۱۳۹۰ اسفند ۲۸, یکشنبه

زندانی سیاسی کرد، حبیب الله گلپری پور به مکانی نا معلوم انتقال داده شده است و خطر اعدام وی

(26 اسفند 1390) مرکز اسناد حقوق بشر ایران گزارشاتی دریافت کرده است که نشان می دهد دیشب ماموران اطلاعاتی حبیب الله گلپری پور، زندانی سیاسی محکوم به اعدام، را از زندان مرکزی ارومیه به مکان نا معلومی انتقال داده اند. گلپری پور از سال پیش که دیان عالی کشور حکم اعدام وی را تایید کرد در خطر اعدام قرار دارد.
گلپری پور در پاییز 88 به اتهام محاربه و همکاری با حزب ملی گرای پژاک که در ایران غیر قانونی است دستگیر شد. در حالی که گلپری پور اتهام همکاری با پژاک را پذیرفته است، به شدت تاکید می کند که در هنگام دستگیری مسلح نبوده است.
در گفتگویی با مرکز اسناد حقوق بشر ایران که در آذر ماه امسال انجام گرفت، ناصر گلپری پور پدر حبیب الله هم اتهام مسلح بودن پسرش را رد کرد. مرکز اسناد حقوق بشر ایران موفق به تماس با وکلای حبیب الله گلپری پور نشده است اما منابع آگاه می گویند کلیه ی تلاش های ممکن برای جلوگیری از این اعدام صورت گرفته و بدون نتیجه مانده اند

‮بریتانیا فیلتر شدن سایت 'بریتانیا برای ایرانیان' را محکوم کرد‬

وزیر امور خارجه بریتانیا، فیلتر شدن سایت تازه تاسیس 'بریتانیا برای ایرانیان' توسط دولت ایران را محکوم کرده است.
این وبسایت با هدف ایجاد امکان برقراری ارتباط و گفت و گوی مستقیم با ایرانیان راه اندازی شده است.
آقای هیگ در واکنش به مسدود کردن این سایت در داخل ایران گفت: "وب سایت 'بریتانیا برای ایرانیان' برای برقراری ارتباط با ایرانیان به منظور تبیین و تشریح سیاست‎های بریتانیا و تعامل با ایرانیان بر سر این مسایل راه اندازی شده است."
آقای هیگ در بخشی از بیانیه خود گفته است: "میلیون‌ها سایت در ایران فیلتر شده، دسترسی به خدمات نامه های الکترونیکی محدود شده، شبکه های تلویزیون‎‌های بین المللی مختل شده‌اند، مراکز تولید فیلم و تئاتر تعطیل شده است، کتاب ها چاپ نمی شوند، ادبیات کهن، بازنویسی شده و روزنامه ها تعطیل شده اند."
وزیر امور خارجه بریتانیا افزود: "ما نزاعی با مردم ایران نداریم و از این که مقامات ایران از تعامل و نقش داشتن شهروندان خود با جهان خارج در هراسند، متاسفیم."
وبسایت 'بریتانیا برای ایرانیان' در آستانه سال نوی ایرانیان راه اندازی شده و آقای هیگ هم به همین مناسبت پیامی ویدئویی خطاب به ایرانی ها منتشر کرده است.
آقای هیگ در این پیام ویدئویی عید نوروز را به ایرانی ها تبریک گفته است.
وزیر امور خارجه بریتانیا، هدف از راه‌اندازی این وبسایت را آشنایی مردم ایران با زندگی و فرهنگ در بریتانیا و ارتباط میان دو کشور بیان کرده است

فیلم قلاده های طلا را تحریم کنید

فیلم قلاده های طلا را  تحریم کنید  از امروز هر فردی که فیلم قلاده های طلا را در سینما ببیند یا پولی برای دیدن این فیلم بپردازد بر خون جوانان وطن خیانت کرده است با توجه به اکران نوروزی و بی نوبت فیلم قلاده های طلا و توهین به مخالفین و فعالین جنبش سبز . تمام تلاش خود را برای شکست اکران این فیلم از امروز آغاز نماییم. ما بیشماریم . فیلم قلاده های طلا به توهین به جنش سبز و مردم آزادی خواه ایران است  و آزادی خواهان را به سگ هایی با قلاده های طلایی از طرف دولت های خارجی تشبیه کرده
در این فیلم معترضین به انتخابات و رژیم اسلامی یک مشت ساده لوح گول خورده نشان داده شده اند
و بسیجی ها قاتلین و متجاوزینی هستند که مجبور شدند مردم را بکشند و تیکه تیکه کنند ولی دوست نداشتند قاتل و متجاوز باشند معرفی شدند!!! و کشتن همه آزادگان راه آزادی ایران بعد از نتخابات هم به خارجی ها نسبت داده شده!!! امیدوارم همه بازیگران و سازندگان این فیلم در آینده ای نه چندان در در پیشگاه مردم محاکمه فرهنگی و هنری بشوند