۱۳۸۷ دی ۲۱, شنبه

پژوهشگران دانمارکی اعلام کردند:سير بخور سرما نخور


تحقيقات نشان مي‌دهد كساني كه روزانه قرص‌هاي مكمل حاوي سير مصرف مي‌كنند بسيار كمتر از افرادي كه سير نمي‌خورند در معرض ابتلا به سرماخوردگي هستند.
پژوهشگران دانمارکی:در جريان اين مطالعه پي بردند كه مصرف روزانه قرص‌هاي كمكي سير كه شامل «آليسين» باشد احتمال ابتلا به سرماخوردگي را به نصف كاهش مي‌دهد. همچنين معلوم شد افرادي كه از قرص‌هاي كمكي واقعي استفاده مي‌كنند درصورت ابتلا به سرماخوردگي سريع‌تر بهبود مي‌يابند و احتمال عفونت دوباره در آنها به شدت كاهش مي‌يابد

توصیه‌های زمستانی برای پوست خشک در دانمارک


دمای خانه‌تان را قدری پایین‌تر آورید. هوای گرم خشک‌تر از هوای سرد است.
از دستگاه‌های مرطوب‌کننده‌های هوا استفاده کنید. مرطوب‌کننده‌های هوا می‌توانند مفید باشند. اما، مشکل این است که رطوبت زیاد هوا (بسته به این که درزها و منافذ اتاق تا چه اندازه پوشانده شده‌اند) ممکن است جذب دیوارها و مبلمان شود یا به سرعت اتاق را ترک كند.
حمام و دوش آب گرم، نه داغ، بگیرید. آب گرم، موارد چرب را از پوست دور نموده و کمک می‌کند آب را در خود نگاه دارد. برخی از پزشکان، حمام‌ روغن زیتون را تجویز می‌کنند. این کار را می‌توانید، با رقیق کردن یک قاشق چای‌خوری روغن زیتون در یک فنجان آب گرم و مالیدن آن بر روی پوست‌تان، انجام دهید.

لباس‌های سبک بپوشید. لباس‌هایی که بند و بست زیادی دارند، پوست را خشک می‌کنند.
از خود محافظت کنید. هوای سرد و پر باد و طوفان، پوست را به شدت خشک می‌کند. پس، یادتان باشد که در این هوا خود را کاملا بپوشانید.

حمایت دانمارک از جديدترين اظهارات رئيس‌جمهوري منتخب آمريكا علیه ایران


رئيس‌جمهوري منتخب آمريكا در جديدترين اظهارات خود مدعي شد كه ايران تهديدي جدي براي ايالات متحده محسوب مي‌شود.
به گزارش روزنامه دانمارکی ،
باراك اوباما در كنفرانسي خبري با بيان اينكه پيش از اين نيز گفته بودم كه ايران تهديدي واقعي براي امنيت ملي آمريكا محسوب مي‌شود، گفت‌وگو با تهران را در راستاي تأمين منافع واشنگتن دانست و گفت: در چنين شرايطي بايد با استفاده از ديپلماسي، روندي را براي دستيابي به اهداف امنيت ملي خود در قبال ايران فراهم كنيم و تيم امنيت ملي من هم در تلاش است تا چنين رويكرد عملگرايانه و كاربردي را در سياست خارجي به كار گيرد.
وي كه اول بهمن‌ماه رسما كار خود را به‌عنوان رئيس‌جمهوري آمريكا آغاز مي‌كند، تصريح كرد كه پس از استقرار در كاخ سفيد حرف‌هاي بيشتري در مورد ايران خواهد داشت
Hvor skal Obama begynde?
Obama bliver nødt til at prioritere, når han skal prøve at rydde op i den elendighed, Bush har bragt over USA og Mellemøsten. En af de få positive ting, der kan siges om konflikten mellem israelere og palæstinensere, er, at alle ved, hvad løsningen på den er.

خنده دار- شب امتحان, خوابگاه دانشگاه شهید جمران اهواز

خرچنگ 140 ساله به دريا بازگردانده شد

مسؤولان يكي از رستوران‌هاي «منهتن» يك خرچنگ را كه تخمين زده مي‌شود 140 سال سن داشته باشد در دريا آزاد كردند. به دانمارك نيوز، به نقل از خبرگزاري بت دانمارک، مقامات امنيت غذايي و حفاظت از خرچنگ‌ها با همكاري انجمن حفاظت از حيوانات به اين نتيجه دست يافتند كه يكي از خرچنگ‌هاي آكواريوم رستوران پارك ملي حيوانات بايد آزاد شده و به دريا بازگردانده شود؛ چرا كه بر اساس تخمين‌هاي زده شده، مشخص شد
اين خرچنگ 140 سال سن دارد. خرچنگ مذكور با نام «جورج» كه 10 كيلوگرم وزن دارد، 10 روز پيش توسط ماهيگيران به صورت غيرقانوني به دام افتاده بود؛ چرا كه در ناحيه «مين» گرفتن خرچنگ غيرقانوني است. غذاهايي كه در ايالات متحده امريكا با خرچنگ درست مي‌شوند، اكثرا طرفداران زيادي داشته و براي هر كيلوگرم گوشت خرچنگ بايد مبلغ 27 دلار پرداخت كرد. اما به علت افزايش درخواست مشتريان، نسل خرچنگ‌ها بويژه در مناطقي كه مي‌توان به راحتي خرچنگ شكار كرد، دچار انقراض شده و به همين دليل مقامات انجمن حفاظت از جانوران دريايي شكار آنها را ممنوع كرده‌اند

140 år gammel hummer befriet
Hummeren George var tiltænkt en skæbne på middagsbordet, men i stedet forbarmede en restaurantgæst sig over ham.10. januar 2009, 16:17 Af Marie Joo Kim Jensen, mjkj@bt.dk
Egentlig skulle George i lighed med så mange andre hummere være endt på middagsbordet på New York restauranten 'City Crab and Seafood'. Men så skete et mirakel, for en restaurantgæst fik medlidenhed med den ni kilo tunge hummer, som siden blev vurderet til at være 140 år gammel. .

صدها زوج امسال در هتل یخی شهر کرونا سوئد ازدواج می کنند

هتل يخي شهر كرونا سوئد كه امسال از ستونهاي بزرگ رومي و تختهاي يخي و لوسترهاي زيبا ساخته شده است گشايش يافت
این هتل در فصل بهار آب می شود
هتل یخی سوئد از 20 سال پیش وجود دارد که هرگز در این مدت بنای تکراری مشاهده نشده است اطراف این هتل نیز کلیسایی یخی در حال ساخت است که انتظار می رود صدها زوج امسال در ان ازدواج کنند.
نوشیدنی ها نیز در لیوانهای یخی به مشتریان عرضه می شوند. گردشگران برای خواب یک شبه در این هتل تا 300 یورو می پردازند.
Et svensk brudepar er blevet gift på Jukkasjaervi Ice Hotel i Sverige.

شكنجههای وحشیانه در زندان خرمآباد