۱۳۸۷ آبان ۲۷, دوشنبه

طولانی ترین پل اروپا: دانمارك را به آلمان متصل می كند.



به گزارش دانمارك نيوز: آلمان و دانمارك توافقنامه ای درباره ساخت مشترك پل روی دریای بالتیك امضا كرده اند.هزینه ساخت این پل شش و نیم میلیارد دلار برآورد شده و طول آن بیست كیلومتر است .ساخت پل از سال 2012 آغاز می شود و باید در سال 2018 به پایان برسد.این پل دارای چهار باند برای عبور اتومبیل و یك ریل راه آهن خواهد بود که اتومبیل ها برای عبور از آن باید عوارض بپردازند.اکنون طولانی ترین پل دنیا پل واسكودوگاما در پرتغال است كه طول آن هفده كیلومترست و از سال 98 مورد بهره برداری قرار گرفته است .

دستگیری یا کشتن بن لادن؛دغدغه اصلی اوباما

دانمارك نيوز: به نقل از روزنامه اکستر
اوباما افزود: با توجه به مشکلاتی که در افغانستان داریم و این مشکلات در حال بدتر شدن نیز است؛ ما باید اقدامات خود را برای یافتن بن لادن ادامه دهیم.ا

القاعده هنوز بزرگترین تهدید برای آمریکا به شمار می رود

از جمله عوامل موثر در ابتلا به سرطان مي توان از موارد زير نام برد

همه ساله به طور متوسط از هر هشت زن يكي دچار سرطان سينه مي شود.
محققان مي گويند: زناني كه بعد از درمان سرطان سينه به مدت پنج سال زنده مانده اند كمتر از ديگر زنان مبتلا به اين سرطان در معرض خطر عود بيماري خود قرار دارند.
به گزارش دانمارك نيوز:، محققان آمريکايي اعلام كردند : حتي در صورتي كه سرطان سينه زني در مرحله سوم بوده باشد و با درمان مناسب طول عمر بعد از سرطان او بيشتر از پنج سال باشد خطر عود سرطان به سيزده درصد كاهش پيدا كرده است .
اين مطالعه شامل درمان سرطان سينه به روش هاي جديد از جمله استفاده از داروي هرسپتين و مهار كننده هاي آنزيم اروماتاز نمي شود.
به گزارش سازمان بهداشت جهاني همه ساله به طور متوسط از هر هشت زن يكي دچار سرطان سينه مي شود.
از جمله عوامل موثر در ابتلا به سرطان مي توان از موارد زير نام برد:
سينه ، سابقه قبلي سرطان سينه در فاميل ، پريود زودرس ، يائسگي ديررس ، عدم شيردهي ، چاقي ، الكل ، رژيم غذايي پر چرب ، اشعه ايكس و استفاده از قرصهاي استروژن براي كنترل علائم يائسگي

اوباما تنها ورزشكار در بین سران كشورها نیست و با گشتی در سراسر دنیا می‌توان نمونه‌های مشابه قابل توجهی پیدا كرد.



اوباما تنها ورزشكار در بین سران كشورها نیست و با گشتی در سراسر دنیا می‌توان نمونه‌های مشابه قابل توجهی پیدا كرد. اجازه دهید این تور را از اروپا شروع كنیم. اوباما می‌تواند در اروپا همراهی برای پیاده‌روی پیدا كند؛ نیكلا ساركوزی رئیس‌جمهور فرانسه. هرچند كه شاید بتوان این رشته را فعالیتی بیشتر از سر اجبار دانست تا لذت. او همچنین می‌تواند به همراه آندرس رامسوسن نخست‌وزیر دانمارك دوچرخه‌سواری كند. راسموسن اوایل امسال به همراه جورج بوش در تگزاس به دوچرخه‌سواری در كوهستان پرداخت. هرچند كه احتمالا راسموسن دوچرخه‌سواری در جاده را ترجیح می‌دهد. او تابستان امسال در یكی از مراحل سخت توردوفرانس در كوهستان آلپ پس از عبور دوچرخه‌سواران حرفه‌ای به همراه بیارن ریس دوچرخه‌سوار اسبق دانماركی به ركابزنی پرداخت. اینها می‌توانند همراهان احتمالی اوباما باشند، اما او به طور قطع نباید طرف یكی از رهبران دنیا برای ورزش كردن برود. ولادیمیر پوتین نخست‌وزیر روسیه كه استاد جودو است. او كه قهرمان سابق شهرش سنت پترزبورگ است، ابایی از این نداشت كه با لباس جودو در اجتماع دیده شود، چرا كه به این ترتیب می‌توانست به همه یادآوری كند هنوز در فرم مبارزه است
باراك همچنین می‌تواند به سفری دریایی با خوان كارلوس پادشاه اسپانیا برود، مردی كه به عنوان قایقران در المپیك 1972 شركت كرد. پرنس آلبرت از موناكو نیز سابقه 5 دوره حضور در المپیك در لژسواری را دارد. او نیز مانند اوباما ورزش را از رقابت‌های دانشگاهی شمال شرق آمریكا آغاز كرد (او به آمهرست رفت و اوباما به كلمبیا). اما اگر اوباما بخواهد در رشته خودش به دنبال همبازی بگردد باید به سوئد یا مونته‌نگرو برود. فرانك راینفلد نخست‌وزیر سوئد و میلو دژانكوویچ نخست‌وزیر مونته‌نگرو هر دو در جوانی بسكتبال بازی می‌كردند و هر دو نیز جوان‌تر از رئیس‌جمهور 47 ساله آینده آمریكا هستند. دژانكوویچ یك سال جوان‌تر است (و چند سانتیمتر بلندتر) و راینفلد نیز 43 سال دارد..

افرادی که زندگیشان به طلاق می انجامد تا 9 سال کمتر از دیگران عمر می کنند.


محققان آلمانی اعلام کرده اند طلاق افراد را بیشتر در معرض استعمال دخانیات و مشکلات روحی قرار داده و بر کاهش عمر موثر است.
به گزارش دانمارك نيوز:حتی در برخی موارد گزارش شده افرادی که زندگیشان به طلاق می انجامد تا 9 سال کمتر از دیگران عمر می کنند.
کارشناسان در توجیه این امر معتقدند طلاق منجر به بروز تغییراتی در شیوه زندگی افراد می شود که دامنه این تغییرات از برنامه غذایی گرفته تا استرسهای شدید روحی و افسردگی ادامه می یابد و حتی حضور کمتر در مجامع اجتماعی منجر به عدم رعایت موارد موثر در سلامت شده و نهایتا به کاهش طول عمر می انجامد

فیلم سکسی از رونالدو

بزودی فیلم سکسی از رونالدو در اروپا پخش میشود


مدل لباس بانوان - عكس





یک اتفاق باورنکردنی در دنیای حیوانات

مارادونا در اسكاتلند مورد استقبال غيرمنتظره قرار گرفت

ديه گو مارادونا سرمربي تيم ملي فوتبال ارژانتين وارد اسکاتلند شد و مورد استقبال جمعيتي انبوه قرار گرفت. به گزارش دانمارك نيوز :مارادونا هنگام ورود به فرودگاه گلسکو شاهد تعداد زيادي خبرنگار بود که منتظر او بودند و تعداد زيادي مامور پليس نيز مجبور شدند وي را تا در خروجي فرودگاهي همراهي کنند. قرار است چهارشنبه شب ديداري دوستانه ميان تيم ملي ارژانتين با تيم ملي اسکاتلند برگزار شود که اين نخستين ديدار دوتيم پس از مربيگري مارادونا خواهد بود. مارادونا هنگام ورود به اسکاتلند هيچ مصاحبه اي نداشت اما امضاهاي زيادي داد و هوادارانش را خوشحال کرد.
Argentinas landstræner Diego Maradona landede i Skotland til stort presseopbud og politibeskyttelse