۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

مرد 46 ساله دانمارکی 25 دقیقه در زیر دریای یخ زده + عکس

مرد 46 ساله دانمارکی 25 دقیقه در زیر دریای یخ زده در دمای 20- درجه شنا کرد
46-årig vinterbader svæver fortsat mellem liv og død efter dumdristigt stunt
En 46-årige vinterbader, der tilbragte 25 minutter under isen, er fortsat i koma, melder den centrale vagtleder fra Københavns Politi.
Tirsdag aften blev han fundet af ambulancefolk efter han havde forsøgt at svømme under isen mellem to huller. Det gjorde han på badeanstalten Helgoland i Amager Strandpark tirsdag.

مرا به قعر جهنم ببر خدای عرب به شرط آنکه نیاید در آن صدای عرب

گزارش‌ها و آمار در سطح جهان، جمهوری اسلامی ایران را در زمینه اجرای حکم اعدام

گزارش‌ها و آمار در سطح جهان، جمهوری اسلامی ایران را در زمینه اجرای حکم اعدام در مقام دوم بعد از کشور چین جای داده است. ایران همچنان یکی از چند ده کشوری است که این حکم غیرانسانی را به اجرا درمی‌آورد.
خبرگزاری رهانا، سامانه خبری خانه حقوق بشر ایران، از ابتدای سال جاری به صورت ماهانه گزارش‌های آماری اعدام را بر اساس اعلام منابع رسمی و دادگستری‌های استان‌ها جمع‌آوری کرده است. بر این اساس در فروردین ماه سال جاری ۲۶ مورد، در اردیبهشت ماه ۱۸ مورد، در خرداد ماه ۴۰ مورد، در تیر ماه ۱۹ مورد، در مرداد ماه ۲۱ مورد،‌ در شهریور ماه ۱۱ مورد، در مهرماه ۲۴ مورد، در آبان ماه ۱۲ مورد و در آذر ماه ۱۹ نفر اعدام شده‌اند.
جمع این موارد اجرای حکم اعدام به ۱۹۰ مورد می‌رسد که با احتساب ۱۳ مورد اجرای حکم اعدام در ماه جاری (دی ماه) این رقم به بالای ۲۰۰ می‌رسد. همچنین باید توجه داشت که بسیاری از موارد اجرای حکم اعدام از طریق منابع رسمی اعلام نشده است که بی‌شک این آمار را بسیار فراتر و سنگین‌تر از آمار کنونی می‌برد.
 

مستند سه روز پس از واقعه ؛ غبار

Documentary of 3 days after the event [1/3]