۱۳۸۷ آبان ۲۱, سه‌شنبه

يك سگ نژاد دانماركي كه خودرو مي‌راند



پليس سوئد خودرويي را كه يك سگ نژاد دانماركي آن را مي‌راند، متوقف و صاحب سگ را به علت بي احتياطي بازداشت كرد. به گزارش دانمارك نيوز، پليس شهر«اسكوراپ» سوئد، خودرويي را كه راننده‌اش يك سگ بوده و از حصار يك منزل روستايي گذشته بود، دستگير كرد. اين در حاليست كه سگ راننده با سرعت به حصار اين خانه برخورد كرده و پس از ورود به حياط منزل متوقف شده‌ بود. صاحبخانه كه ابتدا گمان كرد راننده يك انسان است شروع به داد و فرياد كرد، اما هنگامي كه متوجه حضور يك سگ پشت فرمان خودرو شد، سريعا با پليس و آتش‌نشاني تماس گرفته و درخواست كمك كرد. پليس جنوب سوئد پس از رسيدن به محل و به دام انداختن سگ، صاحب او را يافته و به علت سهل‌انگاري او را به پرداخت جريمه نقدي و حبس به مدت شش ماه محكوم كرد. براساس گزارش يونايتدپرس، در اين حادثه به هيچ كس آسيبي وارد نشد، اما اهالي خانه به شدت دچار ترش و وحشت شدند.

زن نمونه سال انتخاب شد

نجود علي"، دختر 10 ساله يمني است كه به دليل موفقيت در طلاق گرفتن از همسر 30 ساله خود، جايزه "زن نمونه جهان" را به خود اختصاص داد.به گزارش دانمارك نيوز، اين دخترك 10 ساله چند ماه پيش به اجبار پدر بي رحمش، قرباني ازدواج با مردي شد كه 3 برابر وي سن دارد. پس از آن ازدواج جنجالي دخترك قرباني با كمك برخي از اقوام خود، از شوهر و پدر خود شكايت كرد و در نهايت توانست با حكم دادگاه از همسرش جدا شود.در همين راستا شركت بين الملل "لوريال" كه بيش از 19 سال است هر ساله زن نمونه جهان را معرفي كرده و به وي جايزه مي دهد، جايزه امسال خود را به "نجود علي" به دليل موفقيت بزرگش در پرونده جدايي از همسر اختصاص داده است.مجله "گليمور" نيز كه هر سال ده تن از زنان نمونه جهان را معرفي مي كند نيز در كنار اين دخترك 10 ساله يمني، نام "هيلاري كلينتون" يكي از نامزدهاي دموكرات در انتخابات اخير آمريكا را قرار داده است!



"

دانمارک کنترل بر بخشي از خارجي ها را تقويت مي کند



دولت دانمارک روز پنج شنبه لايحه اي اضطراري را به منظور محدود کردن ازادي تردد خارجي هاي استفاده کننده از وضع موسوم به " اقامت اغماض شده" به پارلمان تسليم خواهد کرد. استفاده کنندگان از اين وضع را نمي توان از دانمارک به کشورهاي مبدا انها اخراج کرد. براساس پيش نويس لايحه اي که بيرت روئن هورنبخBirthe Roenn Hornbech وزير اوارگان ، مهاجران و همگرايي دانمارک ان راتدوين کرده است هدف از اين لايحه محدود کردن تردد خارجيان استفاده کننده از مقررات" اقامت اغماض شده" است . براساس اين لايحه ،‌اين افراد از اين پس هر روز بايد خود را به پليس براي کنترل معرفي کنند و شب را در مرکز اوارگان ساندولم Sandholm در شمال کپنهاگ بگذرانند. به گزارش خبرگزاري فرانسه از کپنهاگ ،انتشار خبري در نشريه بي تي دانمارک که براساس ان يک تونسي مظنون به طراحي حمله اي عليه طراح کاريکاتور محمد ازادانه در فاصله ده دقيقه اي اين کاريکاتوريست زندگي مي کند موجي از اعتراضات را در درون دولت محافظه کار ليبرال برانگيخت. گفتگوهاي مربوط به قانون بودجه سال دو هزار و نه حتي روز يکشنبه درپي انتشار اين خبر به حال تعليق در امد و دولت را وادار کرد که به سرعت اين لايحه را ارائه کند . اين لايحه احتمالا بدون مشکل در پارلمان به تصويب خواهد رسيد. اين وزير دانمارکي در بيانيه اي تاکيد کرد فقط شرايط ويژه اي مانند بيماري شديد يا بستري شدن خارجي هاي استفاده کننده از وضع اقامت اغماض شده يا اعضاي نزديک خانواده هاي انان مي تواند از موارد نقض اين مقررات باشد.

يك بمب هسته اي آمريكا در دانمارك گمشده



به گزارش دانمارك نيوز در گزارشی اختصاصی فاش کرد که آمریکا یک بمب اتمی خود را در شمال دانمارک گم کرده است. این اتفاق در جریان گشتهای معمول هواپیماهای مسلح به بمب اتم آمریکا در پایگاه تیول دانمارک رخ داد.پایگاه تیول در گرینلند واقع است که از استانهای خودمختار دانمارک به شمار می‌آید. این پایگاه هوایی در دهه 1950 و با توجه به امکان حمله هواپیماهای روسی به آمریکا ساخته شد تا آسمان منطقه را برای هر گونه تجاوز هوایی رصد نماید. بدین منظور هواپیماهای نظامی ارتش آمریکا طی ماموریتهای گشت خود، با حمل بمبهای هسته‌ای بر فراز آسمان این منطقه پرواز می‌کردند.در 21 ژانویه 1968 یک فروند از این هواپیماهای غول پیکر که حامل 4 سلاح هسته‌ای بود دچار مشکل فنی شد و سقوط کرد. بر اساس گزارشهای موجود سه عدد از بمبهای این هواپیما پس از سقوط آن به آبهای قطب شمال منفجر شدند، ولی از آنجایی که خلبانان هواپیما کلاهک های هسته‌ای آنها را فعال نکرده بودند، کلاهکهای اتمی عمل نکرده‌اند. اما پس از ماهها جستجو و جمع‌آوری هزاران قطعه این بمبها، پنتاگون گزارش داده بود که تمامی 4 بمب این جنگنده از بین رفته‌اند. اما گزارش‌هایی که به تازگی تحت قانون آزادی اطلاعات آمریکا از طبقه بندی خارج شده‌اند فاش می‌کنند که بقایای بمب چهارم هرگز پیدا نشده‌اند.پس از جمع‌آوری و بررسی قطعات به جا مانده در محل سانحه، کارشناسان پنتاگون متوجه می‌شوند که تنها سه بمب از بین رفته‌اند. بنابر این طی عملیاتی که از دولت دانمارک مخفی نگه داشته شده بود، یک زیردریایی ارتش آمریکا منطقه را برای یافتن بمب چهارم جستجو می‌کند؛ اما با نزدیک شدن زمستان و یخ بستن آبهای قطب شمال، این عملیات پس از مدتی بدون موفقیت متوقف می‌شود.گروه جستجو معتقد بوده‌اند اگر آنها نتوانسته‌اند این سلاح را بیابند، دیگران هم نخواهند توانست ردی از آن بیابند. همچنین گزارش این تیم اظهار می‌دارد با توجه به حجم زیاد آب احتمالا مواد اتمی در آب حل شده و بی‌خطر می‌باشند. بدین ترتیب سرنوشت چهارمین بمب هواپیمای آمریکایی که بر فراز آبهای قطب شمال دچار سانحه شد نامعلوم مانده و به حال خود رها شده است.اگر چه تمامی افرادی که در جریان این اتفاق حضور داشته‌اند، از جمله خلبانان هواپیما و رهبر تیم جستجو، اذعان داشته‌اند که این بمب در آبهای گرینلند رها شده است، اما پنتاگون تاکنون از ارائه پاسخ و هر گونه واکنشی به این ماجرا سر باز زده است. فاش شدن این امر نگرانی‌های زیادی را برای فعالان و کارشناسان محیط زیست و مردمی که در نزدیکی آنجا سکونت دارند، بوجود آورده است.

فيل ها در محاسبات ذهني بهتر از انسان ها عمل مي كنند!


بازی پوکر فقط برای تفریح است

این آقای 22 قهرمان سال 2008 اروپا شد البته در بازی پوکر
22-årige fynbo Peter Eastgate vinder - som den yngste nogensinde - VM i poker og 53 mio. kr