۱۳۸۷ شهریور ۳, یکشنبه

معرفي 7 خيابان گران جهان



نشريه فورچون در تازه ترين شماره خود طي گزارشي به معرفي هفت خيابان گران جهان پرداخته است . اين خيابانها گران ترين خانه ها و با ارزش ترين و استثنايي ترين مغازه هاي جهان را در اختيار دارند . ارزش املاك و مستغلات واقع در اين خيابانها فارغ از نوسانات قيمت هاي جهاني ، همواره در حال افزايش و رونق است .
خيابان وال استريت نيويورك رتبه نخست را در فهرست گران ترين خيابانهاي جهان در اختيار دارد . اجاره هر فوت مربع از زمينهاي اين خيابان بيش از 1500 دلار است . هزينه اجاره املاك و مستغلات در اين خيابان امسال ركوردهاي جديدي را بر جاي گذاشته است . خيابان بوند لندن دومين خيابان گران جهان به شمار مي رود . هزينه اجاره هر فوت مربع از زمينهاي اين خيابان بيش از 860 دلار است . اين خيابان متشكل از دو خيابان نيو بوند و اولد بوند است .
اولد بوند از قرن 18 مكاني براي زندگي قشر ثروتمند و مرفه لندن بوده است ولي امروز تقريبا از تمامي نقاط انگليس در اين خيابان زندگي مي كنند . قيمت اجاره در اين خيابان طي چهار سال اخير 50 درصد افزايش داشته است .
خيابان مونتيژه پاريس جايگاه سوم را در اين فهرست به خود اختصاص داده است . هزينه اجاره هر فوت مربع از زمينهاي آن به بيش از 660 دلار مي رسد .خيابان ردئو درايو لوس آنجلس نيز چهارمين خيابان گران قيمت جهان به شمار مي رود . هزينه اجاره هر فوت مربع از زمينهاي اين خيابان به بيش از 540 تا 850 دلار مي رسد .
روسيه و به عبارت بهتر شهر مسكو نيز جايگاهي در اين رتبه بندي دارد . خيابان تورسكاياي مسكو پنجمين خيابان گران جهان است . قيمت اجاره هر فوت مربع از زمينهاي اين خيابان نيز به بيش از 500 دلار مي رسد . اكثر فروشگاههاي لوكس و مجلل مسكو در اين خيابان وجود دارد . شركتهاي معتبر ايتاليايي مثل اسكادا و ويچيني در اين خيابان به عرضه محصولات خود مشغول هستند .
فروشگاه طلا و جواهرات كاررا واي كاررا نيز هر فوت مربع از زمينهاي اين خيابان را بيش از 650 دلار اجاره كرده است .
ششمين خيابان گران قيمت جهان در اين فهرست ، خيابان چو در شهر توكيوي ژاپن است . هزينه اجاره هر فوت مربع از زمينهاي اين خيابان بيش از 600 دلار است . نرخ اجاره بهاي زمين در اين خيابان طي 5 سال اخير روندي تصاعدي داشته است .
كانادا نيز در اين فهرست جاي دارد . خيابان بلور واقع در شهر تورنتو ، هفتمين نام در اين فهرست است . هزينه اجاره هر فوت مربع از زمينهاي اين خيابان بيش از 300 دلار است . قيمت مسكن و مغازه در اين خيابان طي 5 سال اخير 50 درصد رشد داشته است .

رسیدن سن فحشا به 14 سالگی


از افتخارات یک ابر قدرت
- 8000 دکتر بیکار
-7میلیون جوان بیکار
- از هر 10 ازدواج 6 طلاق
- 6 میلیون معتاد
- 68% مبتلا به افسردگی
- مصرف سالانه 500 میلیارد تومان دخانیات
- رسیدن سن فحشا به 14 سالگی
- فروش سالانه 13 هزار کلیه
- 42% زیر خط فقر

پول بی زبان نفت کجاست؟


میلیارد دلارپول بی زبان نفت کجاست؟
کارنامه 3 ساله- در سه سال گذشته، با هزینه شدن 190 میلیارد دلار درآمد نفتی، نقدینگی 2ر5 افزایش یافت، نرخ تورم از 12% در سال 1381 به بیش از 21% در سال 1386 ( مستند به آمار بانک مرکزی) رسید، بیکاری به بیش از 3% نسبت به دولت پیشین رسید، قیمت مسکن در همین مدت سه برابر شد، با تفسیر نادرست از اصل 44 قانون اساسی مالکیت بخش دولتی به بخش خصوصی واگذار شد و این اصل تنزل معنایی یافت. با واگذاری مالکیت شرکت های دولتی و نه بنگاههای اقتصادی بخش عمومی به بخش خصوصی، مصون سازی نهادهایی مانند بنیاد مستضعفان و بنیاد 15 خرداد، ایجاد تصنعی و تحمیلی یک بخش ویژه ی اقتصادی ِ برخوردار از منابع ِکلان رانتی، ارایه عوامفریبانه و غیر مفید سهام عدالت که بیشتر جنبه ی تبلیغی داشت و... نه تنها گرهی از مشکلات معیشتی تهیدستان باز نکرد که در عمل، اسباب به زیر خط فقر رفتن آحاد بیشتری از ملت ایران را فراهم آورد. سهام شرکت هایی که اقدام به خرید واحدهای صنعتی واگذار شده میکنند، متعلق به بانکها و شرکتهای شبه دولتی هستند و تاسف بارتر آن که در بسیاری موارد دیده شده است که این گونه خریداران، راه حل افزایش بهره وری را در برچیدن کارگاه صنعتی، فروش دارایی کارخانه و واریز درآمدها به معاملات کلان ملکی یافته اند.

این محمودِ، این محمودِ



ببینید

!این محمودِ، این محمودِ

جوان های دانشگاهی که هیچ، دبیرستانی ها هم هیچ. برو بچه های دبستان با دیدن این فیلم و شنیدن این سخنان احمدی نژاد که پس از بازگشت از امریکا برای بزرگانی مثل خودش نقل کرده چه فکری می کنند؟ جز آنچه شما فکر می کنید؟