۱۳۸۷ آذر ۲۹, جمعه

بارش برف باعث لغو بيش از هزار پرواز در شمال شرق و غرب آمريکا و سرگرداني هزاران مسافر در فرودگاههاي اين کشور شده است

بارش برف باعث لغو بيش از هزار پرواز در شمال شرق و غرب آمريکا و سرگرداني هزاران مسافر در فرودگاههاي اين کشور شده است. به گزارش شبکه تلويزيوني فاکس نيوز، بارش برف باعث اختلال در رفت و آمد و پرواز هواپيماها از ميلواکي، شيکاگو و کنتيکت تا ديترويت شده است. فقط در نيويورک بيش از ششصد پرواز در فرودگاه نيويورک و بيش از سيصد پرواز در فرودگاه اوهيير در شيکاگو لغو شده و صدها پرواز ديگر نيز با تاخير صورت گرفته است. بارش حدود سي سانتيمتر برف نيز براي ايالت ميشيگان پيش بيني مي شود. اعلام شده است برف، سرما و طوفان برنامه تعطيلات سال نوي آمريکايي هاي زيادي را با اختلال روبرو خواهد کرد.
Sne i Chicago i USA den 19/12 2008




سگ ها رفتار تبعیض آمیز را تشخیص می دهند


به گزارش دانمارك نيوز: براساس نتایج تحقیق جدید در اتریش، سگ ها می توانند رفتارهای نامناسب و تبعیض آمیز را در حق خود تشخیص دهند. به گفته محققان درصورتی كه دو رفتار متفاوت با دو سگ صورت گیرد سگی كه رفتار متفاوت و غیرمنصفانه ای با آن صورت گرفته باشد می تواند این مساله را تشخیص دهد و تا زمان جبران این رفتار، گوشه گیری کند تا رنجش خود را نشان دهد. به گفته دانشمندان چنین توانایی در میمون ها و گرگ ها نیز دیده می شود.

پليس مرزي روماني کاميون حامل بيست و يک مهاجر غيرقانوني افغان را شناسايي و توقيف کرد.


پليس مرزي روماني کاميون حامل بيست و يک مهاجر غيرقانوني افغان را شناسايي و توقيف کرد. خبرگزاري مديافکس روماني روز جمعه گزارش داد، ماموران مرزي اين کاميون را در مرز روماني - مجارستان متوقف کردند. در اين گزارش امده است، مهاجران غيرقانوني افغان قصد داشتند با اين کاميون از يونان به ايتاليا بروند. خبرگزاري المان از بخارست اعلام کرد، مسئولان روماني تحقيقات کيفري عليه اين مهاجران را آغاز کرده اند.

متجاوزان جنسی به کودکان عقیم می شوند


به گزارش دانمارك نيوز: دولت لهستان روز چهارشنبه با ارائه لایحه یی از پارلمان این کشور خواست تا متجاوزان جنسی و متعرضان به کودکان به هر شکل را به طور جدی مجازات کرده و مجرم بداند براساس درخواست دولت لهستان که به پارلمان آن کشور تقدیم شد محکومان متهم به سوء استفاده جنسی از کودکان، بگونه یی الزامی، با مواد شیمیایی، از جمله با بهره گیری از دارو، عقیم خواهند شد، بگونه ای که تمامیت قدرت جنسی آنان از بین خواهد رفت ، با تصویب این لایحه، فریب جنسی افراد صغیر (کمتر از پانزده ساله) در اینترنت نیز در لهستان جرم بشمار خواهد رفت

تازه ترين تحقيق محققان اسپانيايي نشان مي دهد روغن زيتون به جلوگيري از ابتلا به سرطان سينه کمک مي کند.


تازه ترين تحقيق محققان اسپانيايي نشان مي دهد روغن زيتون به جلوگيري از ابتلا به سرطان سينه کمک مي کند. به گزارش دانمارك نيوز:به نوشته مجله «بي ام سي کَنسر»،بر اساس اين تحقيق در اسپانيا، ماده شيميايي پليفينول، ضد سرطان سينه در روغن زيتون وجود دارد. اين تحقيق تاکيد مي کند اين ماده شيميايي در روغني وجود دارد که به صورت دستي و بدون استفاده از حرارت و مواد صنعتي از زيتون گرفته مي شود. محققان اسپانيايي اعلام کردند ماده پليفينول به طور موثري از جهش و افزايش ژن «اچ اي آر دو» که باعث سرطان سينه مي شود جلوگيري مي کند.

حين فرود اضطراري، بر روي يك گاو فرود آمد، اما در كمال تعجب ديد كه به گاو هيچ آسيبي وارد نشده است


يك خلبان انگليسي پس از آن كه متوجه خرابي در يكي از موتورهاي هواپيمايش شد،حين فرود اضطراري، بر روي يك گاو فرود آمد، اما در كمال تعجب ديد كه به گاو هيچ آسيبي وارد نشده است.به گزارش دانمارك نيوز «راپ ووتون» ـ‌ خلبان انگليسي ـ به خبرگزاري آسوشيتدپرس، گفت: چند دقيقه پس از برخاستن از باند فرودگاه در جنوب غرب لندن متوجه خرابي و نقص فني در يكي از موتورهاي هواپيماي مدل تايگر موث خود شدم و سعي كردم تا در يك ناحيه خلوت آن را به زمين بنشانم.وي خاطر نشان كرد: در حين نشست و فرود اضطراري بودم كه ناگهان يك گاو قهوه‌اي و سفيد جلوي هواپيما دويد و من بدون اختيار بر روي گاو نگون‌بخت فرود آمدم.اما هنگامي كه از هواپيما پياده شدم با كمال تعجب گاو را سالم ديدم، حيوان يك خراش كوچك هم برنداشته بود.«ووتون» در ادامه يادآورشد: من طي 22 سال پرواز، هرگز تصادف نكرده و فرود اضطراري هم نداشتم

سرما و يخبندان؛ زندگي را در هفت ايالت امريكا مختل كرد

برف و يخبندان همراه با طوفانهاي شديد؛




مدونا خواننده موسیقی پاپ آمریکا نه تنها در شمار 5 نفر اول "فهرست گرانترین طلاق ها" قرار گرفت،


مدونا خواننده موسیقی پاپ آمریکا نه تنها در شمار 5 نفر اول "فهرست گرانترین طلاق ها" قرار گرفت، بلکه اولین زنی اعلام شد که پس از طلاق به همسر سابقش پول می پردازد و چیزی از او نمی گیرد.به گزارش «دانمارك نيوز» از مجله Forbes، مدونا به همسر سابق خود بین 76 تا 92 میلیون دلار "هدیه آرامش دهنده" می پردازد. مدونا و "گای ریچی" اواسط اکتبر پس از هفت سال و نیم زندگی مشترک اعلام کردند که درصدد طلاق هستند و یک ماه بعد دادگاه عالی لندن طلاق آنها را ثبت کرد. بررسی این پرونده بیش از یک دقیقه وقت نگرفت، چرا که آنها هیچ اعتراض مالی نسبت به یکدیگر نداشتند.طبق برآورد کارشناسان، دارایی مدونا حدود 300 میلیون پوند استرلینگ و دارایی همسر سابق وی تنها حدود 30 میلیون پوند استرلینگ است.در صدر فهرست گرانترین طلاق ها، "مایکل جردن" ستاره بسکتبال قرار دارد که سال گذشته همسر وی تصمیم به طلاق گرفت. انتظار می رود که او به "خوآنیتا وانا" کارمند بانک که سال 1989 با وی ازدواج کرده بود، 168 میلیون دلار بپردازد.در جایگاه دوم "نیل دایموند" خواننده و هنرپیشه قرار دارد که به همسر سابق خود که 25 سال با هم زندگی کرده بودند، 150 میلیون دلار می پردازد.طلاق "استیون اسپیلبرگ" کارگردان و تهیه کننده هالیوودی با همسرش که سال 1985 ازدواج کرده و 4 سال بعد جدا شده بودند، 100 میلیون دلار تمام شد. از آن زمان تا کنون دارایی اسپیلبرگ تنها حدود 3 میلیون دلار برآورد می شود.در جایگاه چهارم طلاق مدونا قرار دارد. پنجمین طلاق گران، جدایی "هریسون فورد" بازیگر آمریکایی است که پس از 21 سال زندگی از همسرش جدا شده و 85 میلیون دلار به وی پرداخت.

توپ ترین مدل سال 2008 در استانه سال نو ميلادي

Topmodel hetzes for strækmærker
Og som hendes fans påpeger, så har hun to store fordele ...



كارناوال هاي شادي در خيابان هاي مکزیک در استانه سال نو ميلادي

Over 200 klovne samledes i går i Mexico City og hylede landets skytsengel.
كارناوال هاي شادي در خيابان هاي مکزیک