۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

مبارك باد اين پيروزي بر ملت ايران و تمام آزادي خواهان. سكينه آزاد شـــــــــــــــــــد+عكس

امروز چهارشنبه سکینه محمدی آشتیانی و فرزندش سجاد و وکیلش هوتن کیان و دو خبرنگار آلمانی  آزاد شدند. خبرگزارش رویتر با پخش این خبر اعلام کرد که سکینه و سجاد در اسکو به خانه خود برگشته و زندگی جدیدی را شروع کرده اند  

Steningsdømt kvinde er løsladt

Steningsdømt kvinde er løsladt

Iran har løsladt en kvinde, der skulle stenes til døde på grund af utroskab.
- Vi har nyheden om, at de er løsladt, siger Mina Ahadi, der er talskvinde for Anti-Stenings Komitéen i Tyskland, til AFP.
Den 43-årige Sakineh Mohammadi Ashtiani, der er mor til to, blev dømt for utroskab, der straffes med døden i Iran, i 2006.
Hun er desuden fundet skyldig i meddelagtighed i hendes mands død.
Hun blev dømt til døden ved to forskellige domstole i den nordvestlige by Tabriz.
I sagen om utroskab havde en appelret opretholdt dommen om stening, hvilket fik EU til at kalde sagen "barbarisk".

سکینه محمدى آشتيانى و سجاد آزاد شدند

براساس گزارشات رسیده امروز چهارشنبه سکینه محمدی آشتیانی و فرزندش سجاد و وکیلش هوتن کیان و دو خبرنگار آلمانی  آزاد شدند. خبرگزارش رویتر با پخش این خبر اعلام کرد که سکینه و سجاد در اسکو به خانه خود برگشته و زندگی جدیدی را شروع کرده اند. نجات سکینه از سنگسار و اعدام تنها و تنها محصول مبارزات و نبرد بی امان جنبش جهانی علیه اعدام و سنگسار است. آزادی سکینه یعنی پیروزی این جنبش. یعنی پیروزی قدرت متحد جهانی انسانیت. یعنی مردم دنیا لمس کردن که میتوان با دستها خود سرنوشت دیگری را رقم زد. سکنیه آزاد شد. از کابوس سنگسار و اعدام رها یافت. اما دستگاه تولید جنایت و اعدام هنوز بر مسند قدرت است و باید آن را نیز از اریکه قدرت به زیر کشاند. آزادی سکینه سقوط جمهوری اسلامی را نوید میدهد.  کارشان را یکسره کنیم

اگر نامش "فتنه است چه فتنه ای بهتر از این؟

هفته گذشته علی خامنه ای باز هم در باره فتنه و سران فتنه سخنرانی كرد و مردم را به ندیدن حقایق و سران فتنه را به "جاه طلبی" كرد. وی در جمعی كه بعنوان "فداییان" خودش جمع كرده بود گفت: "در فتنه طراحی شده پیچیده سال ٨٨ حقایقی جلوی چشم مردم بود، یك عده‌ای نگذاشتند این حقایق را ببینند، بفهمند، ندیدند، نفهمیدند. وقتی در یك كشور فتنه‌گرانی پیدا می‌شوند كه برای جاه‌طلبی خودشان، برای دست‌یافتن به قدرت، برای رسیدن به اهدافی كه به صورت آرزو در وجود خودشان متراكم و انباشته كردند حاضر می‌شوند به مصلحت یك كشور و حقانیت یك راه پشت كنند و لگد بزنند.
اینگونه سخنرانی های اتهام آمیز علی خامنه ای معمولا دو حالت دارد. یا احساس می كند خود در ذهن مردم متهم به چیزی است و با متهم كردن دیگران به همان می خواهد دست پیش بگیرد. یا اینكه با وارد آوردن اتهام بدنبال ایجاد یك موج تبلیغاتی جدید است كه باید ریزه خواران و چاپلوسان و متملقان و دستگاه تبلیغاتی آن را پی بگیرند و مدام تكرار كنند. سخنان هفته اخیر وی در اجتماع "فداییان ولایت" ظاهرا از دسته نخست بود و اگر هم از دسته دوم بود اطرافیانش به او فهماندند كه آش قدرت طلبی خود وی آن قدر شور است كه بهتر است این یكی را بیش از این همش نزند و شعله آن را بالا نكشد.
برای اینكه مقداری مسئله قدرت و قدرت طلبی روشن تر شود راه چندان دوری نباید رفت. كافیست رویه آقای خمینی یعنی رهبر انتخابی انقلاب را با رویه آقای خامنه ای رهبر انتصابی انقلاب مقایسه كنیم. در میان اختیارات رهبر در قانون اساسی دو مورد آن از همه مهمتر و تعیین كننده تر است. نخست اختیارات فرماندهی كل قوا و تعیین فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی. دوم تعیین رییس قوه قضاییه. یعنی هر دو اختیاری كه به دستگاه زور و اجبار مربوط می شود و معمولا قدرت طلب ها و دیكتاتورها حرص خاصی در حفظ آن دارند

اگر جنگ شود، وضع ما بدتر از افغانستان و عراق می شود

باید بنشینیم و بررسی کنیم که چرا اکنون بیشترین زندانیان سیاسی را داریم؟ چرا باید بیشترین فعال دانشجویی دربند را داشته باشیم؟ چرا اکنون شاهد بیشترین تعداد دانشجویان محروم از تحصیل و همچنین پناه جو هستیم؟ برای انقلاب و جمهوری اسلامی این وضع بسیار غم انگیز است. وقتی توفان سهمگین در کمین است، هیچکس نمی تواند نقشه بهره مندی از این توفان بکشد. قطعا در پی حادث شدن واقعه، با توجه به مساحت و شرایط کشورمان وضع ما به مراتب از افغانستان و عراق اسفناک تر خواهد شد. باید در حفظ نظام بکوشیم و در جهت اصلاح آن نهایت تلاش خود را به کار گیریم و از روی تدبیر و دوراندیشی شرایط جذب حداکثری و دفع حداقلی را فراهم آوریم.
فضای اقتصادی ما و همچنین دنیا ملتهب است، امروز بودجه های مملکت باید صرف اهداف عالی و پیشرفت ایران و ایرانی شود و نه اینکه به صورت کلان در بحث اطلاعاتی در راه نا به جا هزینه شود و در حالیکه ترور برخی از اساتید و پزشکان نه تنها انجام شده بلکه تا کنون موفق به کشف و معرفی عامرین این فاجعات نشده اند.
هر ساله به حرمت آیت الله بروجردی در سالروز فوت ایشان در فروردین ماه مراسم داریم و این حرکت ۴۰ سال است که انجام می شود، برای تمام آیات اعظام سفر کرده بدین گونه بوده وهست، حال می‌آیند و اوضاع را به سمتی می برند که بیت داغدار آیت الله العظمی منتظری مظلوم خود طی بیانیه اعلام می کند در اولین سالگرد فوت این مرجع گرانقدر برنامه عمومی برگزار نخواهند کرد.  قطعا آنان دلچرکین هستند از این بابت و برای جلوگیری از تکرار حوادث تلخ سال گذشته این تصمیم را اتخاذ کرده اند برای اینکه به مردم مجددا آسیب وارد نشود.
 مطمئن باشید که این دوران گذراست و همه چیز بزودی به نحو احسن اصلاح خواهد شد

حملات هکرها در دفاع از سایت ویکی‌لیکس

یک گروه متشکل از چند هکر اینترنتی در جنگ اطلاعاتی به نفع ویکی لیکس وارد عمل شدند.
این گروه که 'ناشناس' (Anonymous) نام دارد سایت هایی را هدف حمله قرار داده است که از همکاری با سایت جنجالی ویکی لیکس امتناع کرده اند و به این سایت خدمات ارائه نداده اند.
این حملات در واقع مشابه حملاتی است که پیشتر به سایت ویکی لیکس شده بود.
از جمله مراکزی که هدف حمله قرار گرفته اند بانک سوئیس است که دارایی های جولین آسانژ، موسس سایت ویکی لیکس، را مسدود کرده است.
وب سایت پی پل (PayPal) هم که ارسال مبالغ اهدایی به سایت ویکی لیکس را متوقف کرده است، هدف حمله این هکرها قرار گرفته است.
اعضای ناشناس در یک مکان متمرکز نیستند و با بخش نوشتاری وب سایت 4chan ارتباط دارند.
یکی از اعضای ناشناس که خود را 'خونسرد' معرفی کرد به بی بی سی گفت: " اقدامات مختلفی در حال انجام است و وب سایت هایی که در مقابل فشار دولت ها سر خم کرده اند هدف حمله قرار می گیرند."
او در ادامه گفت: "ما به عنوان یک سازمان همیشه در مورد سانسور و آزادی بیان در اینترنت موضع مشخص و محکمی داشتیم و با کسانی که از هر طریقی آن را مخدوش کنند مقابله می کنیم."
او در مورد سایت ویکی لیکس گفت: "این سایت تنها سایت افشای مدارک نیست بلکه محل نبرد مردم با دولت هاست."
با این حال هنوز دسترسی به این سایت ها که ترافیک آنها افزایش یافته است قطع نشده است و "خونسرد" می گوید که هدف از انجام این حملات قطع کردن خدمات رسانی آنها نیست.
او گفت: "این حمله تنها یک هشدار به این وب سایت هاست. این شرکت ها متوجه افزایش ترافیک خواهند شد که در واقع به معنای افزایش هزینه اداره سایت آنها است."
انجام این حملات که 'حمله عدم سرویس‌دهی' (DDoS) نام دارد در بسیاری از کشورها از جمله بریتانیا ممنوع است.
"خونسرد" پذیرفته است که چنین حملاتی می تواند "دسترسی به سایت های مورد حمله را تحت تاثیر قرار دهد" اما گفت "این تنها راهی است که ما، مردم، می توانیم عدم رضایتمان را به این شرکت ها اعلام کنیم."
از آنجایی که شرکت آمریکایی که دامنه اینترنتی ویکی لیکس را فراهم می کرد از ارائه این خدمات اجتناب کرده، گروه ناشناس تصمیم گرفته است برای ویکی لیکس سایت های آینه (میرر) ایجاد کند.
سایت های آینه رونوشت کامل و دقیق از اطلاعات سایت اصلی هستند که به منظور فراهم کردن چندین منبع برای اطلاعات یکسان ارائه می شوند.