۱۳۸۷ دی ۱۲, پنجشنبه

در صورتي كه او اين بي‌احترامي را انجام نمي داد، تنها مي‌بايست جريمه 75دلاري خلاف‌هاي رانندگي‌اش را پرداخت مي‌كرد.


كاليفرنيا: مرد 59 ساله‌اي كه روي زمين سالن دادگاه آب‌دهان انداخته بود به 2 روز حبس محكوم شد. اين مرد به اتهام رانندگي با سرعت غيرمجاز و عبور از چراغ قرمز در دادگاه محاكمه ‌شد و قاضي او را به پرداخت جريمه محكوم كرد.اما مرد قانون‌شكن كه از راي دادگاه خيلي عصباني شده بود از شدت ناراحتي آب دهانش را روي زمين انداخت. هرچند اين اقدام وي به ظاهر چندان جدي تلقي نمي‌شد اما قاضي كه اين صحنه را ديده بود، شخصا دستور داد كه او به اتهام اهانت به دادگاه به زندان بيفتد.البته اين مرد از دادگاه درخواست كرد كه با توجه به ايام سال نو ميلادي او را ببخشد اما قاضي اصرار داشت كه او بايد حتما به زندان برود زيرا به دادگاه توهين و بي‌احترامي كرده است. اين در حالي است كه در صورتي كه او اين بي‌احترامي را انجام نمي داد، تنها مي‌بايست جريمه 75دلاري خلاف‌هاي رانندگي‌اش را پرداخت مي‌كرد.

كتك خوردن رهبر ایران

پخش عکسهای شاهزاده رضا پهلوي در خیابانهای شهر رضائیه




شما زمانی می توانید از بوی بد دهانتان جلوگیری کنید که علت انرا بدانید


جرمهایی که به علت وجود باکتری در دهان شما نقش می بندد عمده علت بوی بد دهان است. گاهی اوقات وجود عفونت و یا اشکالی در ریه ها باعث این بو ها می شوند. سریع خوردن غذا یکی دیگر از علل این مشکل معرفی شده است. بوی موادی همچون سیرها و یا پیاز می تواند از طریق خون وارد ریه ها شود و بوی بد دهان را پدید اورد. تنباکو نیز یکی دیگر از مقصران این ماجراست و چرک سینوسها و یا دیابت نیز مسبب بوی بد دهان شناخته شده اند.

نمايشگاه لباسهاي ماهواره اي با قيمتهاي فضايی

اسکي استقامت مردان و زنان در جمهوري چک پيگيري شد

سومين مرحله از تور اسکي استقامت مردان روز چهارشنبه با برگزاري رقابتهاي پانزده کيلومتر کلاسيک در جمهوري چک پيگيري شد. به گزارش دانمارك نيوز:در اين رقابتها اکسل تيشمان از المان به پيروزي رسيد و دررده بندي کلي در جايگاه سوم قرار گرفت. پس از او يانسرود ساندبي از نروژ دوم شد و نيکلاي شبوتکو از قزاقستان در جايگاه سوم ايستاد. در بخش زنان نيز ويرپي کولتونن از فنلاند در ماده ده کيلومتر کلاسيک به پيروزي رسيد و هاينا کايسا سارينن هموطن وي در جايگاه دوم ايستاد و پس از او ماريت بيورگن از نروژ سوم شد.





Det traditionelle nytårsskihop blev afviklet i Garmisch-Partenkirchen og vundet af østrigeren Wolfgang Loitzl

در شب سال نو ميلادي جوانان خشمگين دانمارکی 12خودرو را به آتش كشيدند

صحنه های از شب سال نو ميلادي در دانمارک
Nu er det 2009. Fest på Dronning Louise Bro.



På Dronning Louises Bro skydes nytåret ind med raketter, venner og champagnepropper. Se billederne fra nytårsaften rundt om i København.

سالهای تلخ در كمپ‌هاي پناهندگان در دانمارک

این خانواده ایرانی سال ها در انتظار اقامت در کشور دانمارک در کمپ پناهندگان با بدترین شرایط زندگی میکنند
Vi kalder det velfærdssamfundet

Flygtningefamilien: I sdesk år har familien Majid ventet i flygtningelejren. Faderen er iraner, mens Katalin og deres fælles børn er ungarere. De måikke blive i Danmark. Iran er eneste mulighed, men så skal Katalin og børnene konvertere til islam.

اسفناج ؛ سرشار از ويتامين و موثر در افزايش شير مادر

بــررســي‌هــا نــشــان مــي‌دهـد اسـفـنـاج سـرشـار از ويـتـامـيـن‌هـا و امـلاح معدني گوناگون، كلسيم، فـسـفـر، پــروتــئــيــن، چــربــي، قــنــد و يــد اســت كــه مــوجــب رشــد دنــدانــهــا، تـرمـيـم اسـتـخوان‌ها و جوش‌خوردگي شكستگي مي‌شود. كارشناسان، خوردن اسفناج را به بـيـمـاران گـواتـري تــوصـيـه كـرده و مـي‌گـويـنـد؛ ايـن سـبـزي مـقـوي بـا داشـتن آهن فراوان براي افراد با بنيه ضعيف و كم خون مفيد است.
هــمــچـنـيـن اسـفـنـاج پـخـته سرفه‌هاي خــشـك و گـرفـتـگـي صـــــدا را درمــــان كـرده و التهاب و تـشـنـگــي را نـيــز از بـيــن مـي‌بـرد. گـفـتـنـي اسـت، اسـفـنــاج هــورمــونـي بــنــــام ســـكــــرتـــيــــن دارد كــــه بــــاعــــث تـــراوش آنـزيـم‌هـاي مـفـيد از لوزالمعده شـده و هـضـم و جـذب مـواد غـذايـي را تـسـريـع مي‌كند.

دست كم پنجاه و چهار نفر در آتش سوزي در تايلند كشته شدند


En brand i en natklub i Bangkok har nytårsaften kostet 54 personer livet, og omkring 100 meldes såret. Det oplyser thailandsk politi ifølge nyhedsbureauerne. »Vi dansede alle sammen, og pludselig kom der en stor flamme ud fra kanten af scenen, og alle begyndte at løbe væk«, fortæller Oh Benjamas, en overlevende kvindelig gæst, til Reuters. Årsagen uklarKilder har oplyst, at branden opstod kort efter midnat pga. en strømfejl i bygningen, hvor mange gæster var samlet for at fejre nytåret. Men et britisk øjenvidne, Andrew Jones, fortæller ifølge BBC, at branden blev antændt af fyrværkeri. En populær festgadeNatklubben, der har navnet Santika Club, ligger på gaden Ekkamai, der er kendt for sine mange diskoteker og barer.

«نيكول كيدمن» سال آينده با «نياز» و «دختر دانماركي» مي‌آيد

«نيكول كيدمن» بازيگر استراليايي الاصل سينماي هاليوود، سال آينده ميلادي دو فيلم «نياز» و «دختر دانماركي» را آماده نمايش مي‌كند.
به گزارش دانمارك نيوز:«نياز» به كارگرداني «رايان مورفي» و با فيلم‌نامه‌اي از «جان بوكن كمپ» در ژانر درام آماده نمايش مي‌شود.
نياز براساس داستاني با همين عنوان اثر «لاورنس ديويد» داستان زندگي يك متخصص درمان‌شناسي را با بازي «نوامي واتس» به تصوير مي‌كشد كه متوجه مي‌شود يكي از بيماران او (كيدمن) به علت مشكلات خانوادگي، قصد خودكشي دارد و سعي دارد او را از اين اقدام بازدارد.
«دختر دانماركي» نيز براساس داستاني از «ديويد ابرشوف» به زندگي دو هنرمند دانماركي «اينار و گرتا واگنر» خواهد پرداخت.
فيلم‌نامه توسط «لوسيانا كاكسون» نوشته شده و كارگرداني اين پروژه برعهده «آناند توكر» مي‌باشد.
«نيكول كيدمن» در اين فيلم با «چارليز ترون» همبازي مي‌شود و به عنوان يكي از تهيه‌كنندگان پروژه «دختر دانماركي» به ايفاي فعاليت مي‌پردازد.
داستان فيلم به زندگي يك زوج جوان در دهه 1920 در كپنهاگ مي‌پردازد كه يكي از آن‌ها تصميم دارد تغيير جنسيت بدهد.
«آناندتوكر» كارگردان اين پروژه، ساخت آثاري چون «شاپ گرل» را در كارنامه خود به ثبت رسانده است.

يك مرد مسلح در دانمارك دو اسراييلي را مجروح كرد



پليس دانمارك روز چهارشنبه اعلام كرد ، يك مرد مسلح در دانمارك در اودنسه واقع در مركز دانمارك ، دو مرد اسراييلي را باشليك گلوله مجروح كرد.
به گزارش دانمارك نيوز :از دانمارك ، پليس در جستجوي مرد مسلح است و گزارش رسانه‌ها مبني براينكه فرد ضارب به زبان عربي صحبت مي‌كرد را نمي تواند تاييد كند. .
يك مامور پليس گفت : ما درباره انگيزه اين اقدام اطلاعي نداريم و از مليت فرد ضارب نيز مطلع نيستيم .
پليس براي شناسايي مرد مسلح ، دوربين‌هاي امنيتي محل وقوع حادثه را بازبيني مي‌كند.
به گفته شاهدان ، يكي از اسراييلي‌ها از ناحيه پا و ديگري از ناحيه بازو زخمي شدند ولي جراحاتشان جدي و خطرناك نيست با اين حال ماموران امداد و كمك درباره شرايط و وضعيت اين دو اسراييلي اظهار نظر نكردند.
به گفته پليس ، اين دو اسراييلي از يك هفته پيش در دانمارك بسر مي‌برند
Videokamera kan afsløre pistolmand
Politiet efterlyser yngre mand af arabisk udseende i forbindelse med nedskydningen af to israelere i Odense.

مسائل انتخاباتي آمريكا پرجستجوترين كلمات مربوط به زنان و پرجستجوترين اخبار را نيز تحت تاثير خود قرار داده است.

در ميان انبوه كليدواژه هاي جستجو شده در اينترنت در سال 2008، بحران اقتصادي و انواع و اقسام كلمات و اصطلاحات مربوط به آن در شمار پرطرفدارترين واژه ها بوده اند و پس از آن اوباما و اخبار و اطلاعات مربوط به آن در صدر بوده است.به گزارش كليكز آمار منتشر شده توسط گوگل حاكيست سريع ترين رشد و افزايش جستجو در ميان كليدواژه هاي جستجو شده مربوط به سارا پالين معاون پيشنهادي مك كين بوده است. آمار ارائه شده توسط ياهو، AOL و ASK نيز اين مساله را تاييد مي كند.مسائل انتخاباتي آمريكا پرجستجوترين كلمات مربوط به زنان و پرجستجوترين اخبار را نيز تحت تاثير خود قرار داده است.اما پرجستجوترين لغات گوگل كه مربوط به بحران اقتصادي آمريكا هستند عبارتند از "financial crisis," "bailout,"و mortgage crisis. ياهو در كنار اين لغات سه لغت "oil prices," "gold prices," و نيز Sallie Mae را به ثبت رسانده است.پربيننده ترين خبرهاي گوگل نيز با كليدواژه هاي economic collapse و bailoutجستجو شده اند.

جشن هاي سال نو ميلادي




Operahuset og havnen i Sydney