۱۳۹۱ مرداد ۱۲, پنجشنبه

دو تن شهروند ایرانی مقیم دانمارک به اتهام تجاوز جنسی بر یک پسر جوان درکپنهاگ دستگیر شدند

به گزارش فیس بوک دانمارک نیوز به نقل از تی وی تو دانمارک / دو پناهنده ایرانی مقیم کپنهاگ دانمارک به اتهام تجاوز و سوء استفاده جنسی از یک پسر نوجوان ۲۲ ساله دستگیر شدند. در پی شکایت این پسر، تحقیقات 
گسترده از سوی بازرسان پلیس دانمارک صورت گرفت و مجرمان اصلی این پرونده تجاوز جنسی، 
شناسایی و بازداشت شدند به گفته شاهدان یک از مجرمان ایرانی یک خالکوبی روی دست راست
 درج شده بود ، که گفت میشود :نام وی محمد است.

راه تهران از دمشق می‌گذرد

هموطن با شنیدن خبر شکست بشار اسد برای شادی به خیابانها بریزیم..در پیامکی که در حال ارسال است نوشته شده:"راه تهران از دمشق می‌‌گذرد" .. برای انقلابی موثر آماده باشیم

خبر داريد؟ شش ميليارد دلار ديگر هم پريد


در كمال ناباوري اعلام شد كه آمريكا قصد دارد شش ميليارد دلار از جيب مردم ايران به خانواده قربانيان 11 سپتامبر پرداخت كند! يك قاضي آمريكايي، رهبر ايران و حزب الله لبنان را «مسئول تدارك و كمك» به القاعده براي حمله به برجهاي مركز تجارت جهاني در سال 2001 دانسته است. حالا چون اموال بن لادن بعد از مرگش در دسترس دولت آمريكا نيست، اين قاضي دستور داده شش ميليارد دلار غرامت را از «اموال بلوكه شده ايران در آمريكا» بردارند و به خانواده قربانيان پرداخت كنند!
راديوفردا به نقل از روزنامه «دیلی نیوز نيويورك» نوشته جرج دَنیلز قاضی فدرال آمریکا، با صدور اين حکم اظهار داشت که حمله یازده سپتامبر کار القاعده به تنهایی نبود و علاوه بر طالبان، علی خامنه‌ای رهبر ایران و دست‌نشاندگانش در حزب‌الله لبنان نیز برای تدارک این حمله کمک کرده اند. و به دلیل آن که اسامه بن لادن رهبر القاعده در شرایطی کشته شد که دسترسی به دارایی‌های خانوادگی خود نداشت و طالبان نیز در حالت جنگ با آمریکا قرار دارد لذا تیم حقوقی بازماندگان یازده سپتامبر، دارایی‌های ایران در خارج از کشور را هدف قرار می دهد!
به نظرم اين حكم ناعادلانه است كه غرامت به اين سنگيني از جيب دارايي مردم ايران پرداخت شود. آن هم به خاطر حمايت رهبر نامشروع حكومت ايران از القاعده! و ما به عنوان ايرانياني كه بايد همزمان با دشمن خانگي بجنگيم

محسنی اژه‌ای: موسوی و کروبی در منزل خود هستند و شرايطشان تغيير نمی‌کند


به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران غلامحسين محسنی اژه‌ای در ادامه نشست روز دوشنبه خود با اصحاب رسانه در مورد رايزنی‌هايی برای آزادی موسوی و کروبی که سوال يکی از خبرنگاران بود تصريح کرد: اينکه افراد بخواهند خلاف قانون و مقررات کاری را انجام دهند از هيچ کس پذيرفته نيست ولی در مورد اين دو نفر بر فرض اينکه رايزنی‌هايی صورت گيرد، امکان آزادی‌شان نيست زيرا کسانی که ظلم عظيم و ناامنی را ايجاد کرده‌اند اينطور نيست که هر کسی رايزنی کند جواب مثبت به آن بدهيم.
اين خبرنگار مجددا از دادستان کل کشور پرسيد که برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که افراد اصولگرا رايزنی‌هايی را برای آزادی اين دو فرد انجام می‌دهند؛ آيا صحت دارد؟
سخنگوی دستگاه قضايی پاسخ داد: من چنين چيزی نشنيده‌ام ولی اين دو فرد در منزل خود هستند و شرايط تغيير نمی‌کند.

سخنی با جامعه بین الملل : حساب ملت ایران را از جمهوری اسلامی ،جدا کنید.

کشور ایران نیز به گواه تاریخ نویسان و تحلیلگران علوم مختلف ، متاسفانه! و یا خوشبختانه در دایره تعریف یک کشور استراتژیک با خصوصیاتی منحصربه فرد در منطقه خاورمیانه و در طول تاریخ قرار گرفته است .
تاریخ پر فراز و نشیب این کشور بخصوص دردو قرن معاصر که با تحولات عظیم در عرصه های مختلف علمی مواجه بوده، خود حاکی از این مسئله بوده و در این میان، در کنار همه نتایج مثبتی که از ارمغان این تحولات برای مردم ایران می توان نام برد ؛ بیشترین آسیبها و تاثیرات منفی ، حاصل از این تحولات ، نیز ، باز نصیب ملت ایران بوده است نه حکومتهای آن !
البته نباید منکر تاثیرات مثبت حوادثی چون کشف ذخایر نفتی در ایران ،معادن ارزشمند و پیشرفت علوم بصورت ایجاد مراکز علمی و بهداشتی و رفاهی در زندگی روز مره مردم شد . ولیکن تجربه حوادث در مقاطع زمانی کوتاه و طولانی در تاریخ این کشور نشان می دهد که برخی امتیازهای خاص که از لحاظ جغرافیای سیاسی و همچنین موقعیت ژئوپلوتیکی نصیب این کشور شده ، بعلت عدم مدیریت درست و نا آگاهی از دسایس بیگانگان و سود جویی و چشم داشت حکومتهای کشورهای غرب و شرق ،عاملی برای زندگی پر مخاطره مردم و حتی به صراحت می توان گفت ، عاملی برای شور بختی ملت ایران در سالهای گذشته و بخصوص در سه دهه اخیر بوده است! .

پرداختن به تک تک این موارد ،خود مبحثی طولانی است که بایستی از سوی متخصصین علوم مختلف انسانی و تجربی ،به بحث گذاشته شود و در مقوله آسیب شناسی برای تمهیدات لازم در امر مدیریت داخلی و بین المللی ِ حال و آینده ایران به کار گرفته شود .