۱۳۸۷ آذر ۱۳, چهارشنبه

ارتباط مخفیانه دولت دانمارک با فرماندهای بسیجی ایران


Det lykkedes filmens instruktør, Karsten Kjær, i Iran at opspore Ali Bakhshi, der er en af de personer, som aktivt var med til at opildne masserne under demonstrationerne. Foto: Freeport Film
I Muhammed-krisens fodspor
Tv-journalist har – i ny dokumentarfilm – opsøgt de muslimske ledere, som stod bag demonstrationerne mod Danmark.

وليعهد و وزير دفاع دانمارک از افغانستان ديدار کردند


وزارت دفاع دانمارک روز سه شنبه اعلام کرد فردريک وليعهد دانمارک و سوئرن گاد وزير دفاع از نيروهاي دانمارکي در استان هلمند در جنوب افغانستان ديدار کردند. به ‌گزارش‌ خبرگزاري ‌‌‌‌‌دانمارك نيوز: ‌از کابل، وزارت دفاع دانمارک با انتشار بيانيه اي اعلام کرد اين مقامات روز دوشنبه از پايگاه آرماديلو که در ان نيروهاي دانمارکي مستقر هستند بازديد کردند. ديدار اين دو مقام دانمارکي که به دلايل امنيتي مخفي مانده بود همچنان از افغانستان ادامه دارد. در بيانيه وزارت دفاع دانمارک امده است وليعهد و وزير دفاع دانمارک به منظور ديدار با سربازان و اگاهي از وضع انها به افغانستان سفر کرده اند.

سرانجام برف و سرما دانمارك را فرا گرفت

Snevejr den 3/12 2008




Britney Spears





مهاجر غيرقانوني با مخفي كردن خود درون يك درخت كريسمس مصنوعي بدون اجازه وارد خاك انگلستان شده


به گزارش دانمارك نيوز:، پليس منطقه «نورث همپشاير» انگلستان اعلام كرد 4 مهاجر غيرقانوني را كه با مخفي كردن خود درون يك درخت كريسمس مصنوعي 10 متري بدون اجازه وارد خاك انگلستان شده بودند ، دستگير كرده و به مقامات آژانس مرزي و دفتر مهاجران غيرقانوني تحويل داده است.
سخنگوي آژانس مرزي انگلستان گفت: ما در حال بررسي خودروهايي بوديم كه از مرز مي‌گذشتند و وارد خاك انگلستان مي‌شدند كه به يك كاميون حمل درختان كريسمس مشكوك شديم كه با بررسي درختان مصنوعي در آن ، 4 تبعه خارجي را درون يكي از درختان يافتيم و آنها را دستگير كردند.
راننده اين كاميون از حضور اين 4 نفر در خوردوي خود اظهار بي اطلاعي كرد.

سوءاستفاده جنسي توسط شش تن از كارمندان دولت


يكي از مقامات محلي انگلستان، به علت توجه نكردن به گزارشات رسيده، مسوول مرگ پسر بچه 17 ماهه‌اي است كه پس از يك دوره طولاني مدت سوءاستفاده جنسي توسط شش تن از كارمندان دولت جان باخت.
به گزارش دانمارك نيوز :يك پسربچه ‌17 ماهه كه با نام «Baby P» مشهور است، از شدت خونريزي در ماه اوت سال 2007 ميلادي جان باخت، اگر چه در پرونده‌ اين كودك آمده، وي تحت حمايت جمعيت كودكان انگلستان قرار داشته و بيش از 60 بار توسط مددكار اجتماعي از مهلكه جان سالم به در برده ‌است.
در اين ميان، بازرسان اين پرونده، مادر و نامزد سابق وي را در مرگ اين كودك مقصر اصلي مي‌دانند و آن‌ها را در ارتباط با مرگ اين كودك بازداشت كرده‌اند.
«گوردون براون» ـ نخست وزير انگلستان ـ نيز، گفت: انگليسي‌ها پس از شنيدن اين موضوع شوكه و ناراحت شدند و در عين حال همه تنفر و عصبانيت فراوان خود را ابراز كردند؛ چرا كه هيچكس به اين كودك اهميت نداد و به او كمك نكرد.
بازرسان اين پرونده،‌ پس از معاينه جسد اين كودك 17 ماهه اعلام كردند: او از ناحيه دنده‌ها و ستون فقرات دچار شكستگي شده و بر اثر خونريزي بيش از حد جان خود را از دست داده ‌است.
مرگ اين كودك 17 ماهه، جان باختن دختربچه هشت ساله آفريقايي به نام «ويكتوريا كليمبي» را كه در سال 2000 ميلادي بر اثر سو‌ءاستفاده جنسي جان باخت و اذهان عمومي را متشنج كرد، تداعي مي‌كند.
اين در حاليست كه «اد بالز» ـ‌ وزير كودكان در كابينه براوان ـ گفت: كودكان در انگلستان در خطر تجاوز قرار دارند و اين مساله‌ ساده‌اي نيست كه بتوان به راحتي از كنار آن عبور كرد.
علاوه بر اين، مشاور ارشد وزير كودكان، رييس انجمن حمايت از كودكان، سه تن از مددكاران و چند تن از اعضاي كابينه دولت انگلستان نيز به علت بي‌توجهي به وضعيت اين كودك كه منجر به مرگ او شد، از كار بركنار شده و يا معلق شدند.

نحوه شوهریابی کمیته‌امداد برای دختران


عضو شوراي مرکزي و معاونت فرهنگي کميته امداد نحوه شوهر يابي براي دختران تحت پوشش اين نهاد را تشريح کرد.

وي افزود: روش مستقيم را فقط در رابطه با دختراني که در طرح جداسازي از والدين معتاد نگه داري مي‌‏کنيم و در خوابگاه‌‏ها پذيراي آنها هستيم به کار مي‌‏بريم. چون اين افراد کسي را ندارند که در امر ازدواج به آنها کمک کند.
ترقي ادامه داد: ‌‏براي اين افراد به وسيله مددکارها و خيران نيکوکار زمينه فراهم کردن شوهر انجام مي‌‏شود و افراد مناسبي را براي آنها شناسايي مي‌‏کنيم.
وي بيان داشت: براي بقيه روشهايي متفاوتي داريم، مثلا دخترها رابه همراه مادرانشان به اردوهاي زيارتي مي‌‏بريم و در آنجا مادران، دخترها را براي پسرهاي خود شناسايي مي‌‏کنند و خود به خود زمينه ازدواج اينها فراهم شود.

برزیل روز گذشته ضمانتهای رسمی برای فروش یکصد موشک رهگیر به پاکستان را تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانمارك نيوز: به نقل ازروزنامه دانمارکی :این ضمانتها در اتاق تجارت خارجی برزیل به تصویب رسد. این موشکها توسط شرکت " مکترون" در ایالت سائوپائولو ساخته خواهد شد.
دولت پاکستان، نیروی هوایی برزیل و شرکت مکترون در ماه آوریل درباره فروش این موشکها گفتگو کردند، اما برای تکمیل به تایید مقامهای برزیل نیاز داشت.
پس از نشست اتاق تجارت خارجی برزیل، "نلسون جوبیم" وزیر دفاع این کشور گفت:" این یک ابزار بسیار موثر است که از فضا زمین را کنترل می کند و اگر دستوری داده شود، مستقر می شود و منهدم می کند."
به گفته وی، حملات اخیر در شهر بمبئی هند تاثیری بر تصویب ضمانتهای رسمی برای فروش این موشکها نگذاشته است.

برخورد يك دستگاه خودرو با قطار در کپنهاگ

En kvinde nåede i sidste øjeblik ud af bilen, inden toget ramte hendes bil ved Hillerød




عکسهای کتی هولمز ودختر نازش در خيابانهاي نيويورك


Katie Holmes og lille Suri på juleshopping på Bleecker Street i New York, hvor de bl.a. besøgte butikkerne Ralph Lauren. Bonpoint og Lulu Guiness