۱۳۸۷ مرداد ۲۹, سه‌شنبه

رضا حجازی با ساعتها تاخیر اعدام شد



رضا حجازی جوانی که در سال 82 به اتفاق تعدادی از دوستانش در نزاعی دست جمعی در پارک ایثارگران اصفهان شرکت کرده و فردی بنام وحید صادقیان قوام آبادی را به قتل رسانده بود (در پانزده سالگی) صبحگاه امروز در کنار چوبه دار قرار گرفت و با توجه به اینکه تمامی مراحل "قانونی برای اجرای قصاص او انجام شده بود با ساعتها تاخیر قصاص شد. پرونده اتهامی سیدرضا حجازی متولد 30/4/1367 حکایت از این دارد که در تاریخ 28/6/1382 در حین نزاع چند نفر با یکدیگر فردی به نام وحید صادقیان چاقو خورده و به بیمارستان سپاهان منتقل و به محض ورود به بیمارستان فوت می نماید پزشکی قانونی علت فوت را بریدگی قلب و عوارض اصابت جسم برنده تعیین می گردد .در ادامه تحقیقات سید رضا دستگیر و پس از تفهیم اتهام می گوید شب حادثه به اتفاق وحید و ابراهیم برای تفریح رفته بودیم پارک ایثارگران داشتیم بازی می کردیم نمی دانم ابراهیم به مقتول و دوستانش شن پاشید یا برعکس به همین جهت بین آنها دعوا شد .دیدم که آنها دو نفر بودند یکی مقتول و یکی دیگر که او را نمی شناسم دارند کتک کاری می کنند من و ........ رفتیم آنها را جدا کنیم که مرحوم وحید صادقیان با مشت به صورت من کوبید که من هم با چاقویی که همراه داشتم به سینه او زدم .گزارش خبرنگار عبرت می افزاید: ازروز گذشته و با تلاشهای فراوان دکتر غلامرضا انصاری رئیس کل دادگستری استان اصفهان زمینه هایی برای کسب رضایت خانواده شاکی و متقاضی قصاص فراهم گردید و این اقدامات تا امروز ادامه یافت.گزارشها حاکی از این است که هیئتی بهمراه مسئولان اجرای احکام و قضات مرتبط درزندان اصفهان حاضر شده و ضمن ابلاغ پیام دکتر انصاری از خانواده وحید صادقیان خواستند که با توجه به شرایط حاکم بر متهم از مجازات قصاص اواعلام گذشت نموده و امکان ادامه زندگی را برایش فراهم سازند.از آنجا که اجرای اعدام در ساعات اولیه صبح صورت می پذیرد ، این اقدامات به پذیرش مقطعی صلح و سازش انجامید و اولیاء دم فرصتی را ایجاد کردند تا متهم بتواند رضایت آنها را جلب کند اما علیرغم گذشت زمان و حوصله فراوان مسئولان حوزه اجرای حکم در ساعت 11 ظهر پدر و مادر مرحوم وحید صادقیان مجدد ا بر انجام قصاص تاکید ورزیده و تقاضای مددکاران و افرادی که جهت کسب رضایت در محل حاضر شده بودند را رد کردند و سر انجام وی اعدام شد.

3 پرونده قتل در زندان، نماز جماعت با زنان برهنه



قتل های محفلی کرمان پرونده ای که زیر عبای مصباح یزدی 5 ساله شد!3 پرونده قتل در زندان، نماز جماعت با زنان برهنه و فساد اخلاقی دو نماینده مجلس نیز همچنان در اتاق زایمان قضائی است!

1- دادگاه سیدگی به پرونده قتل‌‏های محفلی کرمان، برای پنجمین بار در شعبه 104 دادگاه عمومی جزایی کرمان نهم شهریور تشكيل می شود. این پرونده از اسفند سال 82 در جریان است و در دادگاه نهم شهریور تنها قرار است یکی از متهمین محاکمه شود!
2- همچنین سرپرست دادسرای کارکنان دولت روز گذشته با شرمندگی مرسوم در جمهوری اسلامی(!!) به خبرگزاری ایسنا گفت:
پرونده‌ قتل دکتر زهرا بنی‌یعقوب از همدان بالاخره به تهران آورده شده و در شعبه اول دادسرای کارکنان دولت است. پدر قربانی (که خود سرهنگ بازنشسته سپاه است) به همراه دو تن از وکلایش به شعبه مربوطه مراجعه و شکایتش را طرح کرده‌است. ایشان از شخص خاصی شکایت نکرده بلکه تقاضای رسیدگی کلی قتل دخترش را کرده است.(زهرا بنی یعقوب در بازداشتگاه اماکن شهر همدان مانند دکترزهرا کاظمی درجریان بازجوئی که گفته می شود همراه با تجاوز بود، به قتل رسیده است!)

3- سرپرست دادسرای کارکنان، با همان شرمندگی قبلی نسبت به تاخیرهای صورت گرفته در باره پرونده سردار سرتیپ زارعی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ که درکرج خانه عیش و عشرت داشته و همراه با 6 زن و دختر برهنه دستگیر شده نیز – البته با سانسور نام سردار اتاق عیش و عشرت- گفت:
علت طولانی شدن رسیدگی به این پرونده‌ به این دلیل است که کارهای کارشناسی و حسابرسی زمان‌بر است. ( هیچکس نمی داند 6 زن و دختر برهنه را کارشناسان چند بار باید بشمارند!)

4- سرپرست دادسرای کارکنان دولت بازهم در نهایت شرمندگی از تاخیرهای ادامه دار، درباره رسیدگی به پرونده دو نماینده مجلس هشتم تا قبل از پایان این دوره از مجلس نیز گفت:
پرونده‌ این دو نماینده هم در جریان رسیدگی است و قرار نهایی صادر نشده است.
(خبرنگار نپرسید و سرپرست شرمنده هم نگفت که تکلیف عمادالدین باقی در زندان چه می شود؟)

چگونه ماندگاري بوي عطر را زيادتر كنيم



ايجاد رطوبت براي طولاني تركردن زمان عطر1- عطرها در محيط مرطوب ماندگاري بيشتري دارند. قبل از استفاده از عطر، ابتدا حالت پوست خود را ارزيابي كنيد؛ آيا پوسته پوسته و خشك است يا مرطوب و سلامت است.2- اگر پوست شما خشك است، از يك كرم مرطوب كننده استفاده كنيد تا به ايجاد رطوبت و نرمي پوست شما كمك كند. توجه داشته باشيد كه كرمي انتخاب كنيد كه مشابه بوي عطر شما باشد.3- پيش از استفاده از عطر، اجازه بدهيد تا كرم نرم كننده به خوبي توسط پوستتان جذب بشود. 4- مطمئن بشويد كه قسمتهاي حساس بدنتان مرطوب شده است. اصلي ترين بخش هاي بدن براي پاشيدن عطر مچ، گردن و پشت زانوي شما است.5- عطر را بر روي بدن خود بپاشيد و اطمينان حاصل كنيد كه در قسمتهاي اصلي قرار گرفته است تا ماندگاري بيشتري داشته باشد. 6- يادتان باشد كه عطر را پيش از پوشيدن لباس به خود بزنيد. اگرچه ممكن قسمتهاي اصلي كه يادآور شديم با لباس پوشيده شود، اما هنگامي كه عطر را مستقيما به روي پوست خود بزنيد، عطر ماندگاري بيشتري نسبت به زماني كه به روي لباس خود بزنيد، خواهد داشت.7- اگر پوستي داريد كه پس از زدن كرم مرطوب كننده، خشك باقي مي ماند؛ بايد عطر را در طول روز و شب در نقاط مختلف بدن تكرار كنيد؛ زيرا پوست خشك عطر را مي مكد و رايحه آن را زودتر از بين مي برد.8- طبيعتا بوهاي تند بيشتر از بوهاي ملايم ماندگاري دارند. پس در انتخاب عطر خود دقت كنيد

او كه نه شغلي داشت نه خانه و نه پولي به زندگي در فرودگاه روي آورد.



ده سال زندگي در فرودگاه مايوركا
سالانه بيش از بيست ميليون مسافر از فرودگاه پالما مايوركا به مقاصد مورد نظر خود پرواز مي كنند. در نگاه اول بتينا هم مثل يكي از هزاران مسافري است كه به اين فرودگاه مراجعه مي كند اما او هيچ گاه از اين فرودگاه به جايي پرواز نكرده است. بتينا زن 48 ساله آلماني ده سال است كه در فرودگاه پالما مايوركا با سه چمدان، يك زيرانداز، دسته يي كتاب و گربه سفيدش مومو زندگي مي كند. او را در اين فرودگاه «زن با يك گربه» مي شناسند و بتينا مدت ها است كه مانند هواپيماها به جزيي از اين فرودگاه تبديل شده است.داستان بتينا داستان فيلم ترمينال تام هنكس را به ياد مي آورد. تام هنكس پس از گم كردن مداركش در فرودگاه براي هجده سال در فرودگاه چارلز دي گائول نزديك پاريس زندگي مي كرد. بتينا كه حاضر نيست فاميلي اش را فاش كند اهل يك شهر كوچك در جنوب آلمان است. او بيش از ده سال پيش پس از جدا شدن از همسر و از دست دادن كارش براي شروع يك زندگي جديد وارد مايوركا شد. او ابتدا به عنوان يك خدمتكار مشغول كار شد و سپس به كار در يك آشپزخانه روي آورد اما آرزوهاي او براي زندگي در اين شهر آفتابي خيلي زود تبديل به كابوس شد. او مي گويد؛ «ناگهان كارم را از دست دادم چرا كه مسوولان شهر اعلام كردند فقط اسپانيايي ها حق كار كردن دارند. من مي خواستم در مايوركا كار كنم اما من را كنار گذاشتند.»او كه نه شغلي داشت نه خانه و نه پولي به زندگي در فرودگاه روي آورد. البته در اين مدت دوستان و غريبه ها هم به او لطف مي كردند. بتينا مي گويد؛ «دوستانم هفته يي دو بار برايم غذا مي آورند. برخي اوقات هم مسافران پولي به من مي دهند اما من هرگز از هيچ كس چيزي نمي خواهم.» در ميان ازدحام و همهمه فرودگاه بتينا غالباً به آرامي در گوشه يي مشغول كتاب خواندن است. او معمولاً بلوز و شلوار جين بر تن دارد. او خودش را در توالت هاي فرودگاه مي شويد. صندلي هاي انتظار هم تختخواب او هستند. اما او هيچ تمايلي براي بازگشت به آلمان ندارد. «هيچ راهي براي بازگشت ندارم. زندگي ام در اينجا خيلي بهتر است.» بتينا در ميان كادر فرودگاه محبوبيت فراواني دارد. ماريا خسوس گارسيا 54 ساله كه نظافتچي فرودگاه است، مي گويد؛ «بتينا باهوش و منظم است و هيچ كس را اذيت نمي كند. او مي گويد فرودگاه را به عنوان خانه اش انتخاب كرده چون در اينجا به هر چيزي كه مي خواهد دسترسي دارد. اوضاع در مايوركا بر وفق مراد او پيش نرفت براي همين او مجبور شد در فرودگاه زندگي كند. ممكن است چنين اتفاقي براي هر يك از ما رخ دهد.» ماري كارمن گاياردو 40 ساله كه در كافه فرودگاه زندگي مي كند، هم مي گويد؛ «او هم مثل من 10 سال است در اينجا حضور دارد. او شايد در كريسمس براي ديدن خانواده اش برود.» اين در حالي است كه مقامات فرودگاه هم هيچ كاري به بتينا ندارند و او بدون مزاحمتي در اينجا به زندگي اش ادامه مي دهد. مارتا فرناندس سخنگوي شركت هاي هواپيمايي اسپانيا در اين باره مي گويد؛ «او هرگز براي كسي مشكلي ايجاد نكرده، فرودگاه هم يك ساختمان عمومي است و او مي تواند از تجهيزات آن استفاده كند براي مثال در توالت ها خودش و لباس هايش را بشويد.» البته بتينا تنها فردي نيست كه در يك فرودگاه در اسپانيا زندگي مي كند. خيلي هاي ديگر وضعيت بتينا را دارند. آنها تا زماني كه براي كسي مشكلي ايجاد نكنند مي توانند در فرودگاه زندگي كنند. در بريتانيا چهار نفر حتي جواز زندگي در فرودگاه ها را گرفته اند.