۱۳۸۷ آبان ۵, یکشنبه

پليس دانمارك پناهندگان معترض در اين كشور را بازداشت كرد

درپي درگيري پليس دانمارك با صدها تن از پناهندگان معترض در اين كشور ، دستكم
‪ ۴۳‬تن از معترضين بازداشت شدند.
به گزارش دانمارك نيوز از كپنهاگ، صدها پناهجوي معترض روز گذشته ( شنبه) در اعتراض به تصميم دولت دانمارك براي تعطيل كردن مركز پناهندگان سندهولم و نيز مقررات دست و پاگير پناهندگي دراين كشور تظاهرات كردند.
به گفته ترتيب دهنگان اين تظاهرات اعتراض آميز، اين تظاهرات كه يك هزار و پانصد تن در آن شركت داشتند در ابتدا به آرامي برگزار شد اما زمانيكه تظاهركنندگان تلاش كردند تا از حصار مركز پناهندگان سندهولم در ‪۲۰‬ كيلومتري شمال كپنهاگ ، پايتخت دانمارك عبور كنند ، پليس اقدام به استفاده از گاز اشك آور و بازداشت معترضين كرد.
مركز پناهندگان سندهولم كه سابقا يك پادگان نظامي بود، توسط صليب سرخ اداره مي‌شود و اكنون حدود ‪ ۵۰۰‬مهاجر در آن ساكنند.
رسيدگي به درخواست پناهندگان در دانمارك معمولا شش ماه به طول مي‌انجامد اما پناهجوياني كه پس از رد شدن تقاضاي پناهندگي از ترك اين كشور خودداري مي‌كنند، مجبور مي‌شوند به مدت چند سال در اردوگاه‌ها ي پناهندگي زندگي كنند.
هم اكنون، حدود ‪ ۲‬هزار پناهنده در مراكزي نظير سندهولم دانمارك زندگي مي كنند





آهنگ جديد و بسيار زيباي محمد رضا آزادپور


آهنگ جديد و بسيار زيباي محمد رضا آزادپور به نام دل من
دانلود آهنگ دل من
[128] [64] [24

تصاویر از رونالدو و نشان از پیر شدن رونالدو

Brazil's soccer player Ronaldo trains in Rio de Janeiro, Friday, Sept. 19, 2008.
تصاویر از رونالدو و نشان از پیر شدن رونالدو







Spræl i Moscow Fashion Week

Spræl i Moscow Fashion Week هفته مد لباس در مسکو







خوش خیالی نکنید!


خوش خیالی نکنید!امریکا برای نجات خودشاید حادثه بزرگی بیآفریند
امریکا در مرزهای بصره با ایران در جنگ 1991 دست به انفجار یک بمب اتمی 5 کیلوتنی زد. این انفجار برای ترساند دولت ضعیف و متلاشی عراق و مردم آن کشور نبود.(نکته ای که در تفسیر مربوط به پخش این فیلم نباید فراموش شود همانا تست و آماده سازی افکار عمومی و ارزیابی واکنش های مردم در برابر تکرار چنین رویدادی است- پیک نت) نباید فکر کنیم بحران اقتصادی کنونی در دنیا به نفع ماست. به اعتقاد من و بسیاری از صاحب‌نظران دیگر، اینگونه نیست که این شرایط به نفع ما باشد، لذا نباید از این بحران اظهار خوشحالی کنیم. نباید گفت که این مسئله معجزه خداوند است که این کشورها تنبیه شوند. نقش کشور ما آنقدر نیست که بتوانیم این سونامی را در جهان مهار کنیم. اولین موج این سونامی برای کشورمان ارزان شدن قیمت نفت است که از بشکه‌ای 147 دلار به 64 دلار رسیده است.