۱۳۸۷ آذر ۲۱, پنجشنبه

برای حفظ سلامتی خود گردو بخورید


برای حفظ سلامتی خود گردو بخورید خوردن گردو در وعده های غذایی روزانه از افزایش فشارخون و میزان كلسترول و قندخون جلوگیری می كند. به گزارش دانمارك نيوز:به نقل از روزنامه مترو دانمارک در تازه ترین تحقیقات پزشكی به مردم توصیه شده است اگر می خواهند سلامتی خود را حفظ كنند گردو را در رژیم های غذایی روزانه خود بگنجانند.

پاكستان فرمانده ارشد جماعت‌الدعوة را دستگير كرد


وزير دفاع پاكستان گفت: " ذكي احمد لكوي" فرمانده ارشد حزب جماعت الدعوة توسط ارتش پاكستان در شهر مظفرآباد آزاد كشمير دستگير شد.
به گزارش دانمارك نيوز:،"چوهدري مختار احمد "وزير دفاع در نشست مطبوعاتي در اسلام آباد، گفت: سربازان ارتش پاكستان با تصرف مركز حزب جماعت الدعوة در شهر "مظفرآباد" آزاد كشمير، "ذكي احمد لكوي" فرمانده ارشد اين حزب جهادي كشمير را دستگير كردند. وي افزود: همچنين ارتش پاكستان در شهر "بهاولپور" در ايالت پنجاب، "مولانا مسعود اظهر" رهبر "جيش محمد" را نيز در مركز اين جيش بازداشت كرده است.

حمايت از تظاهرات مردم يونان در دانمارك


۲۵‬نفر از شركت‌كنندگان در يك تجمع در كپنهاك مركز دانمارك در اعتراض به كشته شدن يك نوجوان يوناني به دست پليس اين كشور دستگير شدند.
به گزارش رسانه‌هاي محلي، اين افراد چهارشنبه شب در اعتراض به كشته شدن اين نوجوان يوناني در كپنهاك اقدام به برگزاري تظاهرات غيرقانوني كردند كه پليس ‪ ۲۵‬نفر از آنان را دستگير كرد.
اين تظاهرات كه در آن حدود ‪ ۲۰۰‬نفر شركت داشتند، براي اعلام همبستگي با تظاهركنندگان يوناني برگزار شد.
به دنبال كشته شدن اين نوجوان يوناني، شهرهاي مختلف اروپا از جمله رم، مادريد و لندن در روزهاي اخير شاهد برگزاري تظاهراتي در حمايت از اعتراضات مردم بونان بودند.
گزارشهاي دريافتي از يونان نيز حاكيست كه پليس ضد شورش اين كشور در تمام شهرها براي پنجمين روز متوالي مستقر شده و درگيريها نيز شب گذشته ادامه يافت.
اعتراضات اخير در يونان شديدترين اعتراض‌هاي خشونت آميز در چند دهه اخير در اين كشور است.
اين اعتراض‌ها دولت كوستاس كارامانليس نخست وزير يونان را در معرض سقوط قرار داده است.