۱۳۸۷ آذر ۱۶, شنبه

آنجلينا جولي گرانترين‌بازيگر‌هاليوود شد

هاليوود ريپورتر اعلام کرد: جولي 33 ساله امسال براي بازي در فيلم حادثه‌اي "تحت تعقيب" تيمور بکمامبتوف 15 ميليون دلار دستمزد دريافت کرد و احتمالا براي حضور در دنباله اين فيلم نيز 20 ميليون دلار مي‌گيرد.
جولي سال گذشته در فيلم "يک قلب توانا" مايکل وينترباتم و امسال در "بچه عوضي" کلينت ايستوود در نقش‌هاي درام بازي کرد. او براي فيلم "دختر، گسيخته" برنده اسکار بهترين بازيگر زن مکمل شد.
جوليا رابرتز بازيگر 41 ساله برنده اسکار نيز پس از يک غيبت طولاني از دنياي سينما براي بازي در فيلم "فريب" که سال بعد پخش مي‌شود، بيش از 15 ميليون دلار گرفته و رده دوم فهرست هاليوود ريپورتر را از آن خود کرده است


Det er Hollywood-stjernen Angelina Jolie et eksempel på. Hun topper nemlig The Hollywood Reporters liste over de bedst betalte skuespillerinder, skriver Reuters. I år har den 33-årige Oscar-vinder tjent 15 millioner dollar på actionfilmen 'Wanted', og hun kunne tjene 20 millioner dollar mere, hvis hun stillede op til en mulig toer. .

دوران طلائي بازار خودروهاي کوچک اروپا فرا رسيده است


به گزارش دانمارك نيوز: در حالي که بحران مالي، فروش خودرو را در کشورهاي اروپايي با رکود مواجه کرده است بازار فروش خودروهاي کوچک از اين بحران در امان مانده است. آمار نشان مي دهد در حال حاضر فروش خودروهايي که نسبت به ساير خودروها داراي ابعاد کمتري هستند افزايش يافته است. فيات ، دايملر و بي ام دبيليو از خودروهايي هستند که توانسته اند نظر مشتريان را در ايتاليا را به خود جلب کنند. روزنامه وال استريت ژورنال نيز با آگاهي از اين مسائل نوشت اکنون دوران طلائي خودروهاي کوچک اروپايي فرا رسيده است. بين ماههاي ژانويه و نوامبر امسال ، شماره گذاري خودروهاي کوچک در ايتاليا سه درصد افزايش يافته است. اين درحالي است که ساير خودروها در مدت مشابه با کاهش فروش روبه رو شده اند. جابجايي راحتر ، نياز به فضاي کمتر براي توقف و حرکت در خيابانها و آلودگي کمتر از مزاياي خودروهاي کوچک است.

تحويل عكس هاي عروسي 27 سال پس از مراسم


يوپي آي؛ يک زوج که بيست و هفتمين سالگرد ازدواج شان را هفته گذشته جشن گرفته بودند، بهترين هديه دنيا را دريافت کردند؛ عکس هاي عروسي شان، اين زوج سال ها پيش به عقد هم درآمدند، عکاسي نيز از مراسم عقد آنها در کليسا عکسبرداري کرد اما اين زوج در آن هنگام پولي براي پرداخت هزينه عکس ها نداشتند. در بيست و هفتمين سالگرد ازدواج اين زوج، عکاس به محل کار خانم «کارن کلاين» رفت و آلبوم عکس هاي عروسي او در سال 1980 را به وي پيشکش کرد. «جيم واگنر» عکاس که در حال حاضر 80 سال دارد، مي گويد؛ ماه گذشته مشغول تميز کردن قفسه آثار قبلي ام بودم و در ميان آنها به اين عکس ها برخوردم. مي دانستم که آن زمان آنها پولي بابت پرداخت هزينه اين عکس ها نداشتند و حالا ممکن است دوست داشته باشند اين عکس ها را داشته باشند. کلاين مي گويد؛ من آنجا ايستاده بودم و اشک مي ريختم و از او تشکر مي کردم... کلاين و همسرش زمان ازدواج 18 و 19 ساله بودند و 150 دلار براي پرداخت هزينه عکس ها نداشتند. واگنر از طريق پدر کارن توانست او را بيابد. کلاين پس از گرفتن عکس ها مبلغ 150 دلار را به واگنر پرداخت و اينجا بود که آقاي عکاس هم احساساتي و اشک هايش سرازير شد.

خبری در مورد حجاب خانم های ایرانی در روزنامه دانمارکی

روزنامه دانمارکی اکسترا خبری درج کرد با این موضوع : دركنار پرونده اتمی و يافتن راه حلی برای غنی كردن اورانيوم، يك
معضل قديمی تر از تلاش هسته‌ای هم در ايران هنوز حل نشد: لباس خانم‌ها، كه همان ماجرای حجاب است
.

49 anholdt for at gå i vestligt tøj
Iranske myndigheder har krævet 49 iranske unge anholdt for at hjælpe fjenden ved at gå i vestligt præget tøj og blive klippet i vestlige frisurer

دو نظامي دانمارکي در افغانستان کشته شدند

دو نظامي دانمارکي وابسته به نيروهاي ناتو در افغانستان ، روز پنج شنبه در بخش جنوبي اين کشور کشته شدند. ارتش دانمارک با انتشار اطلاعيه اي اعلام کرد اين دو نظامي هنگام گشت زني با نيروهاي طالبان در فاصله حدود هشت کيلومتري جنوب شهر گرشک در استان هلمند درگير و کشته شدند. بدين ترتيب شمار نظاميان دانمارکي کشته شده در افغانستان از زمان استقرار نيروهاي اين کشور در چارچوب نيروهاي بين المللي کمک به برقراري امنيت در افغانستان از سال دو هزار و يک ، به هجده نفر رسيد. به گزارش خبرگزاري فرانسه از کپنهاگ ، دانمارک در حال حاضر حدود هفتصد نيرو در افغانستان دارد که اکثر آنها در استان هلمند و تحت فرماندهي انگليس قرار دارند. شمار تلفات نظاميان دانمارکي در افغانستان در مقايسه با ساير کشورها ، بيشترين تعداد بوده است.

بازداشت 7 دزد دریایی توسط نیروهای دانمارکی


به گزارش دانمارك نيوز: به نقل ازتلویزیون دانمارك تصاویری را از نیروهای ویژه دریایی این كشور پخش و اعلام كرد: نیروهای دریایی دانمارك یك فروند قایق دزدان دریایی سومالیایی را در خلیج عدن غرق و هفت نفر از دزدان دریایی را نیز بازداشت كرد. نیروی دریایی دانمارك شامگاه پنج شنبه این عملیات را انجام داده و پس از تبادل شدید آتش دزدان دریایی را بازداشت و به یمن منتقل كردند. نیروی دریایی دانمارك اعلام كرد : در چارچوب نیروهای آتلانتیك شمالی (ناتو) برای مبارزه با دزدان دریای در ماموریت بودند كه این عملیات روی داد.