۱۳۹۲ اردیبهشت ۵, پنجشنبه

هرانا؛ پنج اعدام مخفیانه در زندان زاهدان تایید شد


 اولین روز هفته جاری ۵ زندانی در زندان مرکزی زاهدان اعدام شدند که رسانه‌های رسمی ایران تاکنون از اعلان آن خودداری کرده‌اند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سحرگاه شنبه ۳۱ فروردین ماه سال جاری ۵ زندانی که دو تن از ایشان تبعه کشور افغانستان بودند، در زندان مرکزی زاهدان اعدام شدند.جعفر سردشتی، عبد الغنی گرگی، عباس کریمی، کشمیر عالی‌زهی (تبعه افغانستان) و اقبال شه‌بخش (تبعه افغانستان) اسامی این ۵ اعدامی می‌باشد.اتهام این ۵ تن قاچاق مواد مخدر عنوان شده است و سنین ایشان بین ۲۱ تا ۴۸ سال بوده است.گفتنی‌است، بدلیل اعتراض دولت افغانستان به اعدام اتباع خود در ایران، رسانه‌های رسمی ایران دیگر از انتشار اخبار اعدام اتباع افغانستان خودداری می‌کنند.
بررسی موارد حقوقی نقض شده در این گزارش:
ماده ۳ اعلامیه جهانی حقوق بشر: هر فردی حق زندگی، آزادی و امنیت شخصی دارد.
بند ۱ ماده ۶ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی: حق زندگی از حقوق ذاتی شخص انسان است. این حق باید بموجب قانون حمایت بشود. هیچ فردی را نمی‌توان خودسرانه از زندگی محروم کرد.
بند ۲ ماده ۱ دومین پروتکل اختیاری میثاق بین المللی حقوق سیاسی و مدنی به منظور الغای مجازات مرگ: کشور‌ها، تمام اقدامات لازم را در جهت منسوخ کردن مجازات مرگ در قلمرو قضائی خود، بعمل آورند.

محمود احمدی نژاد !! پایان ریاست جمهوری شماست نه سال پایانی رئیس جمهور قبل !!!

محمود احمدی نژاد ، در ماه های اخیر ، بر شدت مخالف خوانی هایش افزوده است:
-نمی گذارند کار کنیم.
-بُردند و خوردند.
-فساد هست.
-به دنبال عدالت هستیم.
-باید اصلاح تند و سریع انجام دهیم.
-اگر افشایشان کنم بدبخت می شوند.
- و ادبیاتی نظیر این موارد.

1 - هشت سال قبل و چهار سال قبل نیز احمدی نژاد همین ها را می گفت! 
مردم هم به او رأی دادند که چنین مسائلی در میان نباشد: محمود احمدی نژاد ، مخالف فقر و فساد / محمود احمدی نژاد ، دزدگیر 88 (یادتان که می آید؟).
این که این شخص ، بعد از 8 سال دوباره برگشته سر خانه اول ، یعنی این که هر آنچه وعده داده بوده ، دود شده و رفته هوا 
یعنی این که دولت او مردم را سر کار گذاشته بود.
یعنی این همه انرژی مصرف کردیم و هزینه دادیم و حالا می بینیم که دور زده ایم و به جای خط پایان با حتی میانه مسیر ، سر از نقطه شروع در آورده ایم ؛ درست مثل کارتون ها: "هی بچه ها! ما قبلاً از اینجا رد شدیم ؛ داریم دور خودمون می چرخیم، ما گم شدیم!"
آقای دکتر ! حتماً در ایام نوروز ، "سررسید" هدیه گرفته اید. نگاهی به روی جلدش بکنید ،نوشته است 1392 . این ، سال پایان ریاست جمهوری شماست نه سال پایانی رئیس جمهور قبل 

سبیل های ترسناک زنان در تهران + عکس

فیس بوک دانسک پرسیسک / یک نکته خیره کننده در مورد نسل جوان ایران ابتکارات و نوآوری آنها در مبارزه با جمهوری اسلامی است. آخرین نمونه برگزاری "سبیلواره" بود. این در واقع جشنواره ای با این موضوع بود: "سبیل به کی بیشتر میاد؟". حدود 300 دختر و پسر در تهران (و البته تعداد دختران بسیار زیادتر بود) در مسابقه ای که از طریق اینترنت سازمان داده شده بود شرکت کردند و عکس های بسیار با مزه ای با سبیل های مصنوعی انداختند. تا معلوم شود سبیل به کی بیشتر میاد! این عکس ها بسرعت برق در اینترنت منتشر شد و مورد استقبال وسیع قرار گرفت. نکته جالب در این عکس ها البته فقط کنتراست بین دختران زیبا با موهای افشان و صورت های آرایش کرده با سبیل های خنده دارشان نبود، بلکه کنتراست واقعی اینجا بود که این نمایش بامزه داشت در کشور امام زمان و جمهوری اسلامی صورت میگرفت که با پدیدار شدن هر تار موی دختران عمود خیمه اسلام به لرزه در می آید. بقول سایت "قم فردا" این "جشنواره بی حیایی دختران در تهران" بود که "با هدف ساختار شکنی، بی حرمتی و تمسخر در ایام فاطمیه" برگزار میشد.و این اولین مورد از به ریشخند گرفتن فرهنگ اسلامی و حکومتی توسط نسل جوان نیست. قبلا دیده بودیم که چگونه مراسم مذهبی و سنتی محرم را به "حسین پارتی" و نوعی کارناوال دیدار خیابانی دختران و پسران تبدیل کرده اند. یا چطور با "کمپین یاد آوری امام نقی" ارزش های اسلامی و ارتجاعی رژیم را به سخره گرفتند و آیت الله های رژیم وحشت زده تهران را مجبور کردند که علیه یک ترانه سرا فتوای قتل و ارتداد صادر کنند. دیده بودیم که حول پدیده های ساده ای نظیر دیدار "مو فرفری ها"، "جشن آب بازی"، اجتماع دوقلوها، "جشن بادبادک ها" چطور فرهنگ مدرن و انسانی خود را در مقابل فرهنگ ارتجاعی و ضد بشری حکومت اسلامی قرار میدهند و کل نیروی انتظامی را به وحشت می اندازند و منبر نماز جمعه تهران و آیت الله های قم را به لرزه در می آورند. اما این جشن دختران سبیلو بویژه از این جهت برای رژیم ترسناک است که پایان عملی حجاب را نشان میدهد. این برای جمهوری اسلامی لرزان و شکننده و درگیر بحران های رنگارنگ بسیار نگران کننده است. همانطور که قبلا هم گفته ایم، جمهوری اسلامی با حجاب آمد و بی حجاب میرود