۱۳۸۷ مهر ۲۹, دوشنبه

خانه کشف شد در مکزیک

خانه کشف شد در مکزیک توسط پلیس و انواع حیوانات کم یاب برای فروش







دانمارک پيش بيني رشد اقتصادي براي امسال و سال اينده


دولت دانمارک به سبب بحران مالي در جهان پيش بيني خود را در خصوص رشد اقتصادي امسال و سال اينده اين کشور کاهش داد. به گزارش دانمارك نيوز از کپنهاگ ، دانمارک پيش بيني رشد اقتصادي خود در امسال را از يک و يک دهم درصد که ماه اوت اعلام شده بود ، به هفتاد و پنج صدم تا يک درصد تغيير داد. دانمارک که ماه اوت رشد اقتصادي خود در سال دو هزار و نه را نيم درصد پيش بيني کرده بود ، اين ميزان را صفر تا نيم درصد اعلام کرد. وزارت دارايي دانمارک اعلام کرد تغييرات در چشم انداز اقتصادي در جهان موجب شده است تا در ارزيابي درباره رشد اقتصادي اين کشور ترديدهاي زيادي بوجود بيايد.

نامه یک بسیجی پیر و دل خسته

نامه یک بسیجی پیر و دل خسته به دکتر نوری زاده
لینک دآنلود نامه یک بسیجی پیر و دل خسته به دکتر نوری زاده که با فرمت
MP3 و صدای دکتر نوری زاده میباشد.

نگهداری موز برای مدت طولانی


نگهداری از موز
نگهداری موز برای مدت طولانی امکان پذیر نیست و این میوه در مدت زمان کوتاهی از بین می رود . برای اینکه مدت زمان بیشتری بتوانید این میوه را نگهداری کنید باید آن را درون کاغذ آلومینیومی بپیچید و در یخچال بگذارید . به

این ترتیب آن را برای زمان بیشتری حفظ خواهید کرد

نگفتم آزادی یعنی زرشک!


در میدان انقلاب، چند صد متر آنطرف تر از محل نماز جمعه تهران، و در ایستگاه كرایه های انقلاب، چند روزی، یکنفر بساط "آب زرشک" فروشی پهن کرده بود. در کسادی بازار و بیکاری میلیونی، کارش گرفته بود. نه به این خاطر آب زرشکی که می فروخت آب حیات بود، بلکه بخاطر دعوتی که با صدای بلند از مردم برای خریدن و خوردن آب زرشک می کرد. مسافران میدان آزادی در این محل و در این ایستگاه زیاد اند و او داد می زد:
" آزادی- زرشك". با آن که دراین محل انبوه جمعیت اجازه نمی دهد صدا به صدا برسد، صدای بلند او را مردم می شنیدند و حتی ساکت می شدند تا صدا به دورترها هم برسد. یواش یواش راننده های کرایه ها، از آن طرف با فریاد "آزادی" مسافر صدا می کردند و او هم از آنطرف، جمله اش را خلاصه کرده و فقط می گفت: "زرشک"!
"آزادی"، "زرشک" بالاخره کار دست زرشک فروش داد. نیروی انتظامی بساطش را ریخت بهم و کتک مفصلی هم خورد. با سر و صورت کبود، به مردم که با احساس همدردی برایش پول پرت می کردند می گفت: نگفتم آزادی یعنی زرشک!

حدود 80 ميليون نفر براي دسترسي به اينترنت پرسرعت به شمار مشتركان باند پهن اضافه شده‌اند



شمار مشتركان پهناي باند در جهان بر اساس گزارش اخير In-stat تا پايان ماه سپتامبر 2008 به 452 ميليون نفر رسيد.
طبق ادعاي اين موسسه‌ي تحقيقاتي، طي 12 ماه گذشته حدود 80 ميليون نفر براي دسترسي به اينترنت پرسرعت به شمار مشتركان باند پهن اضافه شده‌اند.
بنابر پيش‌بيني In-stat، شمار مشتركان باند پهن جهان تا سال 2012 به 876 ميليون نفر خواهد رسيد كه تقريبا دو برابر شمار مشتركان فعلي محسوب مي‌شود.
در زمينه‌ي فن‌آوري‌هاي دسترسي به باند پهن، فن‌آوري DSL همچنان بزرگ‌ترين شمار مشتركان باند پهن جهان را تشكيل داده و 55 درصد از اتصالات باند پهن رابه خود اختصاص مي‌دهند.
در آغاز سال 2008، DSL، بي‌سيم سيار و سرويس مودم كابلي، فن‌آوري‌هاي دسترسي به باند پهن اصلي بودند كه 93 درصد از تمامي اتصالات باند پهن جهان را فراهم كردند.