۱۳۹۱ آذر ۲, پنجشنبه

مرده شور ببردتان که فقط اعدام ، مرگ و مصیبت بلدید

این فرج الله سلحشور، نسخه تیپیک جمهوری اسلامی ست. در واقع الگویی که نظام جمهوری اسلامی می خواسته در او و مشابه او خلاصه می شود. 
من به آرمان های خلق ، توده و ملت مبارز در سال ۵۷ کار ندارم
. آن خط فکری که با خمینی بود و حتی به نظرم خمینی را با خودش همراه کرد، همین است که امروز بر ایران حکومت می کند و این مدیرانی که بر کشور حکم می رانند. در حوزه فرهنگی محمد حسینی وزیر ارشاد و لابد کارگردانش همین سلحشور؛ انقلابی و مبارز و اسلامی (البته به روایت حضرات).
با ادعای ساده زیستی، پول خروار خروار می گیرد. فیلم می سازد ؛ حضرت یوسف. پر از اغراق، دروغ و ضعیف. بعد در می آید که برایش از هر سازمانی که فکر کنید، بودجه گرفته است. زبانش دراز است. چندی پیش به زنان سینما گر ایرانی توهین کرده بود که خیلی شان فاحشه اند. آخر هم می آید می گوید:
حمله دوباره سلحشور به سینماگران: ۴ نفر از این ها را اعدام کنید حساب کار دستشان می آید!
فرج الله سلحشور در واکنش به اکران فیلم «خانواده محترم» که با حمایت سیما فیلم ساخته شده است در سینماهای خارج از کشور کفت: این اولین بار نیست که صدا و سیما خرابکاری می‌کند و بعدش هم سعی دارد با سکوت خبری از کنار این خطا و اشتباه خود بگذرد.
به گزارش افکار نیوز سلحشور با بیان اینکه صدا و سیما در خیلی از وقت‌ها خطایی می‌کند و بعدش هم حاضر به عذرخواهی نمی‌شود، اظهار داشت: به عقیده من سازندگان این فیلم قصد خیانت و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را داشتند.
وی مدعی شد: در شرع و قانون داریم هر فردی که در جهت خیانت به نظام اسلامی حرکت کند و قدم بردارد محارب است و حکمش اعدام. حالا این‌ها که آبروی نظام، شهدا و امام را به بازی گرفته‌اند محارب نظام نیستند؟
کارگردان سریال اصحاب کهف در ادامه ابراز داشت: اگر ۴ نفر از این خائنان اعدام شوند و برخوردهای شدیدی با آنان شود دیگر حساب کار دستشان می‌آید.
فرج الله سلحشور گفت: با احکام قوی هیچ کس جرات خیانت پیدا نمی‌کند و می‌فهمد که نظام اهل مماشات بر سر اصول نیست.
وی با عنوان این ادعا که متاسفانه هنرمندان و ثروتمندان دارای حاشیه امن در نظام شده‌اند، تصریح کرد: اینگونه به نظر می‌رسد که هنرمندان و خصوصا سینماگران تافته جدا بافته هستند و هیچ کس حق ندارد در برابر خطا و اشتباهات آنان بیاستد.