۱۳۸۷ بهمن ۱۰, پنجشنبه

ازدواج دختر 9 ساله با يك سگ براي شكستن طلسم


رسانه‌هاي دولتي هندوستان اعلام كردند كه يك دختر هندي اهل يكي از قبايل اين كشور مجبور شد تا با يك سگ ازدواج كند. به گزارش دانمارك نيوز:«كارناموني هاندسا»، دختر 9 ساله اهل قبيله «سانتال» در يكي از روستاهاي دورافتاده در 60 كيلومتري «كلكته» است كه پدر و مادر وي به همراه بزرگان قبيله، او را مجبور كردند با يك سگ ازدواج كند. اين در حاليست كه بزرگان قبيله «سانتال» اين اقدام را دور كردن «روح شيطان» و «افسون‌هاي پليد» از اين قبيله دانسته و اعلام كردند اين نوع ازدواج باعث باطل شدن سحر و جادو مي‌شود. بزرگان قبيله نيز طي گفت‌و‌گوي خود با رسانه‌هاي دولتي هندوستان گفتند كه اين ازدواج هيچ تاثيري بر زندگي اين دختر نمي‌گذارد و او را از شر ازدواج دوباره در سن جواني راحت مي‌كند. ازدواج ميان اين دختر و سگ مذكور كه «باچان» نام دارد، با حضور 100 مهمان و بزرگان قبيله صورت گرفت. بر اساس گزارشات موجود، قبيله «سانتال» از بزرگ‌ترين قبايل هند است.

سیاست واقعی جهان ازدید یک پیرزن

شایعه سقوط بشقاب پرنده در جنوب بریتانیا


يك نيروگاه بادي در بريتانيا كه عده‌اي معتقد به سقوط يك بشقاب پرنده در آن و برخورد با يك توربين بادي هستند توسط پليس پلمب شده و تحت حفاظت قرار گرفت. به گزارش ديلي تلگراف؛ در پي حادثه هفته گذشته نيروهاي امنيتي براي حفاظت از اين منطقه در "كوينشولم" منطقه "لينكس" اعزام شده اند. يك تيغه 20 متري اين توربين از جا كنده شده و تيغه ديگر آن نيز دچار آسيب ديدگي شده است. ساكنان ادعا كرده‌اند كه در شب بروز اين حادثه نورهاي نارنجي و زردي در آسمان منطقه ديده شده است كه عده‌اي آن را به شمايل يك اختاپوس تشبيه مي‌كنند. شركت مالك اين نيروگاه بادي هنوز هيچ توضيح يا بيانيه‌اي را در مورد اين حادثه منتشر نكرده است اما ظاهرا مديران آن از هجوم افراد علاقمند به بشقاب پرنده‌ها به منطقه براي ديدن و يا جستجوي منطقه نگران بوده اند و تصميم به حفاظت آن گرفته‌اند. نيروهاي امنتي به همراه سگهاي ويژه در اطراف اين نيروگاه مستقر شده اند تا كسي نتواند به داخل آن راه يابد. بر اساس این گزارش؛ در جستجوهاي اوليه نيز ظاهراً بقايايي عجيب در منطقه كشف شده است.

درخت كهن سال در فرانسه به علت طوفان ريشه كن شد

درختي که بالغ بر دويست سال سال داشت بر اثر وزش بادهاي شديد و طوفان، در نزديکي پاريس ريشه کن شد. به گزارش شبکه تلويزيوني سي ان ان درخت دويست و بيست و سه ساله در شهر ورساي در نزديکي پاريس، پايتخت فرانسه بر اثر طوفان شديد ريشه کن شد. اين شبکه افزود اين در حالي است که اين درخت در زمان انقلاب فرانسه پا بر جا بوده و همچنين از طوفان بزرگي در اين منطقه،
در سال 1999 ميلادي نيز جان سالم بدر برده بود
Ødelæggelser efter stormen i Sydvestfrankrig den 24/1 2009