۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۴, دوشنبه

همسر برلوسکونی در اعتراض به آنچه بی بندوباری اخلاقی او خوانده درخواست طلاق داده است

نخست وزیر ایتالیا ضمن خودداری از تکذیب گزارش های مربوط به تصمیم همسرش برای جدایی از وی پس از 19 سال زندگی مشترک، این تصمیم را «دردناک» توصیف کرد و در عین حال از رسانه ها خواست از صحبت درباره زندگی خصوصی او خودداری کنند.
همسر برلوسکونی در اعتراض به آنچه بی بندوباری اخلاقی او خوانده درخواست طلاق داده است. نخست وزیر ایتالیا در این باره اعلام کرد: "این یک موضوع شخصی است که برای من دردآور است."
وی از رسانه ها خواست به این موضوع دامن نزنند و اضافه کرد: "این مساله به زندگی خصوصی من ربط دارد و شایسته نیست که درباره آن صحبت شود."
این در حالی است که اکثر رسانه های معتبر خبری جهان روز یک شنبه خبر درخواست طلاق «ورونیکا لاریو»، همسر دوم برلوسکونی را با آب و تاب فراوان پوشش دادند.
برلوسکونی در عین حال نگفت که آیا این تصمیم همسرش را خواهد پذیرفت یا خیر.
به نوشته رسانه های ایتالیا، این تصمیم پس از آن گرفته شد که برلوسکونی 72 ساله اخیراً در جشن تولد دختری 18 ساله در شهر ناپل شرکت کرد که همین امر خشم لاریو را برانگیخت.
از سوی دیگر همسر 52 ساله نخست وزیر ایتالیا از علاقه بی حد و حصر شوهرش به زنان جوان و زیبارو شاکی است و برهمین اساس به تازگی با ارسال ایمیلی به خبرگزاری ایتالیایی «آنسا» اعتراض خود را نسبت به این مساله ابراز کرده است.
به نوشته مطبوعات ایتالیا، برلوسکونی قصد دارد در انتخابات پارلمان اروپا زنان جواني را نامزد كند كه سيماي‌ ظاهری آنها و نه قابليت سياسي‌ شان، توجه نخست ‌وزير ايتاليا را به خود جلب كرده است.
نگاهی به فهرست نامزدهای زن معرفی شده از سوی برلوسکنی نشان می دهد که آنها هیچ پیشینه سیاسی قابل ذکری نداشته اند. در این فهرست سه زن حضور دارند که یکی از آنها مجری تلویزیون و شرکت کننده در مسابقات زیبایی ایتالیا، دیگری یک خواننده و سومی نیز یک هنرپیشه سریال های تلویزیونی است.

علاقه به سکس . بالأخره کار دست نخست وزیر ایتالیا داد - ویدیو

همسر 52 ساله نخست وزیر ایتالیا از علاقه بی حد و حصر شوهرش به زنان شاکی است و برهمین اساس به تازگی با ارسال ایمیلی به خبرگزاری ایتالیایی «آنسا» اعتراض خود را نسبت به این مساله ابراز کرده است

كپنهاگ به عنوان تميزترين شهر


اين دومين سال پياپي است كه لندن به عنوان كثيف ترين شهر اروپا انتخاب مي‌شود. لندن با 36 درصد آرا در اين نظر سنجي عنوان اول كثيف ترين شهر اروپا را به دست آورد و پاريس با 9 درصد دوم شد.
به نوشته ديلي تلگراف بيش از 50 درصد شركت كنندگان نيز لندن را از نظر پارك هاي عمومي بهترين شهر اروپا دانسته بودند.
همچنين كپنهاگ به عنوان تميزترين شهر، پراگ به عنوان بهترين شهر براي معامله، دوبلين به عنوان دوستانه ترين شهر و بروكسل به عنوان خسته كننده ترين شهر اروپا انتخاب شدند.
شهر ورشو مجارستان هم به عنوان شهري كه زشت ترين معماري اروپا را داراست انتخاب شده است.

احتمالاً علي كفاشيان نمي داند انگليس مهد فوتبال دنياست

بي خبر بودن علي كفاشيان از نتيجه بازي منچستر - تاتنهام و ندانستن نام مربي ليورپول باعث شد دردسرهاي زيادي براي رئيس فدراسيون فوتبال ايران به وجود آيد و حتي عده يي مدعي شدند كسي كه اينقدر با فوتبال بيگانه است شايستگي نشستن بر صندلي رياست فدراسيون فوتبال را ندارد. در روزهاي گذشته علي كفاشيان و مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون تاكيد كردند لزومي ندارد رئيس فدراسيون از نتيجه بازي منچستر - تاتنهام مطلع باشد و كار علي كفاشيان مديريت است و نه مطلع بودن از اتفاقات فوتبال دنيا. درست است كه رئيس فدراسيون فوتبال در وهله اول بايد مدير خوبي باشد و كفاشيان بر اين باور است كه كار او مديريت است نه تعقيب كردن اخبار فوتبال دنيا اما بي اطلاعي كفاشيان از نتيجه بازي منچستر و نام مربي ليورپول دو نكته مهم را ثابت مي كند؛ نخست اينكه رئيس فدراسيون فوتبال ايران در زمره علاقه مندان به اين رشته قرار نمي گيرد و حتي نتايج بازي هاي مهم و جذاب را هم دنبال نمي كند و دوم اينكه او بر فوتبال روز دنيا اشراف ندارد وگرنه هر كسي كمي درباره فوتبال اروپا اطلاعات داشته باشد «رافائل بنيتس» را مي شناسد. «طبيعتاً» از ندانستن نتيجه بازي منچستر و نام مربي ليورپول مي توان نتيجه گرفت رئيس فدراسيون فوتبال خيلي چيزهاي ديگر را هم نمي داند.

اطلاعات بالاي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران از فوتبال دنيا