۱۳۸۸ تیر ۱۳, شنبه

علي اکبر اوليا نماينده ي مردم يزد به نحوه ي توزيع اعتبارات عمراني استان اعتراض کرد


علي اکبر اوليا نماينده ي مردم يزد و در مجلس شوراي اسلامي با طرح سوالي از وزارت کشور به نحوه ي توزيع اعتبارات عمراني استان اعتراض کرد.
وي پرسيد: استانداري يزد با کدام سند بالادستی و کدام شاخص، اعتبارات عمرانی را توزیع می کند و چرا شهرستان يزد با بيش از 50 درصد جمعيت استان بايد کمتر از 20 درصد اعتبارات استان را دريافت کند.

ابلیس به زمین نشست

ابليس به زمين نشست
اي كاش همان بودي كه مي گويي
شايد ما هم دوستت داشتيم

توهین دولت ایران به آقاي مخملباف


آقای مخملباف شنیده ام معرکه گرفته اید

سلام آقاي مخملباف‌، از كلوز آپ كه بگذريم يادم نمي آيد بازيگر باشيد، اما اين روزها خبر رسيده كه معركه گرفته
ايد.سالهاست كه از نوبت عاشقي مي گذرد خودتان گفتيد كه نمي شود هم فاسق بود هم قاضي، هم عاشق بود هم قاضي، پس بگذاريد عشق وفسق ما و شما را ملت قضاوت كند.
خوب نيست شما كه شائبه كشته شدنتان را در آينده به گردن ايران انداخته ايد همه وقت خود را بگذاريد تا با بي بي سي درباره سرنوشت ايران مصاحبه كنيد يادتان بيايد كه خود بنيان گذار همان سانسوري بوديد كه شكايتش را به غريبه برديد.
واقعا باورتان شده است كه در ايران خبري است؟ برايمان پيام مي دهيد "روزها به خيابان بريزيد و شب ها سرو صدا كنيد" واقعا چرا؟ اين سوژه جديد فيلمتان است؟ دوباره دلتان هواي حيوانات طلايي و نقره اي جشنواره ها را كرده است؟
آقاي مخملباف شايد انبان تفكرتان از ايده هاي فقر و بدبختي افغانستان جنگ و خونريزي خاورميانه نحله هاي ضاله‌ي هند، انحراف اخلاقي آسياي شرقي خالي شده است و به فكر ساختن فيلمي از جنگ داخلي ايران افتاده ايد ، حق داريد چون افتخارات شما متعلق به وقتي است كه شما در ايران و موافق نظام جمهوري اسلامي بوديد و ريش و ريشه اي داشتيد . همان وقت كه عروسي جوبان و بايكوت و استعازه و توبه ي نصوح را مي ساختيد.
آقاي مخملباف اگر تير فتنه تن جوانان ايراني را شكافته ، اگر مردمان براي اعلام نقش شان در عرصه سياسي به خيابان ها مي آيند ، اگر هنرمندان براي كانديداي محبوب خود در كمال آزادي مستند مي سازند ، اگر مردان سياست روبروي هم مي نشينند و يكديگر را نقد مي كنند دليل آشفتگي نيست كه حجتي است بر قواي نظام و آزادگي مردمان.
آقاي مخملباف اينقدر به خودتان سخت نگذرانيد ، برويد دنبال زندگي تان و در اين شوي سياسي به اين اعتصاب غذاي سخت و جانفرسا نپردازيد.
مي دانيم كه آب خوش از گلوي دشمنان اين ملت پايين نمي رود اما شما آن آب معدني هاي تبليغاتي را در منزل نوش جان كنيد نه در آن كافه ها كه پاتوق منافقين است ، و دست حنا و سميرا را بگيريد و ببريد يك گوشه اي كه دست از سر ملت ايران بردارند و فيلمشان را بسازند ، اينجا ايران صد صد هنرمند دارد كه بدون هيچ پز روشنفكري و هيچ مانور رسانه اي دلشان مي تپد براي سرزمينشان و بدون اينكه مردم خود را براي خوشنودي جشنواره هاي سياسي جهان هزينه كنند و ويزا و اقامت اروپا بگيرند مي مانند و مي سازند ، فارغ از هرگونه سليقه اي سياسي كه هنر اصيل شرقي شان را به ابتذال و ريا بكشاند.
آقاي مخملباف اين ها كه ايرانند شجاعانه پاي اعتقاد و سليقه و نظر خود را امضا مي كنند و شما حتي از آن خرابكار فريب خورده اي كه انگشت اهانت به ايران نشان مي دهد كمتريد. اين فانتزي اعتصاب غذا را بشكنيد اينجا ما هموطن معصومي داريم كه مشهدش پايتخت قلب هاي ماست و او نگهبان جمهوريت اسلام ناب محمدي است

مرغ سحر ناله سر کن

میدونین
الان باید یه عذر خواهی از تمام مردمی که از هنر سر در میارن بکنم معذرت میخوام تا همین چند وقت پیش من به استاد شجریان احساس خوبی نداشتم احساس می کردم باید از اون ادمایی باشه که دائم خودشو می گیره فکر نمی کردم اینجوری جوابمو بگیرم
استاد شجریان در خطر تعلیق فعالیته چرا؟ خوب معلومه چون ایشونم مثل ما خس و خاشاکه چون مخالفتشو با این دولت منتسب اعلام کرده استاد شجریان ثابت کرد واقعا ایرانیه یه ایرانیه واقعی!!!وقتی ادم برای ازادی وطنش حاضر بشه موقعیتشو از دست بده واقعا عاشقه
استاد شجریان برای اینکه مردمو با خودش برای خوندن ابیاتی از ترانه مرغ سحر همراه کرد ممکنه دیگه نتونه اینجا کار کنه
استاد دوست داریم
ظلم ظالم٬ جور صیاد آشیانم داده بر باد

ویدیو - گفتگو اکبر گنجی فعال سیاسی با تلویزیون صدای آمریکا

خامنه ای، دیگه دوست ندارم

جیگرتو .... قربون اون صدای نازت .... صد تا بوس

الهی قربونت برم عزیزم. الهی خامنه ای و همهء بسیجی ها و دوستدارانش بمیرن و قربونیه تو نازنین کوچولو شن