۱۳۸۷ دی ۱۶, دوشنبه

ترانه قديمي

یاد باد آن روزگاران یاد باد


نسل اين دانشجو هاي شجاع هرگز از بين نميره

تنها چیزی که میشه به این پسر گفت بهش بگی خیلی مردی

مجروح کردن دو شهرونده دانمارکی

مقامات پليس دانمارک اعلام كردند كه ساعت پیش به سوي دو شهروند دانمارکی در کپنهاگ در یک رستوران شليك شده است. به گفته مقام‌ها بيمارستاني کپنهاگ حال این دو شهروند بسیار وخیم اعلام شده است
To personer ramt af skud på restaurant på Kgs. Nytorv




طفلكي بچه حالش از اون تونه اهنگ بد ميشد. ميشه دركش كرد

الهييييي چقدر اين بچه با نمكه

اولین دوره انتخاب آخوند شایسته کشور

خيلي خوب هر از چند گاهي يكي از اين آقايان افتضاحات خودشان را بازگو ميكنند

اسرائيلي ها : نفت ايران را مي خريم/ ايراني ها را دشمن نمي دانيم


برخي منابع اسراييلي در هفته گذشته و پس از حمايت مردم و دولت ايران از مردم غزه در برابر حملات هوايي اسراييل و كشتار مردم بي دفاع اين شهر،اقدام به برخي جوسازي هاي رسانه اي كرده اند،تا حمايت ايران از مردم غزه را صوري كرده و كم اثر نشان دهند.يك سايت اينترنتي با نام "all hiphop" با درج خبري به ظاهر انتقادي از حكومت اسراييل نسبت به آنچه كه خريد نفت ايران از سوي اسراييل خواند ،معترض مقامات تل آويو شد.در اين مطلب آمده است كه علي رغم شعارهاي ضد ايراني مقامات اسراييل،حاكمان تل آويو مي دانند كه ايراني ها دشمن واقعي ملت اسراييل نيستند و از اين رو با توجه به كيفيت بالاي نفت ايران براي پالايشگاه هاي اسراييلي ،مقامات اسراييلي سال هاست كه نفت ايراني صادرشده به بنادر اروپايي را مي خرند و براي تصفيه و پالايش به بندر حيفا در فلسطين منتقل مي كنند.

وزیر مجرد دادگستری فرانسه که چند ماه قبل اعلام شده بود از فردی نامعلوم باردار است،


به گزارش دانمارك نيوز:، چندی پیش پس از فاش شدن خبر بارداری "رشیده داتی"، وزیر مجرد دادگستری فرانسه، این زن 43 ساله را حتی تا پای برکناری از سمت خود نیز پیش برد. پس از این که چند ماه پیش خبر باردار شدن داتی فاش شد، وی با وجود فشار زیاد رسانه ها برای نام بردن نام پدر این کودک، وی به هیچ وجه حاضر نشد نام او را بازگو کند. براساس این گزارش، مقامات بیمارستانی فرانسه اعلام کردند که خود این مقام ارشد قضایی فرانسه و فرزند وی هر دو سالم هستند .رشیده داتی پیش از این گفته بود که پس از به دنیا آمدن فرزندش از سمت خود کناره گیری می کند .

نيروهاي اسرائيل وارد نوار غزه شدند

اهود باراك وزير دفاع اسرائيل گفت كه عمليات زميني عليه حماس "آسان يا كوتاه نخواهد بود، اما ما مصمم هستيم مقام هاي اسرائيلي اين تهاجم زميني را يك عمليات "محدود" توصيف كرده اند.
در حالي كه نبرد شديد خياباني بين نيروهاي فلسطيني و قواي اسرائيل ادامه دارد، بر اساس آخرين گزارشها نيروهاي اسرائيلي به شهرهاي بيت لهيا و بيت هانون رسيده اند.


ميوه رسيده خرمالو سينه را نرم مي‌كند و از آن

هنوز ميوه‌هاي رسيده خرمالوها روي درخت‌هاي بي‌برگ وجود دارد، بنا بر اين مي‌توانيد از خواص درماني سرشار آن استفاده كنيد. ميوه رسيده خرمالو سينه را نرم مي‌كند و از آن براي درمان اسهال خوني هم مي‌توان استفاده كرد. دانه ميوه خرمالو كه كوبيده و به صورت گرد درآمده باشد سنگ كليه و مثانه را دفع مي‌كند، بدون آن‌كه به عمل جراحي نيازي باشد.
خرمالو سرشار از ويتامين
A و بتاكاروتن است.
همچنين داراي مقدار قابل توجهي ويتامين‌هاي 1
B 3، B 2، B وC مي‌باشد. در ضمن اين ميوه خوش رنگ و خوش طعم داراي مواد معدني ضروري براي بدن مانند كلسيم، گوگرد، آهن، فسفر، منيزيم و پتاسيم است.هر يك از مواد معدني فوق نقش مؤثري در سلامتي و تندرستي بدن دارند. اگر خرمالو به خوبي رسيده باشد، براي كودكان نيز ميوه‌اي مفيد محسوب مي‌شود و در رشد و نمو آنها مؤثر است. در ضمن خرمالو ميوه اشتها آوري است

موج سرما اروپا را در بر گرفت

موج شديد سرما ويخبندان در دانمارك و آلمان زندگي شهروندان را مختل كرده است
Sne i Tyskland den 5/1 2009.




سالها پیش مهران مدیری نقش احمدی نژاد رو بازی کرده بود


خيلي ها معتقدند 15 سال پیش مهران مدیری نقش احمدی نژاد رو بازی کرده بود

ما بايد به حال خودمون گريه كنيم

به نظر من فقط قدر و شان يك انسان بزرگوار را با شيون و زاري و تو سر زدن و.... بدون حتي فكر كردن به هدفش پايين ميارن .آيا دخيل بستن به اين اشياء و به تبرك نگه داشتنشون هر چند با نيت قلبي برگشتن به دوران بت پرستي نيست ؟؟؟؟زنده نگه داشتن ياد يك انسان بزرگ به مظلوم شمردنش نيست.