۱۳۸۷ آبان ۱۵, چهارشنبه

اوباما رييس جمهور است، ولي سال 2010 ترور مي شود!

متولدان برج اسد بر مردم حكم رياست دارند و اوباما نيز در برج اسد پا به دنيا گذارده، اما در پيشاني اوباما شاهد بي‌نظمي‌هايي هستيم و اين نشان‌ مي‌دهد كه جان صاحب اين پيشاني، 8 فصل ديگر به خطر خواهد افتاد.

اوباما سال 2010 ترور خواهد شد

از پنجم آوريل تا شانزدهم ماه مي 2010 ميلادي خطرناك ترين دوره براي "باراك اوباما" خواهد بود كه احتمال ترور شدن او بسيار وجود دارد..

مردم آمريكا تبريييييييييييييييييييككككككككك

مرگ وزير كشور مكزيك

به گزارش دانمارك نيوز به نقل از آژانس پرنسا لاتينا كوبا، اين سانحه روز گذشته در مكزيكو سيتي پايتخت مكزيك روي داد و طي آن علاوه بر مورينيو هفت تن ديگر نيز جان باختند و 40 نفر به شدت مجروح شدند. هواپيماي دولتي "لئارجت" حامل وزير كشور 37 ساله مكزيك و همراهانش به دلايلي نامعلوم در يك منطقه مركزي و پر تردد پايتخت اين كشور سقوط كرد و منجر به آتش سوزي و ازبين رفتن 30 دستگاه خودرو نيز شد. مقامات شهرداري مكزيك در پي وقوع اين حادثه ناچار به تخليه حدود دويست هزار تن از ساكنان اطراف محل سقوط هواپيما شدند. بر اساس اعلام مقامات مكزيكي خلبان هواپيماي يادشده در فاصله سه مايلي فرودگاه مكزيكو سيتي اعلام وضعيت اضطراري كرد و سپس تماس او با برج مراقبت قطع شد. در همين حال فليپه كالدرون رئيس جمهور مكزيك ضمن ابراز مراتب تالم خود به خاطر مرگ وزير كشور و هفت تن ازهمراهانش بر انجام تحقيقات درباره علل سانحه هوايي روز گذشته اين كشور تاكيد كرد. مجلس نمايندگان و سناي مكزيك نيز در پيام هاي جداگانه اي ضايعه درگذشت وزير كشور خود را تسليت گفتند.





زنان باكتري هاي زنده بيشتري در زير پوست سحطي دست خود دارند كه با شستن مكرر نيز از بين نمي روند.



تحقيقات جديد نشان مي دهد باكتري هاي موجود روي پوست زنان بيشتر از مردان است و توصيه شده است كه زنان بيش از مردان به شستن دست هاي خود توجه كنند.
به گزارش اسوشيتدپرس، زنان در مقايسه با مردان باكتري هاي مختلف و متنوع تري روي پوست دستان خود دارند.
به گفته دانشمندان اين قضيه به تفاوت بين پوست زنان و مردان مربوط مي شود؛ پوست مردها نسبت به زنان اسيدي تر است.
دليل ديگر تفاوت غده هاي موجود در بدن زنان و مردان است كه باعث مي شود ترشحات موجود در عرق بدن زنان و مردان متفاوت باشد و اين مساله روي رشد و دوام باكتري ها تاثير مي گذارد.
زنان باكتري هاي زنده بيشتري در زير پوست سحطي دست خود دارند كه با شستن مكرر نيز از بين نمي روند.
هر دست انسان تقريبا 150 نوع باكتري دارد كه لزوما همه آنها براي سلامتي انسان مضر نيستند.

اعتبار پاسپورت دانمارك در دنیا



آسوشيتدپرس :ايران دومين كشور از لحاظ بي اعتباري براي كسب ويزاي كشورهاي ديگر آسوشيتدپرس به نقل از يك مركز معتبر مطالعاتي در سويس گزارش داده است كه اتباع ايراني - پس ازاتباع افغانستان - در زمينه بدست آوردن اجازه سفر به ديگر كشورهاي جهان بي اعتبارترين ملت جهان شناخته مي شوند. طبق اين گزارش مردم كشورهاي فنلاند - دانمارك و آمريكا با داشتن اجازه سفر بدون ويزا به 130 كشور جهان معتبرترين و اتباع ايران با داشتن اجازه سفر بدون نياز به ويزا به 14كشور دنيا بي اعتبارترين اتباع يك كشور در جهان محسوب مي شوند . در ميان 195 كشور مورد مطالعه ايرانيان رتبه 194 را بدست آورده اند و به اين ترتيب بعد از اتباع افغانستان در قعر جدول اعتبار جهاني جاي گرفته اند . جالب اينجاست كه طبق اين ليست اتباع كشورهاي قحطي زده اي مانند بوركينافاسو - اتيوپي - سومالي و جيبوتي در جهان به مراتب معتبرتر از مردم ايران هستند . اين خبر متعلق به آخرين نتايج تحقيقاتي موسسه هنلي اند پارتنرز در سال گذشته بوده و ظاهرا در ايران انعكاسي نداشته است. ليست معتبر بودن كشورها براي مسافرت خارج از كشور به ترتيب زير است

آندرس فوگ راسموسن Anders Fogh Rasmussen نخست وزير دانمارک هفته گذشته از مداخله دانمارک در جنگ عراق ، حمايت کرد

دانمارك نيوز به نقل از روزنامه بت دانمارک
دستگاه اطلاعات خارجي دانمارک روز سه شنبه اعتراف کرد ادعاهاي مطرح شده در سال دو هزار و سه مبني بر اينکه صدام داراي سلاح هاي کشتار جمعي است ، نادرست بود. دستگاه اطلاعات خارجي دانمارک " FE " در يادداشتي خطاب به کميسيون دفاع پارلمان اعلام کرد فعاليت آن بدون دقت بوده و اطلاعات بدست آمده براساس منابع موثق نبوده است. در بخشي از اين يادداشت آمده است زماني که FE همانند ساير سرويس هاي اطلاعاتي به اشتباه متوجه شد که عراق به احتمال بسيار زياد داراي سلاح هاي کشتار جمعي است ، فقط يک توضيح عمده وجود داشت : "اين منابع ضعيف و ناکافي بودند. " دستگاه اطلاعات خارجي دانمارک افزود در زمان رژيم صدام ، فعاليت سازمان هاي اطلاعاتي غربي دشوار بود و در نتيجه تعداد اندکي از عراقي ها قادر بودند به عنوان خبرچين در عراق فعاليت کنند. اين خبرگزاري اذعان کرد که عراقي ها يي که به عنوان جاسوس استخدام شده بودند ، به منابع ضعيف تبديل شدند. آندرس فوگ راسموسن Anders Fogh Rasmussen نخست وزير دانمارک هفته گذشته از مداخله دانمارک در جنگ عراق ، حمايت کرد و افزود در ميان سياستمداران ديدگاه گسترده اي وجود دارد مبني بر اينکه صدام حسين سلاح هاي کشتار جمعي و سلاح هاي شيميايي و ميکروبي را در عراق در اختيار داشته است . راسموسن خاطرنشان کرد سلاح کشتار جمعي دليل رسمي براي دانمارک براي ورورد در جنگ عراق نبود ... اين خودداري صدام از همکاري با سازمان ملل بود. نخست وزير دانمارک همچنين يادآور شد که اکثريت نمايندگان پارلمان اقدام نظامي را تائيد کرده اند.