۱۳۹۲ تیر ۲۹, شنبه

چهارمین سالگرد کشته‌شدگان کهریزک برگزار شد/ یادبودی برای خاطرات تلخ مشترک

آخرین خبری که روحانی مطرح کرده ، این است که " یارانه ها پرداخت نخواهد شد ؛ چون بابتش پولی باقی نمانده است " و خامنه ای هم بر خلاف عرف همیشگی و بر خلاف انتظار همگان از عنترش احمدینژاد بدرقه خوبی کرد و حتی به روال سیاستمداران غربی ، با آنها عکس گرفت ، تمام این خبرها نشان از درگیریهای حادی دارد که هنوز روحانی رسما شروع به کار نکرده ، شروع شده است رفسنجانی و شرکا در انتظار محاکمه احمدینژاد بودند و او ولی دوباره به زیر عبای رهبرشان پرید و این جنگ تازه آغاز شده است . با رفتن احمدینژاد خامنه ای حتی فرزند گوش به فرمانش را هم دیگر ندارد ، او با فتنه گرانی روبرو شده است که تا همین یک ماه پیش آنها را نخبگان بی بصیرت و آلت دست صهیونیستها و بیگانگان ، خطاب می کرد ، از بد حادثه حالا همان "صهیونیستها باید چرخ آغاشان را گریس کاری کنند تا نشکند ، بگذریم که آهنپاره گریس نجاتش نمی دهد ! ولی آیا ممکن است خواص بی بصیرت و وایستگان به عربستان و آمریکا که به قول جنتی 10 ملیارد دلار پول گرفته بودند تا نظام را نابود کنند ، حالا همانها نظام اسلامیشان را نجات دهند ؟
آیا این نظام پوسیده قابل نجات دادن هست ؟
در آینده نزدیک بسیاری از شیرازه های حکومتی که 34 سال با داغ و درفش ، شلاق و اعدام ،و از طریق تنها ابزار و دکترین امنیتی بنیادگرایان اسلامی که همانا الرعب و بالنصر(ارعاب) است ، و مخالفان را با سرب داغ به سکوت وا می داشتند و فکر می کردند که کشتن و حذف صورت مسئله می تواند تمام مشکلاتشان را حل کند ، از هم فروخواهد پاشید امروز و با آمدن روحانی ، آغاز پایان چنین سیستمی فرا رسیده است . ما در تمام جهان شاهد بوده ایم که پایان این پروسه ها ، با فروپاشی همراه می باشد ، 34 کشور در شرق اروپا و آمریکای جنوبی شاهدی بر این ادعا هستند . حتا یک نمونه نمی توانید مثال بیاورید که کشوری توانسته باشند مستبدش را نجات دهد ، نه تنها اصلاحطلبان که خدا هم دیگر نمی تواند این ساختار مشبک ، پوسیده و مافیایی را نجات دهد ، خانه کلنگی را تعمیر نتوان کرد استراتژهای خامنه ای تصمیم گرفته بودند تا خود را این بار کمی آزادیخواه جلوه دهند . آنها ، برای این چهره جدید ، می بایست تعدادی زندانی را آزاد و دوباره به زندانها بر گردانند، حتی ممکن بود موسوی و کروبی را هم به مرخصی بفرستند، ولی خیلی سریع متوجه اشتباه مهلک خود شدند ، چرا که می بایست به اعوان و انصارشان توضیح دهند که فتنه گران چرا دیگر فتنه گر نیستند ، علاوه بر این آنها باید پاسخگوی هزاران شکنجه شده و اعدامی بشوند . چرا که اگر موسوی/کروبی را آزاد کنند ، به این معنی است که خامنه ای اشتباه کرده است و قبول یک اشتباه یعنی پذیرفتن تمام جنایات 88 تا کنون و به عبارتی پذیرش تقلب ،پذیرش آن تقلب یعنی پذیرش امکان تقلب در جمهوری اسلامی و این یعنی پایان کار ، بی جهت نیست که روحانی گفته بود "من رئیس جمهور یک جناح خاص نیستم و درهای توبه باز است"

کروبی در هفته گذشته دو بار به بیمارستان رفته است

محمدتقی کروبی، فرزند مهدی کروبی، به بی‌بی‌سی فارسی گفت که پدرش در هفته گذشته دو بار به بیمارستان برده شده است. آقای کروبی به دلیل کمردرد و همچنین انجام‌ آزمایش‌های پزشکی به بیمارستان رفته است. به گفته محمدتقی کروبی، کسی از اعضای خانواده آقای کروبی او را در بیمارستان همراهی نکرده و همچنین پرونده پزشکی او در اختیار خانواده‌اش قرار نگرفته است.به گفته فرزند مهدی کروبی، او دچار مشکلات تنفسی و گوارشی شده است و اخیرا هم غلظت خونش به طور بی‌سابقه‌ای بالا رفته است. خانواده آقای کروبی می‌گویند وضعیت روحی او مناسب است اما از وضعیت جسمی او ابراز نگرانی می‌کنند.

بوسه محمد نوری زاد بر پای یک "بهایی" کوچک