۱۳۸۷ دی ۱۵, یکشنبه

تظاهرات اعتراض آميز روبروي سفارت اسراييل در دانمارک

Masseanholdelser efter Gaza-demonstration i Hellerup



سوتي هاي خنده دار خانم ها

سوتي هاي خنده دار

پیتر اشمایكل (دانمارك، منچستریونایتد-بازنشسته


پیتر اشمایكل (دانمارك، منچستریونایتد-بازنشسته): او هرچند در اواخر دهه 90 سال‌های آخر دوران بازی‌اش را سپری می‌كرد اما نقشی كلیدی در سه قهرمانی معروف منچستریونایتد در سال 1999 داشت. در دورانی كه اشمایكل بازی می‌كرد دروازه‌بانان هیچگاه به عنوان نامزدهای كسب توپ طلا مطرح نبودند و این دانماركی بزرگ از این لحاظ واقعا بدشانس بود اما پیتر اشمایكل به خاطر واكنش‌های غیرقابل تصورش در نظرسنجی رویترز كه در سال 2001 انجام شد بالاتر از لویاشین و گوردون بانكس عنوان بهترین دروازه‌بان تاریخ را از آن خودش كرد.

اسرائيل چرا اين زمان را براي حمله به غزه انتخاب كرد؟


يكي از سؤالات اصلي اين است كه اسرائيل چرا اين زمان را براي حمله به غزه انتخاب كرد؟‏اين سؤال وقتي جدي‌تر مي‌شود كه بدانيم به گزارش دانمارك نيوز: مقامات مصري مدتي پيش به حماس وعده داده بودند كه بنا بر اطلاعاتي كه آنها از طرف اسرائيل گرفته‌اند، به‌زودي حمله‌اي به غزه صورت نخواهد گرفت.‏پس واقعا چرا اسرائيل اين زمان را براي حمله به غزه انتخاب كرد؟

برف و سرما دانمارك را فرا گرفت

استقرار هواي سرد و ريزش برف و باران از صبح امروز بخش وسيعي ازدانمارك را فرا گرفته است.
1,80 meter høj snemand bygget den 4/1 2009
Thor og Freja med deres første snemand i 2009

ایرانی ها چرا بی تفاوت اند؟

اينجا ايران است . يك خانواده ايراني , دردمند , فقير , مستاصل , شايد همانند صدها و يا هزاران خانواده ديگر
مسئول كيست ؟

!!حکمت آب نبات و صلوات بر محمد

امروز موزیک ویدئو 2009 و شکیرا رو براتون انتخاب کردم

اینم یه آهنگ زیبا و جدید از شکیرا

دستگاه فكس بدون كاغذي از سوي پاناسونيك ساخته شده


دستگاه فكس بدون كاغذي از سوي پاناسونيك ساخته شده كه فكس‌هاي دريافتي را برروي نمايشگر ال سي دي 3.9 اينچي دستگاه نمايش مي‌دهد.
به گزارش دانمارك نيوز :دستگاه فكس بدون كاغذ پاناسونيك كه سرانجام فكس را وارد قرن بيست و يكم كرد، به كاربران امكان مي‌دهد همانند نوشتن پيام كوتاه روي گوشي‌هاي بي‌سيم پيام‌هاي فكس خود را با استفاده از صفحه كليد دستگاه به‌صورت مستقيم در دستگاه وارد كنند يا اسناد ذخيره شده در كارت حافظه SD را به دستگاه ارسال كنند.
دستگاه KX-PW608 داراي يك كارت‌خوان ديجيتالي Secure Digital است كه قادر به خواندن اسناد ورد و فايل‌ها به فورمت‌هاي ديگر است. فكس‌هاي دريافتي در اين دستگاه قابل چاپ نيز هستند؛ اين دستگاه فكس تا پايان ماه ژانويه به بازار ژاپن عرضه مي‌شود.

بازي‌هاي ويديوئي و كامپيوتري موجب تقويت ذهن افراد مسن مي‌شود


بازي‌هاي ويديوئي و كامپيوتري موجب تقويت ذهن افراد مسن مي‌شود. دانشمندان با مطالعه بر روي 40 فرد 60تا 70 ساله متوجه شدند آنهايي كه راهكارهاي بازي‌هاي كامپيوتري سخت را ياد مي‌گرفتند، نمره‌هايشان در تست‌هاي ادراكي و هوش بهتر شده است.
به گزارش دانمارك نيوز:همچنين مردان و زناني كه به مدت يك ماه آموزش مي‌ديدند تا چگونه بازي كنند ، در تست‌هاي حافظه موفق تر بوده و توانايي انجام چند كار به طور همزمان را نيز پيدا كردند. دكتر آرتور كرامر ، پروفسور روانشناسي از دانشگاه اييلوس از اورباتا شامپاجين گفت: تحقيقات بيشتري جهت تاييد اين موضوع نياز است و مطالعه بايد در سطح گسترده‌تري انجام گيرد. وي اضافه كرد: اين موضوع هنوز مشخص نشده كه چه بازي‌هايي مي‌تواند دقيقا اين بهبود را روشن تر كند و يا اين كه آيا اين موضوع با گذشت زمان ثابت باقي مي‌ماند يا خير. كرامر در پايان افزود: يافته‌هاي دانشمندان نشان داده كه با فعاليت ذهني و عملكردي افراد مسن مثل پياده روي، نوشتن، خواندن و ساير سرگرمي مي‌توان ذهن را از فرسوده شدن دور كرد، ولي بازي‌هاي كامپيوتري هم مي‌تواند يك ايده جالب در اين رابطه باشد.