانمارك نيوز: به نقل از خبرگزاری فرانسه،"جییر هاردی" نخست وزیر ایسلند که در هفته های اخیر با تظاهرات ضد دولتی گسترده ای در اعتراض به ناتوانی دولت در مهار بحران اقتصادی روبرو بود، استعفای دولت را اعلام کرد.
ایسلند فقط 320 هزار نفر جمعیت دارد.
مردم ایسلند از ماه اکتبر گذشته تاکنون خواستار استعفای نخست وزیر و دولت بودند و هاردی و دولت وی را در ایجاد بحران کنونی مالی در کشور مقصر می دانند.

تنبيه دانش آموزان به روش سيلي زدن به همديگر

اين آدم معلم نيست بلكه يك رواني احمق هست كه فقط براي پست كردن اين ويدپو روي اينترنت اين بچه ها را مجبور به اين كار كرده و اين كار مصداق كامل كودك آزاري هست و بايد تحقيق بشه و معلوم بشه كه اين رواني كي هست تا به مجازاتي كه لايقش هست برسه. اگر همچين ويدپويي در يك كشور غربي پست بشه سريعا توسط مراجع ذيصلاح پيگيري ميشه

بدون شک هیچ ایرانی واقع نگری نمی تواند ادعا کند که ایران اکنون یک کشور متمدن و مترقی است زیرا از بسیاری از ضعف ها و کاستی ها رنج می برد. یکی از بزرگترین این مشکلات، ضعف فرهنگی است. باورها، عقاید و معتقدات چیزی نیستند که یک شبه به وجود آمده باشند و البته یک شبه هم از میان نمی روند زیرا ریشه در تاریخ، مختصات جغرافیایی، دین و مذهب، روابط خانوادگی، ساختارهای اجتماعی، نظام آموزشی و بسیاری عوامل دیگر دارد. یکی از این باورهای غلط این است که گمان می بریم آنکه سواد آموخته، لزوما فرد بافرهنگی هم هست. در صورتی که اینطور نیست. نمونه اش را هم بسیار بسیار شاهدیم، از جمله همین معلم بی فرهنگ.

زنان در کنترل اشتها از مردان ضعیف ترند


تحقیقات نشان داده مغز زنان در کنترل اشتها به خوبی مردان عمل نمی کند و به همین علت آنها در کاهش وزن نیز ضعیف تر مردها هستند.به نقل از وب مد زنان نسبت به غذا واکنشهای شدیدتری نشان می دهند و امواج مغزی شان در مورد غذا خوردن شدیدتر از مردان در بدن منتشر می شود. شاید به همین دلیل باشد که زنان بیشتر دچار افزایش وزن ناشی از شرایط عاطفی و حتی استرس می شوند و کاهش وزن برای مردان راحت تر است.

از آمریکا خبر جالبی به گوش می رسد ؛ یک زن جوان هشت قلو زایید


هشت قلوی مادر لس آنجلسی که نخواست نامش اعلام شود دیروز سزارینی به دنیا آمد.شش برادر و دو خواهر نورسیده 820 گرم تا 5/1 کیلوگرم وزن دارند و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.با این وجود ، پزشکان شانس زنده ماندن نخستین هشت قلوی دهه اخیر آمریکا را زیاد می انند.پرستاران می گویند : نوزدان این زن ، خیلی پرتحرک هستند.این دومین هشت قلوزایی سه دهه اخیر در آمریکاست.پیش تر در سال 1998 میلادی ، یک مادر نیجریه ای تبار به نام «نکم چوکوو» در «هوستون» تگزاس هشت قلو زایید و به شهرت رسید. گزارش دانمارك نيوز: می افزاید،این بچه ها دسامبر 2008 میلادی 10 سالگی خود را جشن گرفتند.«نکم چوکوو» اظهار داشت : برای پدر و مادر هشت قلوی نورسیده دعا می کنم ؛ واقعا کار سختی در پیش دارند و این را من بهتر از هر کسی می دانم

سرقت اتوبوس با 40 مسافر


پليس بلغارستان اعلام كرد: مرد مسلحي در اين كشور اتوبوسي حامل 40 مسافر را با ادعاي بمب گذاري قسمت بار آن ربوده است.
به گزارش دانمارك نيوز: اين اتوبوس از صوفيه پايتخت بلغارستان عازم شهر وارنا در ساحل درياي سياه بود.
به گزارش رويترز اين اتوبوس در 125 كيلومتري شرق صوفيه در يك پمپ بنزين متوقف شد و هيچكدام از مسافران آسيبي نديده‌اند. پلس مذاكرات با گروگانگير را آغاز كرده است.
سارق مسلح حدود يك ساعت پس از حركت اتوبوس را ربود. خواسته وي از پليس اين است كه مردي را براي وي بياورند كه سال گذشته در يك تصادف ماشين باعث سقط شدن جنين همسرش شده است.

تصاویری از چهره بازیگران و تصاویر از لب های آنها

Ingen andre end den dejlige sanger Rihanna
Hvem tilhører mon disse fyldige læber?
Ingen andre end modellen Nina Moric.

Hvem tilhører mon disse fyldige læber?

هنرپيشه جنجالي هاليورد كه مدير مجموعه هتل هاي هيلتون است

شهرت پاریس هیلتون بیشتر به دلیل یک فیلم خانگی سکسی است که در سال 2003 روی اینترنت پخش شد

Paris kysser her George Sampson
Paris' arm er virkelig tynd.