۱۳۸۷ دی ۹, دوشنبه

بيمارستاني در نروژ با هماهنگي دانشمندان آلماني موفق به استفاده از ربات ها در انجام خدمات بيمارستاني شده است.


بيمارستاني در نروژ با هماهنگي دانشمندان آلماني موفق به استفاده از ربات ها در انجام خدمات بيمارستاني شده است. به گزارش دانمارك نيوز..اين ربات هاي ديجيتالي که درحال رفت وآمد در راهروهاي بيمارستان هستند دارو وغذا ولباسهاي بيمارستان را حمل وبه بخش هاي مختلف منتقل مي کنند. مورتون نوکين بينديکسون رئيس بخش فني خدمات بيمارستاني به خبرنگاردانمارك نيوز در اسلو گفت: ما با به کارگيري اين ربات ها ديگر به نيروي کارگري نياز نداريم زيرا اين ربات ها روزانه بيش ازهفتصد وپنجاه مورد کار را انجام مي دهند که انسانها توانايي انجام اين کارها ندارند. مجريان اين طرح قصد دارند ربات ها را درکارهاي اساسي ومهم از جمله پرستاري و مددکاري وتوزيع دارو و کنترل تب وفشارخون بيماران با استفاده از فناوري ليزري به کارگيرند. آنگر هولم رئيس بخش ربات دربيمارستان نروژ نيز مي گويد:اين ربات ها با برنامه هاي دقيق رايانه اي فعاليت مي کنند وجاي خودرا در بين انسانها بازکرده اند.

صدها تن از مردم نروژ در اعتراض به حملات هوايي اسراییل تظاهرات برپا کردند



پليس نروژ براي متفرق ساختن تظاهر کنندگاني که مقابل سفارت اسراییل تجمع کرده بودند از گاز اشک اور استفاده کرد. صدها تن از مردم نروژ در اعتراض به حملات هوايي اسراییل عليه مردم غزه در ابتدا مقابل ساختمان مجلس اين کشور تجمع کردند و در ادامه به سوي سفارت اسراییل در اسلو حرکت کردند. شرکت کنندگان در اين تظاهرات ساختمان سفارت اسراییل را با سنگ و ترقه هدف قرار دادند. پليس نروژ براي متفرق ساختن تظاهر کنندگان از گاز اشک اور استفاده کرد
Tåregas mod demonstranter i Oslo Tåregas mod demonstranter i Oslo
Demonstranter brød mandag aften gennem afspærringer omkring Israels ambassade i Oslo.29. december 2008, 21:43
Politiet brugte tåregas, da demonstranter til aften brød gennem afspærringer opsat omkring Israels ambassade i Oslo.Flere demonstranter blev anholdt i forbindelse med demonstrationerne rettet mod Israel og landets offensiv i Gaza.

مراسم عيد كريسمس در آلمان

Efter en løbetur på 7 km hopper de glade, nøgne vinterbadere fra sportsgruppen Polarulvene i den iskolde Grünstich sø i Tyskland

هرساله بيست و چهارم دسامبر، يك هفته پيش از شروع سال نوي ميلادي، در آلمان هم مانند بسياري از كشورهاي اروپايي ديگر و در ميان اكثريت مسيحيان جهان به عنوان شب ميلاد مسيح،



پليس سوئد در جنوب اين كشور حالت فوق العاده اعلام كرد

En nøgen mand vinker til politiet under en demonstration i Malmø


هات ترين و سكسي ترين مسابقه ورزشی در دانمارک.؟؟؟


Det dinglede rundt, da årets Nøgenløb blev afviklet på Roskilde Festivalen. Til stor fornøjelse for brugerne på ekstrabladet.tv. (Foto: Linda Johansen)

من ايراني اباد و ازاد زير پرچم امريكا و اسراييل نميخوام

اقا جون من منجی نمیخوام ! اونم منجی چشم ابی مو بور اجنبی ! من امریکا رو دوست دارم اما با سرباز متجاوز امریکایی مشکل دارم ! من غیرتم اجازه نمیده سرباز اسراییلی پاش رو توی خاکم بذاره و بخواد به هموطن من امرو نهی کنه.

Bomber mod Gaza og raketter imod Israel

پيراهن مشهور لورا بوش در ضيافت شام خوشامدگويي به خانواده رئيس جمهور جديد امريکا


پيراهن مشهور لورا بوش در ضيافت شام خوشامدگويي به خانواده رئيس جمهور جديد امريکا در سال 2001، تنها يکي از ده ها لباس زيبا و خيره کننده به نمايش گذاشته شده در موزه تاريخ امريکا در واشنگتن است. استقبال کم سابقه از نمايشگاهي که لباس هاي بانوان اول امريکا را در دهه هاي گذشته به نمايش گذاشته، نشان از شدت علاقه و کنجکاوي شهروندان ايالات متحده در مورد پوشش خانم هاي کاخ سفيد دارد.
با عوض شدن رئيس جمهور، مد هم تغيير مي کند و اين دگرديسي را مي توان از لباس هاي متنوع از پيراهن نقاشي شده با دست مارتا واشنگتن در سال 1780 تا لباس ابريشمين ژاکلين کندي در 1961 به خوبي مشاهده کرد. زينت آلات و لباس هايي که خانم کندي از آنها استفاده مي کرد آنقدر خاص و منحصر به فرد بودند که هنوز هم از وي به عنوان يک الگو استفاده مي شود.
و اکنون بسياري بر اين باورند که ميشل اوباما همسر رئيس جمهور منتخب امريکا نيز مي تواند چنين نقشي را برعهده بگيرد و توفاني مشابه را در دنياي مد برپا کند.
مري که مسافت زيادي را براي تماشاي موزه آمده در اين باره مي گويد؛ «مي دانم که او مي تواند خوش پوشي را به کاخ سفيد برگرداند، درست مثل کاري که ژاکلين کندي در دهه 60 انجام داد.» مجله «ومنز ورديلي» هم که يکي از معتبرترين مجلات مد کشور است عقيده دارد خانم اوباما همان شخص منحصر به فردي است که مي تواند در دنياي مد سياستمداران پيشرو باشد؛ «ميشل اوباما سبک و سليقه مخصوص به خود را دارد که در عين حال بسيار هم قوي و تحسين برانگيز است، آنقدر که مي توان او را هم رديف آنجلينا جولي قرار داد. صنعت مد امريکا شاهد ظهور پديده منحصر به فرد ديگري از ميان دموکرات ها است؛ اتفاقي که سال ها قبل در 1961 در خيابان پنسيلوانيا رخ داد.»
اولين حضور رسمي و مهم خانم اوباما در ضيافت شام خوشامدگويي رئيس جمهوري، روز 20 ژانويه خواهد بود.
هنوز معلوم نيست او چه پيراهني بر تن مي کند اما سماجت بيش از حد رسانه ها مشخص کرده جمعي از طراحان زبده از جمله اسکار ده لارنتا، کريستين لاکروايکس، مارک ژاکوب، ديان فن فورستنبرگ و تامي هيلفاير طرح هايشان را ارائه کرده اند.
بعضي از اين طرح ها کاملاً کلاسيک هستند به عنوان مثال پيراهن سفيد دنباله دار ديان فن فورستنبرگ يا لباس شب آبي براق مايکل کورس در اين رده هستند. برخي ديگر از ايده ها جذاب تر و خيره کننده تر هستند. مثلاً تبسي جانسون با الهام از پرچم ايالات متحده پيراهني قرمز، سفيد و آبي طراحي کرده يا کلاه قرمزرنگي که کريستين لاکروايکس پيشنهاد داده جالب توجه بوده اند.
ماريا کورنجو که وظيفه طراحي لباس هاي ميشل اوباما را در طول رقابت هاي انتخاباتي بر عهده داشت، معتقد است او بايد حتماً لباس متفاوتي بر تن کند؛ «به نظرم لباس او بايد طوري باشد که حتماً جلب توجه کند. اگر به تصاوير 20 سال گذشته نگاه کنيد متوجه مي شويد که تمام آن لباس ها براي زمان حال نيز مناسب هستند بنابراين او به چيزي نياز دارد که محدود به زمان نباشد.»
خانم اوباما هم اکنون به يکي از ستون هاي دنياي مد امريکا بدل شده است. يکي از پيراهن هاي مارک H&M او که در جريان رقابت هاي انتخاباتي بر تن کرده بود، هنگام حراج چنان جنجالي بين متقاضيان برپا کرد که مراسم به هم خورد. ژاکت پشمي زرد و بلوزي هم که در برنامه «تونايت شو» جي لنو پوشيده بود، در eBay با قيمت خوبي به فروش رسيد. هر چند بانوي اول آينده امريکا هنوز براي آن مهماني مهم مردد و دودل است، اما آقاي رئيس جمهور که او هم به خوش پوشي شهرت دارد، از حالا تصميم اش را گرفته؛ يک تاکسيدو کلاسيک و خوش دوخت طراحي شده توسط هارت شامنز مارکس انتخاب خوبي به نظر مي رسد. در هر صورت بيستم ژانويه متعلق به اين زوج سياهپوست و خوش پوش است تا علاوه بر کاخ سفيد، عکس روي جلد مجلات مد را نيز از آن خود کنند.
آيا مي توان از حالا لقب «شيک پوش ترين بانوي کاخ سفيد» را براي ميشل اوباما کنار گذاشت؟

بازتاب این خبر در روزنامه امروز دانمارک:فرم آمادگي براي جنگ با اسرائيل در ایران


پايگاه خبري روحانيت ایران : فرم سه گزينه اي طومار آمادگي رزمي، مالي و تبليغي براي جنگ با اسراییل از طريق سايت روحانيت ایران به مدت يك هفته فعال کرد
http://www.rohaniatmobarez.com/Portal/Home/
Iranere kalder til kamp mod Israel
Iranske gejstlige opfordrer frivillige til at tage til Gaza for at deltage i kampen mod israelerne. .En gruppe af Irans mest konservative gejstlige skriver sig i disse dage op som frivillige i kampen mod Israel. Ifølge Reuters er de parat til at tage til Gaza-striben, som modsvar til Israels luftangreb, som har kostet mindt 300 palæstinensere livet. Ifølge FN's opgørelser er 51 af de dræbte civile. Ingen forbindelser med regeringen»Fra mandag (i dag red.) har Combatant Clergy Society aktiveret deres hjemmeside i en uge for at registrere frivillige i kampen mod Zionist-regimet (Israel) i enten militæret, på det finansielle- eller propagandaområdet«, skriver det halvofficielle nyhedsbureau Fars. Gruppen, som er styret af nogle af de ledende gejstlige, siger, at den ingen forbindelser har med regeringen og blev dannet kort efter Irans Islamiske Revolution i 1979.

جمعیت جهان در اوایل سال آینده میلادی به شش میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون نفر خواهد رسید


بنیاد جمعیت جهانِ که در شهر «هانوفر» آلمان است با اعلام این خبر افزود: جمعیت جهان در سال جاری میلادی به اندازه هشتاد و دو میلیون نفر افزایش یافته است و پیش‌بینی می‌شود که جمعیت جهان در ماه ژانویه سال آینده میلادی به شش میلیارد و هفتصد و پنجاه و یک میلیون و ششصد و چهل و سه هزار و ششصد نفر برسد.
بنیاد جمعیت جهان همچنین اعلام کرد، افزایش جمعیت بیشتر در کشورهای در حال توسعه رخ داده است، زیرا زنان این کشورها کمتر از روش‌های پیشگیری از بارداری استفاده می‌کنند و بدین ترتیب میزان تولد فرزندان ناخواسته یا چند قلو در این کشورها بیشتر است.
این مرکز آماری همچنین خاطرنشان کرد به علت رشد فزاینده جمعیت در کشورهای در حال توسعه، بیشتر این کشورها با کمبود امکانات آموزشی و بهداشتی روبه‌رو هستند.
امروزه کودکی که در آلمان به دنیا می‌آید به طور متوسط هفتاد و نه سال عمر خواهد کرد، این در حالی است که امید به زندگی در کشورهای آفریقایی بيشتر پنجاه و چهار سال است.

تام کروز، هنر پيشه معروف امريکايي به خاطر عقايد ديني خود به مرگ تهديد شد


تام کروز، هنر پيشه معروف امريکايي به خاطر عقايد ديني خود به مرگ تهديد شد.
به نوشته شماره امروز روزنامه تايمز در اينترنت، گروهي از فعالان مخالف مکتب علم گرايي(ساينتولوژي)، تام کروز را به خاطر روي اوردن به اين مکتب ديني به مرگ تهديد کردند.
اين بازيگر چهل و شش ساله پس از دريافت نامه هاي تهديد از مخالفان عقايد ديني خود بلافاصله پليس فدرال امريکا را در جريان گذاشت و تدابير امنيتي ويژه اي را براي خود و اعضاي خانواده اش اتخاذ کرد.
تام کروز هم اکنون به دلايل امنيتي ديگر در کنار همسر خود کيتي هولمز و دختر دو ساله اش سوري زندگي نمي کند و در محل ديگري اقامت گزيده است. کروز و خانواده اش همچنين براي رفت و امد از خودروهاي ضد بمب استفاده مي کنند.
اين روزنامه همچنين افزود تصميم تام کروز براي ايفاي نقش در فيلم والکيري نيز خشم شماري از مردم امريکا را برانگيخته است. کروز در اين فيلم نقش افسري الماني به نام کلوس اشتفن بِرگ را بازي مي کند که قصد داشته است ادولف هيتلر، رهبر حزب نازي المان را در سال هزار و نهصد و چهل و چهار ميلادي ترور کند.