۱۳۸۷ دی ۸, یکشنبه

پیشنهاد علی مطهری برای جنگ زمینی واقعی ایران با اسرائیل


بايد جنگ را به يك جنگ زميني واقعي با اسرائيل بكشانيم و در اين صورت ظرف يك هفته اسرائيل نابود مي‌شود. بالاخره جنگ سختي‌هايي دارد كه بايد آن را تحمل كرد، اين كه بگوييم كشورهاي عربي همراهي نمي‌كنند، درست نيست و نبايد از جنگ بترسيم. نبايد از اينكه اسرائيل نيروي هوايي دارد بترسيم، چرا كه ما نيز نيروي هوايي داريم و از خيلي جهات برتر از آنها نيز هستيم، بنابراين بايد اقدام عملي انجام شود و اين راهپيمايي‌ها و تجمع‌ها فايده‌اي ندارد
علی مطهری در حرف زدن مشکل دارد و هذیان و حرفهای خنده دار میگوید البته همیشه نیست مثلا یه چیزی ازش سوال میکنی یه مطلب بی تناسب و نامربوط رو تو صحبتش میآره

اعتراض دولت دانمارک از حمایت ایران از غزه و درج این خبر در روزنامه های امروز دانمارک


Muslimer skal forsvare palæstinenserne

Irans øverste åndelige leder, ayatollah Ali Khamenei, udstedte i dag et religiøst dekret, der beordrer muslimer i hele verden til at forsvare palæstinenserne mod Israels angreb på Gaza, rapporterede Irans statslige tv.- Alle palæstinensiske kombattanter og hele den muslimske verdens gudfrygtige folk er forpligtet til at forsvare de forsvarsløse kvinder, børn og mennesker i Gaza på alle mulige måder. De, der bliver dræbt i dette lovlige forsvar, vil blive betragtet som martyrer, citerede det statslige iranske tv Khamenei for at sige.
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/308864:Udland--Muslimer-skal-forsvare-palaestinenserne
درج این خبر در روزنامه های امروز دانمارک و اعتراض دولت دانمارک از حمایت ایران از غزه
رهبر ایران در پيامي، به مناسبت غزه روز دوشنبه را عزاي عمومي اعلام فرموده و مسئولان كشور را به اداي وظائف خود در اين حادثه غم انگيز فرا خواندند.

معرفی بزرگترین اختراعات سال 2008



نمایشگر قابل انعطاف: محققان برای سالها بر روی تولید نمایشگرهای باریک و مشابه کاغذ با خصوصیاتی مشابه آن تحقیق کرده اند. نتیجه این تلاشهای گسترده در سال 2008 با ابداع دانشمندان دانشگاه آریزونا به نتیجه رسید. این دانشگاه با همکاری شرکت HP موفق به تولید نمایشگر هایی به استقامت پلاستیک و انعطاف پذیری کاغذ شد. چنین محصولی در آینده می تواند در گسترش انواع رسانه های دیجیتالی قابل حمل موثر واقع شود.
داروی هوشمند: در سال 2008 محققان موفق شدند تراشه های الکترونیکی را جایگزین حجم انبوهی از انواع داروها کنند که علاوه بر تنظیم میزان داروی مصرفی می تواند تاثیر آن را نیز بر عضو مورد نظر به میزان قابل توجی افزایش دهد. این تراشه بعد از بلعیده شدن فعال شده و قادر است با ارسال سیگنالهایی به یک سیستم خارجی، عوامل حیاتی بدن از قبیل ضربان قلب، حرارت و دیگر موارد را کنترل کند. پزشکان در نهایت می توانند با استفاده از سیگنالهایی که بر روی دستگاه مرکزی و یا گوشی تلفن همراه آنها ارسال شده است از وضعیت سلامت بیمار خود مطلع شوند.
لباس شنای Speedo LZR:


این لباس که در المپیک 2008 پکن یکی از عوامل قهرمانی مایکل فلپس شناگر آمریکایی به شمار می رود، توسط موسسه علوم موشکی سازمان ناسا طراحی شده است. این لباس با استفاده از ترکیبی از مواد جدید باعث افزایش سرعت شناگران می شود. نیروی ویسکوز یکی از عواملی است که با ایجاد اصطکاک میان بدن شناگر و آب، در سرعت شناگر 25 درصد تأخیر ایجاد می کند. اما Speedo LZR با استفاده از اتصالات التراسونیک، لایه های پارچه ای با سطح اصطکاک پایین، و ترکیبی از لایه های پلی اورتان از میزان مقاومت موجود میان بدن و آب کاسته و سرعت فرد را بالا می برد.

در رویدادی عجیب در مغز یك زن آمریكایی یك كرم بزرگ كشف و مشاهده شد.


در رویدادی عجیب در مغز یك زن آمریكایی یك كرم بزرگ كشف و مشاهده شد. پزشكان ایالت اریزونای آمریكا یك زن بیمار را برای عمل جراحی مغز به خاطر آنچه كه تصور می كردند وجود یك غذه مغزی باشد به اتاق عمل انتقال دادند اما آنها هنگام عمل جراحی با پدیده عجیبی مواجه شدند؛ در مغز این زن به جای غده مغزی یك كرم وجود داشت.به گفته پزشكان این كرم از انگل های كرمی از گونه تریكونوسیسها است كه احتمالا ریشه در مصرف گوشت خوك دارد.

آلو حاوي مقدار زيادي فسفر است و در افزايش قدرت فعاليت‌هاي ذهني و حفظ سلامتي كبد تأثيرگذار بوده و باعث سم‌زدايي سيستم گوارشي نيز مي‌شود.


آلو بهترين درمان سرگيجه و پيشگيري از سرطان‌ها استنتايج بررسي‌ها نشان مي دهد، افرادي كه به حالت تهوع و سرگيجه دچار مي‌شوند، بهتر است روزانه چند عدد آلو مصرف كنند. مصرف اين ميوه تأثير زيادي در پيشگيري از بيماري‌هاي قلبي - عروقي و سرطان دارد.
بررسي‌ها نشان مي‌دهد؛ سالانه هزاران نفر بر اثر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي- عروقي و سرطان در جهان مي‌ميرند و درصد زيادي از هزينه‌هاي بخش بهداشت و درمان صرف اين گونه بيماري‌ها مي‌شود كه با توجه به تاثير آلو در پيشگيري از اين بيماري‌ها مصرف اين ميوه مي‌تواند در سلامت انسان بسيار مؤثر باشد.بنا بر اين گزارش طبيعي‌ترين و بي‌خطرترين راه معالجه يبوست و هموروئيد (بواسير) استفاده از اشكال مختلف آلو و آلوي خشك است؛ چرا كه آلو به دليل داشتن فيبر غذايي، براي كنترل قند خون، جلوگيري از يبوست و حفظ سلامت دستگاه گوارش مفيد است.

اسلحه خود را درآورد و به بازوي پدرش شليك كرد.


مردي در آمريكا كه همراه خانواده خود براي تفريح شب كريسمس به سينما رفته بود، از دست پدرش كه موقع ديدن فيلم حرف مي زد عصباني شد و به طرف او شليك كرد.به گزارش سي ان ان، جيمز جوزف مرد 29 ساله ابتدا از پدرش خواست تا صحبت نكند و مزاحم فيلم ديدن او نشود سپس پاكت پاپ كرني كه در دست داشت را به طرف پدرش كه در رديف جلوي او در سينما نشسته بود پرت كرد و بعد از بالا گرفتن درگيري اسلحه خود را درآورد و به بازوي پدرش شليك كرد.
اين مرد كه براي ديدن فيلم جديد «مورد عجيب بنجامين باتون» با بازي براد پيت و كيت بلانشت به سينما رفته بود به جرم اقدام به قتل و حمل غيرقانوني اسلحه مدل كاليبر 38 بازداشت شد.
پدر اين مرد با تيري كه به بازوي چپش شليك شده بود به بيمارستان منتقل شد