۱۳۹۱ مهر ۳, دوشنبه

لحظه شماری برای جشن واجبی کِشون سردار در یک محفل دانشجویی!


ملاقات همسر و فرزندان هاشمی با فائزه در زندان


اعضاي خانواده هاشمي رفسنجاني براي ملاقات با فائزه هاشمي به زندان اوين وارد شدند.ساعاتی پس از بازگشت اعضای خانواده هاشمی از این ملاقات مهدی هاشمی نیز بازداشت شد.براساس این گزارش ياسر و فاطمه هاشمي به همراه عفت مرعشي از اعضاي خانواده هاشمي رفسنجاني دقايقي پيش براي ملاقات با فائزه هاشمي به زندان اوين وارد شدند.عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا موفق به ملاقات با «فائزه» شدید، گفت: بله، موفق شدیم و او را دیدیم.عفت مرعشی درباره وضعیت دخترش ادامه داد: الان حالش خوب بود ولی او را خیلی بد از خانه بردند. رفتار ماموران مناسب نبود.مرعشی در رابطه با مدت زمانی که قرار است فائزه هاشمی در زندان بماند، گفت: این مدت در حال حاضر که شش ماهه است، حالا تا چه وقت طول بکشد خدا می‌داند.فاطمه هاشمی نیز به خبرنگاران گفت که فائزه خیلی راضی بود و گفت: هیچ اقدامی برای من نکنید. جای من خوب است. یاسر هاشمی نیز پس از ملاقات با خواهرش، وضعیت روحی او را بسیار خوب توصیف کرد.طباطبائی - وکیل خانواده هاشمی - هم پس از این دیدار  گفت:  امروز به همراه خانواده فائزه هاشمی به ملاقات او در زندان اوین رفتیم که موکلم از روحیه خوبی برخوردار بود. او قرار است کار ترجمه یک کتاب را در طول دوران محکومیتش به پایان برساند.

گوگل و جی‌ميل در ایران از دسترس خارج شدند

گزارش ها حاکی است از روز یکشنبه دوم مهرماه، امکان استفاده از موتور جست وجوی «گوگل» و «جی‌ميل» یا سرویس ای میل سایت گوگل، برای کاربران ايرانی محدود و بسته شده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، از صبح روز یکشنبه اخباری منتشر شده بود که گفته بود گوگل و جی میل ازسوی کارگروه مصاديق محتوای مجرمانه فيلتر خواهند شد.
این گزارش می گوید علت این کار، «حذف نشدن ویدئوی فیلم ضداسلامی از سایت یوتیوب، وابسته به شرکت گوگل» بوده است. این در حالی است که چند سالی است سایت یوتیوب در ایران فیلتر است و امکان دسترسی آزاد به آن وجود ندارد.

دبير کل سازمان ملل محمود احمدی نژاد را از سخنان آتش افروزانه برحذر داشت


بن کی مون" دبير کل سازمان ملل  روز يکشنبه در ديدار با محمود احمدی نژاد وی را از سخنان آتش افروزانه برحذر داشت.رويترز گزارش داد بن کی مون در ديدار با محمود احمدی نژاد به اودرباره خطرات "لفاظی آتش افروزانه" هشدار داده است.اين گزارش می افزايد" بن کی مون" اين هشدار را پس از سخنان تهديد آميز فرمانده نيروی هوافضای سپاه پاسداران ابراز کرد،‌ که از آمادگی ايران برای حمله پيشدستانه  در صورت هر گونه حمله به ايران سخن گفته بود. "بن کی مون" همچنين به محمود احمدی نژاد گفت: ايران  بايد تا آنجا که می تواند به جامعه جهانی اطمينان دهد که برنامه هسته ای اش صلح آميزاست.