۱۳۸۷ مهر ۲۲, دوشنبه

ده ایرانی هم در خط فقر قرار ندارند


وزیر رفاه دولت احمدی نژاد با "جام جم" مصاحبه ای تاریخی کرده است. ایشان که اسمش "مصری" است اما شناسنامه اش صادره از ایران، دراین مصاحبه گفته است "فقر مشکل 10 نفر هم درایران نیست".
مصری یا در ایران زندگی نمی کند و یا چشم بسته از خیابان های می‌آورند و می برندش.
در میان 70 میلیون نفر جمعیت کشور شاید فقر مشکل 10 نفر هم نباشد! اصلا مردم به این موضوعات که خبرنگاران سئوال می کنند کاری ندارند.
کسی که درآمدش پایین است فقیر نیست. ممکن است کسی درآمد بالایی داشته باشد، اما قدرت تنظیم مالی یا اقتصادی برای خودش نداشته باشد. او آدم فقیری است. کسی که فکر فقیری دارد بیش از کسی که جیب فقیری دارد دچار فقر است. فقر واقعی اینجاست. ما کارهای رفاهی و اساسی کرده ایم که آنها ارزش دارد. آن خبرنگاران از یک موضوع بی‌فایده (فقر) سئوال می‌کنند!


به نظر شما بینندگان دانمارک نیوز = وزیر رفاه به اتهام همین ادعا نباید محاکمه شود؟

دوستی با طبیعت از طریق سکس






سکس پیرمرد 71 ساله با دختر 4 ساله


پیر مرد 71 ساله دانمارکی به یک دختر 4 ساله تجاوز کرد


Mor fandt 4-årig datter nøgen hos 71-årig mand
Storebror på 5 år sad på trappen, mens lillesøster blev låst inde og afklædt af en 71-årig mand.

یک پیرمرد 71 ساله دانمارکی مجرم شناخته شد به خاطر حمله و سکس با یک دختر 4 ساله این پیر مرد با زندانی کردن مادر ودختر بچه4 ساله وتجاوز به این دختر بچه به 7 ماه زندانی محکوم شد مادر دختر بچه دست این پیرمرد را رو کرد وبه قاضی گفت من بارها دیدم که این مرد در حیاط منزل لخت رفت وامد می کرد
اتفاق از زمانی شروع شد که مادر و این دختر بچه برای شب بخیر گفتن به سگ این پیرمرد به حیاط این پیرمرد رفتن
پیرمرد زمانی که دید دختر بچه با مادرش به حیاط او امدن به سمت انها حمله کرد وبه دختر بچه تجاوز کرد

یک مرد 43 کور با 308 کلیومتر در ساعت رانندگی کرد


یک مرد 43 کور با 308 کلیومتردر ساعت رانندگی کرد
دانمارك نيوز به نقل از روزنامه بت دانمارک این مرد بلژيکی بنام

Luc Costerman

Lamborghini با یک ماشین

با سرعت 308 کلیومتر در باند فرودگاه رانندگی کرد رکورد قبلی این سرعت 268 کلیومتر بود در

ساعت که در باند فرودگاه مارسی فرانسه انجام شد

مرد ايتاليايي كه همسرش را 50 سال در خانه حبس كرده‌ بود


مقامات پليس ايتاليا اعلام كردند: يك زن كه به مدت 50 سال در اسارت همسرش بود و اجازه خارج شدن از خانه را نداشت، از چنگ شوهرش رهايي يافت و شوهرش توسط پليس دستگير شد. به گزارش شينهوا، مقامات پليس شهر ترنتو در ايتاليا اعلام كردند: يك زن را كه توسط شوهرش به مدت 50 سال در خانه‌اش حبس شده بود، رهايي بخشيدند. اين زن كه هم اكنون در بيمارستان ترنتو بستري است، به بازرسان پليس، گفت: من اجازه خارج شدن از خانه را نداشتم و تنها با همسرم مي‌توانستم براي مدت كوتاهي به خارج از منزل بروم، حتي او به من اجازه نمي‌داد كه با همسايگان و خانواده‌ام صحبت و گفت‌وگو كنم و تمام كارهاي منزل را به تنهايي انجام مي‌داد. اين زن به پزشكان بيمارستان، گفت: شوهر حسودم مرا از زمان ازدواجمان در سال 1958 ميلادي در خانه مسكونيمان حبس كرده بود. اين زوج كه خواستند نامشان فاش نشود، هر دو 70 ساله و داراي دو فرزند هستند. اين زن در ادامه افزود: هنگامي كه شوهرم مرا در خانه حبس مي‌كرد و براي كار به خارج از خانه مي‌رفت، درها و پنجره‌ها را قفل مي‌كرد. در اين ميان من حتي اجازه تماشاي تلويزيون را نداشتم. سخنگوي پليس در اين باره، گفت: براي اولين بار كه بيمارستان از وضعيت اين زن كه در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري بود صحبت كرد، ما سريعا بازرساني را براي پيگيري محلي به منطقه والدينون در شمال ايتاليا كه محل زندگي اين زوج است، فرستاديم. اين زن به بازرسان كه در بيمارستان حضور داشتند، گفت: من حتي اجازه ديدن فرزندانم را نداشتم و اگر مي‌خواستم تلويزيون ببينم و يا به بيرون بروم، او مرا مي‌زد. فابيو بياسي ـ بازرس محلي ترنتو ـ براي اين مرد به اتهام ضرب و شتم و زنداني كردن همسرش قرار بازداشت صادر كرد.

اشکال از کجاست، که کار به این مقاومت کشید؟


اشکال از کجاست، که کار به این مقاومت کشید؟
بازار تبریز در روزهای اعتصاب علیه مالیات ارزش افزوده ای که دولت عقب نشست و اجرای آن را حداقل برای دو ماه به تعویق انداخت. این اعتصاب حداقل در بازار شهرهای مشهد، شیراز و تهران نیز روی داد. مالیات بر ارزش افزوده خود به خود تصمیم غلطی نیست و در تمام کشورهای اروپائی و شماری از کشورهای شناسنامه دار آسیائی نیز اعمال می شود. اما اشکال در تفاوت بر نظارت و رابطه دولت و مردم است. یعنی در آن کشورهای مردم می دانند با مالیاتشان چه می شود، با پول نفت دولت چه می کند، در آمدها حساب و کتابش چیست و... در مملکتی که مجلس آن در حسابرسی از تلویزیون بالای 500 میلیون سوء استفاده کشف می کند و کسی حاضر به پیگیری آن نیست و یا معلوم نیست بودجه نظامی آن چقدر است و نهادهای وابسته به بیت رهبری و خود بیت رهبری و یا بنیادها و درآمد امام زاده ها و امام رضا کجا می رود و با آن چه می شود، اجرای مالیات ارزش افزوده چگونه می تواند پیاده شود؟ با کدام نظارت مطبوعاتی و مجلسی و مردمی؟ اشکال اینجاست نه اصل مصوبه! فکری برای آن باید کرد.